Wiwat krasula

1. Data: 2001-03-25 19:49:05

Temat: Wiwat krasula
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

No i kolejna teoria w sprawie wscieklych krow - sa b.przekonywujace dowody, ze
wieksze prawdopodobienstwo na zapadanie na CJD i chorobe wscieklych krow
istnieje na terenach gdzie jest znacznie zachwiana rownowaga balansu miedzy
manganem (za duzo) a miedzia(za malo).

Nawet naukowcy sponsorowani przez panstwo w UK to badaja :-o

a zapadanie krow na te chorobe moze byc spowodowane dokarmianiem ich darmowymi
mieszankami mineralnymi silnie -napakowane manganem (podawanymi dla zwiekszenia
produkcji miesa w EU no i chyba w polsce miejscami...)

a spozywanie miesa wolowego nijako nadal sie nie ma do CJD...

iza

1. Data: 2001-03-26 07:49:43

Temat: RE: Wiwat krasula
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: i...@y...com

> [...]
> produkcji miesa w EU no i chyba w polsce miejscami...)
>
> a spozywanie miesa wolowego nijako nadal sie nie ma do CJD...

No, jak się nafaszerujesz taką namanganowaną krową, to może i
u Ciebie się jego stężenie zwiększy, przez co zachorujesz na
CJD. Byłoby to znacznie bardziej prawdopodobne, niż przenikanie
prionów z przewodu pokarmowego do krwioobiegu, nie?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-03-26 10:00:14

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ale jeszcze moge miec za duzo manganu w innych miesach ochoczo faszerowanych
owym jak i mieszkac obok huty stali, gdzie uzywa sie duzo manganopochodnych
jakichs substancji

i jesli do tego mam gen ktory sprzyja rozwojowi CJD to zamiast miec szanse 1 na
milion, to mam 1 na 1000 zeby moj mozg zgabczal

iza

1. Data: 2001-03-27 04:39:35

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

> From: i...@y...com

A skad ta radosna wiadomosc? Mozesz dac jakis namiar?

Wladyslaw

1. Data: 2001-03-27 07:31:02

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

w niedziele w programie correspondent na bbc2 w uk byla dluga relacja na temat
dociekan farmera, ktory doszedl do owych konkluzji

postaram sie znalezc jakies referencje jak bede miala troche wolnego czasu
dzisiaj/jutro

iza

1. Data: 2001-03-27 07:35:21

Temat: Re: Wiwat krasula - linki do sprawozdania z programu
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

o juz mam

sprawdz:

http://news.bbc.co.uk/hi/english/audiovideo/programm
es/correspondent/europe/news
id_1205000/1205915.stm

oraz:

http://news.bbc.co.uk/hi/english/audiovideo/programm
es/correspondent/europe/news
id_1207000/1207074.stm

1. Data: 2001-03-28 12:53:45

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

A czy w Polsce rzad tez nie pozwala szczepic zdrowych zwierzat przeciwko tej
pryszczycowatej chorobie? Bo w NL rzad na to sie nie chce zgodzic, bo to
niby niezgodne z umowa pomiedzy panstwami europejskimi. No tak, lepiej
wyrznac wszystkie biedne krowki i owieczki, niz je zaszczepic....
Pozdr.,
Danka

<i...@y...com> schreef in bericht

1. Data: 2001-03-28 13:32:49

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@z...nl> napisał w wiadomości
> A czy w Polsce rzad tez nie pozwala szczepic zdrowych zwierzat przeciwko
tej
> pryszczycowatej chorobie? Bo w NL rzad na to sie nie chce zgodzic, bo to

Hmm... a czy w tym wypadku "pozwolenie" nie oznacza refundacji kosztów? Bo
nie wydaje mi sie, zeby w innym razie rzad mogl zabronic komus wstrzykniecia
w taka krowe czegokolwiek. Choc musze uczciwie przyznac, ze w dziedzinie
hodowli krow jestem zupelnym lajkonikiem.

Jader

1. Data: 2001-03-28 22:38:52

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Mar 2001 14:53:45 +0200, "Danka" <d...@z...nl>
wrote:

> [...]
>niby niezgodne z umowa pomiedzy panstwami europejskimi. No tak, lepiej
>wyrznac wszystkie biedne krowki i owieczki, niz je zaszczepic....

Wiesz - zaszczepionej krowy nikt w postaci innej jak konserwa nie kupi
- o ile zwierze nieszczepione zaraza sie, choruje i ma pelne oblawy to
zwierze szczepione zaraza sie - i albo dostaje dwa pryszcze ktore
niespecjalnie mu przeszkadzaja albo i to nie - czyli hodowca raczej
faktu zakazenia nie zauwazy. A zwierzatko takie moze byc nosicielem
wirusa bardzo dlugo - i rozwloczyc go po swiecie...
Epidemia pryszczycy to powiedzmy pol roku niemoznosci sprzedania
zwierzat zywych i miesa surowego od wygasniecia epidemii.
Zaszczepienie zwierzat dla zachamowania epidemii to trzy - piec lat
takich restrykcji ze strony innych panstw...

--
Darek

1. Data: 2001-03-29 17:47:26

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Ahaaaaaaaaaa.... Tak mi sie tylko wydaje, ze skoro wszystkie zwierzaki sie
wymorduje ( w wiekszosci zdrowe - kwestia zapobiegania...), to i tak nie
bedzie zadnego eksportu, coz wiec po sankcjach miedzynarodowych? Ale nie mi
o tym decydowac, chce tylko nadac jadac miesko.
Pozdr.,
Danka

PIERWSZY DARMOWY SEX TELEFON 136
zmiana adresu