Wiyncy, wiyncy imigrantuff!

11. Data: 2023-07-11 21:01:29

Temat: Re: Wiyncy, wiyncy imigrantuff!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 11 lipca 2023 o 12:38:08 UTC+2 Kviat napisał(a):
> [...]
tak zdecydowanie mówisz o ,,godnej" płacy) jaką pracę i jaką ,,godną" pensję
oferujesz czarnemu muzułmańskiemu nierobowi (bez żadnych kwalifikacji ani
doświadczenia), aby dla pracy u ciebie zrezygnował z zasiłku, darmowego leczenia bez
kolejki itd.?
> Polaków nierobów też nie zatrudniam.
> A jak ktoś nie ma kwalifikacji, a chce się uczyć, to nie widzę problemu.
> Co nie oznacza, że jak ktoś nie ma kwalifikacji ani doświadczenia, to ma
> zapierdalać na czarno za miskę ryżu, zdychać z głodu i mieszkać pod mostem.
> O, znowu. Stara dobra szkoła dla trolli.
> Przywołać sąsiada, córkę, znajomego, który cośtam cośtam.
całymi dniami wysiadującemu wygodnie na chodniku nieopodal jego firmy. Obwieś w
krańcowym zdziwieniu postawił oczy jak stare PRLowskie pięć złotych z rybakiem i
roześmiał się: ,,PO CO MI KURS I PRACA?!"
> [...]
>
> Niedawno w Hiszpanii widziałem (osobiście, a nie że mój sąsiad, czy
> bliski znajomy skądśtam) jak ciemnoskórzy zapierdalali w upale przy
> układaniu torowiska dla jakiejś kolejki, czy tramwaju, wzdłuż deptaka
> przy plaży.
> Biali miejscowi pozamykali knajpy, bo w najgorszym upale przecież nie
> będą pracować, a biali turyści radośnie spłukiwali słoną wodę pod
> plażowymi prysznicami z chłodną wodą, albo siedzieli w cieniu pijąc
> zimne piwko.
> A ciemnoskórzy zapierdalali układając szyny i ubijając tłuczeń pod te
chce realizować w odniesieniu do muzułmańskich nierobów kosztem praworządnych
PRACUJĄCYCH obywateli.

> Jesteś tępą dzidą, która nie rozumie, że ZA PRACĘ NALEŻY SIĘ godne
> wynagrodzenie i godne warunki pracy.

powiedzieli ci przypadkiem, że wystarczyło uniemożliwienie przez rząd PiS dalszego
procederu wyprzedawania majątku narodowego,
> LOL :)
> https://oko.press/orlen-lotos-sprzedaz-amerykanie-un
imot

> [...]
> koncernu MOL chwilę wcześniej były własnością rosyjskiego Łukoilu.
> Węgierski MOL przejął 200 obiektów, by tego samego dnia podpisać z
> Orlenem umowę przedwstępną o ich przekazaniu polskiemu koncernowi.
> Materiał TVN24 sugeruje, że MOL był jedynie "pośrednikiem" w transakcji
> między Rosjanami a Orlenem. Stacje Orlenu na Węgrzech w produkty z
> rosyjskiej ropy zaopatruje MOL. Na wielu ze stacji nadal widać elementy
> identyfikacji wizualnej rosyjskiego dostawcy paliw.
>
> Łącznie na transakcjach dzielących Lotos pomiędzy cztery podmioty Orlen
dzi-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa-oto-co-mowia-oswia
dczenia-6904619429301152a.html
> Kogo wsadzili do pierdla?
>
> A afery pisu znasz?
> Tu masz kilka przykładów:
> http://100aferpis.pl/
> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Tusk-W-Polsce-rzadz
i-kilka-czy-kilkanascie-mafijnych-rodzin-8575849.htm
> https://www.rp.pl/polityka/art37911281-dotacje-z-min
isterstwa-kultury-pieniadze-dla-organizacji-widmo
> https://tvn24.pl/premium/willa-plus-fundacje-ktore-p
owstaly-w-latach-2019-2022-raczkuja-a-dostaly-milion
y-od-czarnka-czym-sobie-zasluzyly-6725960
> https://oko.press/morawiecki-dziekuje-czarnkowi-za-w
ille-dla-organizacji-patriotycznych-zobacz-ten-patri
otyzm
> Albo cud.
> https://www.rp.pl/budzet-i-podatki/art38629751-pis-p
okazuje-inny-dlug-publiczny-polakom-inny-brukseli-ko
losalna-roznica

rocznie na dziecko pozwala na to. Dla nich to wyjście z biedy. Dla wielu innych to
kwota ledwo na waciki, ale skrzętnie biorą. ?
> [...]
> pieniądze za nicnierobienie. Dlaczego trzeba im dawać, skoro pracują?
> Kto obecnie ich okrada, że aż trzeba im dawać pieniądze za
> nicnierobienie skoro od ośmiu lat rządzą twoi przyjaciele?

> Nie tak.
> Zupełnie inna skala.

> Widzę postęp. Gratuluję.
> Przynajmniej zdajesz sobie sprawę, że twoje bredzenie nawet w takich
> dawkach, to i tak za dużo.

> Tak. Powiedzieli, żebym mam go trzymać specjalnie dla ciebie, bo nigdy
> nie wiadomo kiedy przesadzisz z dozowaniem.
> Muszę przyznać, że mają poczucie humoru, bo jest w kolorach tęczy.

Mój czas jest zbyt cenny, abym nadal komuś takiemu jak ty go poświęcała. Nie jestem
zdesperowana - w przeciwieństwie do ciebie.
Na, czytaj gotowiec i spadówka:
https://dymek.substack.com/p/prawdziwy-problem-z-500
?utm_source=substack&utm_medium=email

12. Data: 2023-07-12 09:05:05

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2023 o 21:01, XL pisze:

> Mój czas jest zbyt cenny, abym nadal komuś takiemu jak ty go poświęcała.

Już tyle razy obiecywałaś... musisz być bardzo zdesperowana.

> Nie jestem zdesperowana - w przeciwieństwie do ciebie.

Gdybyś nie była zdesperowana, to byś bzdur nie pisała.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2023-07-16 19:20:57

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 11 lipca 2023 o 12:38:08 UTC+2 Kviat napisał(a):

Nie, cenę pracy dyktuje rynek, a nie chore idee politpoprawnych idiotów.

> [...]
> zapierdalać na czarno za miskę ryżu, zdychać z głodu i mieszkać pod mostem.

Znaczy. Cenę pracy dyktuje rynek.
A nie chore slogany popieprzonych lewaków.

> [...]
krańcowym zdziwieniu postawił oczy jak stare PRLowskie pięć złotych z rybakiem i
roześmiał się: ,,PO CO MI KURS I PRACA?!"

Czarny, prosto z Maroka. Mało jest czarnych Polaków. ?

> Smoki też były w tej bajce?

Zawiedziony mały Pietia?

> Żadnego. Po co oferować komuś, kto nie chce pracować, wynagrodzenie za
> pracę?

No wreszcie zajarzyłeś. Ale czarni imigranci chcą go i to bez pracy ?

> Niedawno w Hiszpanii widziałem (osobiście,

Ojojoj, powalasz argumentacją i nokautujesz autorytetem osobistem ?

> a nie że mój sąsiad, czy
> bliski znajomy skądśtam) jak ciemnoskórzy zapierdalali w upale przy
> układaniu torowiska dla jakiejś kolejki, czy tramwaju, wzdłuż deptaka
> przy plaży.

Jakie to wzniosłe! No popłakałam się z empatii dla tych tytanów pracy po prostu.

> [...]
> będą pracować, a biali turyści radośnie spłukiwali słoną wodę pod
> plażowymi prysznicami z chłodną wodą, albo siedzieli w cieniu pijąc

Tak widzi to człowiek, który nigdy sam na siebie nie zarobił grosza i nie ms pojęcia
o wyobrażeniu, jak wygląda praca na swoim. Utrzymanie knajpy w upał tylko kosztuje,
bo nie daje zysku - kosztują pracownicy, kosztuje klimatyzacja, kosztuje sprzątanie,
kosztuje utrzymanie kuchni w pogotowiu, a w upał pustki przy stolikach. Nikt z kilku
wydanych obiadów dziennie nie utrzyma knajpy. A gdzie zarobek? Ludzie w upał nie
siedzą w knajpach, tylko na plaży. W knajpach spędza się czas w deszczową pogodę.
Czego nie rozumiesz, etatowy pracowniku niemajacy bladego pojęcia o pracy na swoim?
Dlaczego wg ciebie czarnemu trzeba płacić ,,godnie" nawet w upał, gdy jego praca jest
raczej symboliczna, a biały właściciel knajpy, zamykający ją z powodu pustki i braku
zarobku, ciebie bulwersuje?
Też bym zamknęła. Ty nie? No jasne, ty nigdy nie pracowałeś na swoim, wiec gdyby ci
nagle sprezentować knajpę, to byś ją utrzymywał w gotowości dla dwóch klientów
dziennie ?

> A ciemnoskórzy zapierdalali układając szyny i ubijając tłuczeń pod te
> tory.

No i prawidłowo, bo to czarnoskórzy byli, c'nie? GENETYCZNIE czarnoskórzy sw
najlepiej przystosowani do opalania (bo pochodzą z Afryki), a nie biali - więc ci
czarnoskórzy byli na właściwym stanowisku. Czego nie rozumiesz? ?Podobnie - nie
kieruje się do pracy na wysokości ludzi z lękiem wysokości czy zaburzeniami
równowagi. Ani psychopatów na policjantów. Więc ci czarnoskórzy mieli najlepsze
predyspozycje do tej konkretnej pracy w tych konkretnych warunkach i brawa należą się
temu, kto im dał tę pracę ?

> Nie wiem ile im płacili.

No to czego piszczysz? Może płacili im więcej, niż biały właściciel knajpy by zarobił
w tym dniu?

chce realizować w odniesieniu do muzułmańskich nierobów kosztem praworządnych
PRACUJĄCYCH obywateli.

> Jesteś tępą dzidą, która nie rozumie, że ZA PRACĘ NALEŻY SIĘ godne
> wynagrodzenie i godne warunki pracy.

Nie, za pracę należy się tyle, dzido, ile dyktuje rynek.

> [...]
> Węgierski MOL przejął 200 obiektów, by tego samego dnia podpisać z
> Orlenem umowę przedwstępną o ich przekazaniu polskiemu koncernowi.

TVN? - daj spokój, co? ?

> sugeruje,

Ojej - czyli nie TWIERDZI?

> [...]
> identyfikacji wizualnej rosyjskiego dostawcy paliw.
>
> Łącznie na transakcjach dzielących Lotos pomiędzy cztery podmioty Orlen

Aha. Z TVN ile zyskał za te ,,sugestie"? I od kogo? Naświetlisz? Zasugerujesz?

> https://www.money.pl/gospodarka/milionowe-zarobki-lu
dzi-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa-oto-co-mowia-oswia
dczenia-6904619429301152a.html
> Kogo wsadzili do pierdla?

Mnie wystarczy, że afery zostały ukrócone. Więcej z tego pieniędzy, niż z
utrzymywania złodziei w więzieniach.

> A afery pisu znasz?
> Tu masz kilka przykładów:
> http://100aferpis.pl/

Ojej.

> [...]
> Ale tak dawać za nicnierobienie?
> Wyżej piszesz, że na wszystko trzeba zapracować...
> Znowu nie możesz się dogadać sama ze sobą?

Cenę pracy dyktuje RYNEK. Kiedyś np. byle domorosły informatyk zarabiał krocie, dziś
kształci się rzesze informatyków, wiec jest ogromna konkurencja i cena ich pracy
spadła. Itd.

> [...]
> Kto obecnie ich okrada, że aż trzeba im dawać pieniądze za
> nicnierobienie skoro od ośmiu lat rządzą twoi przyjaciele?

No ba - inna, wręcz NIEPORÓWNYWALNIE MNIEJSZA ?

> [...]
> Tak. Powiedzieli, żebym mam go trzymać specjalnie dla ciebie, bo nigdy
> nie wiadomo kiedy przesadzisz z dozowaniem.

No to cię sprytnie podeszli. Nawet nie zdziwiłeś się, gdy ci go zawiązali ?

> Muszę przyznać, że mają poczucie humoru, bo jest w kolorach tęczy.

Czyli na właściwej osobie.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Kaftanik oby zadziałał.

> Piotr

Fałszywka lewacka, jaki tam ,,Piotr".
.

14. Data: 2023-07-17 01:11:20

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 11 lipca 2023 o 12:38:08 UTC+2 Kviat napisał(a):

O, a poniższy ,,fragmęcik" mnie tak ubawił, że sobie go ponownie przewałkuję i coś
dodam:

> [...]
> będą pracować, a biali turyści radośnie spłukiwali słoną wodę pod
> plażowymi prysznicami z chłodną wodą, albo siedzieli w cieniu pijąc

Tak widzi to człowiek, który nigdy sam na siebie nie zarobił grosza i nie ma pojęcia
[...]

Nie wspomnę już o tym, że w gorącej Hiszpanii i Włoszech istnieje coś takiego jak
sjesta - a (parafrazując dowcip o ruskiej jadłodajni) wa wremia sjesty restaurant
zakryt!
Ty taki światowy, a nie wiesz ?

15. Data: 2023-07-17 08:34:31

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.07.2023 o 01:11, M. Z. pisze:
> wtorek, 11 lipca 2023 o 12:38:08 UTC+2 Kviat napisał(a):
>
> O, a poniższy ,,fragmęcik" mnie tak ubawił, że sobie go ponownie przewałkuję i coś
dodam:

> Tak widzi to człowiek,

który żeby cokolwiek zarobić i przeżyć musi w upale zapierdalać przy
układaniu torowiska, aby bogaci biali mogli zrobić sobie sjestę i
dojechać tą kolejką do baru przy plaży na zimnego drinka.

[ciach piardy bez związku prawackiego tłuka]

> Nie wspomnę już o tym, że w gorącej Hiszpanii i Włoszech istnieje coś takiego jak
sjesta
Która dziwnym trafem nie dotyczy czarnoskórych zapierdalających w upale
przy układaniu torowiska.

A potem białe prawackie tępole nie mogą się nadziwić, skąd u tych ludzi
tyle niechęci do białych rasistowskich tępoli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2023-07-17 09:26:32

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2023 o 19:20, M. Z. pisze:

> Nie, cenę pracy dyktuje rynek, a nie chore idee politpoprawnych idiotów.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/221926
6,1,raport-polityki-stary-nowy-wrog-pis-imigranci-il
u-ich-jest-jak-zyja-gdzie-pracuja.read

(...) Z naszego doświadczenia wynika, że migranci nie unikają kontaktu z
Polakami, ale przeszkodą jest właśnie bariera językowa.
I to tę barierę wykorzystują nieuczciwi pracodawcy, jak choćby
właściciel warsztatu na Dolnym Śląsku, który zatrudnił wykwalifikowanego
mechanika z Pakistanu. Po czym zakwaterował go zimą w nieogrzewanej
przyczepie kempingowej na terenie warsztatu, odebrał mu paszport i
wymagał pracy od poniedziałku do soboty po 10 godzin na dobę, twierdząc,
że taki jest w Polsce podstawowy wymiar czasu pracy.
- Pomogliśmy mu, ale obserwujemy też wykorzystywanie noszące znamiona
handlu ludźmi, dotyczy to pracowników z Kolumbii, gdzie trwa obecnie
jakaś kampania promująca pracę w Polsce, oparta na całkowicie
nieprawdziwych informacjach. Niedawno pomogliśmy takiej osobie, która
przyjechała do naszego kraju do pracy i właściwie została pozbawiona
wolności - mówi Nazimek-Rakoczy. I zauważa, że stosunek do imigrantów
jest konsekwencją narracji w mediach. W 2015 r., kiedy straszono nimi w
kampanii, widoczny był wzrost aktów przemocy motywowanej uprzedzeniami
dotyczącymi koloru skóry, narodowości i wyznania. Wtedy ataki dotyczyły
w znacznej mierze muzułmanów lub osób, które za muzułmanów były brane.
(...)
Polacy dali się przekonać mediom, że muzułmanin to terrorysta. Dzisiaj
ta narracja wraca. Ale wiem, i to nie tylko z doświadczenia osobistego,
ale też z badań, które robiłem, że imigranci i Polacy są w stanie
znaleźć w Polsce wspólną przestrzeń. Wymaga to jednak dojrzałości tak ze
strony imigrantów, jak i polskiego społeczeństwa, ale pod jednym
warunkiem - że politycy i ich media nie będą nami manipulować, bo wciąż
na tę manipulację wielu z nas jest podatnych."

> Znaczy. Cenę pracy dyktuje rynek.
> A nie chore slogany popieprzonych lewaków.

Co tylko świadczy o tym, że spałaś na lekcjach historii i jesteś zbyt
tępa żeby ogarnąć konsekwencje.

> [...]
roześmiał się: ,,PO CO MI KURS I PRACA?!"

> Czarny, prosto z Maroka. Mało jest czarnych Polaków. ?

Czyli jednak smok.

> Zawiedziony mały Pietia?

> No wreszcie zajarzyłeś. Ale czarni imigranci chcą go i to bez pracy ?

To tak jak Polacy.

> No i prawidłowo, bo to czarnoskórzy byli, c'nie?

Nie. Rasistko.

> GENETYCZNIE czarnoskórzy sw najlepiej przystosowani do opalania (bo pochodzą z
Afryki), a nie biali - więc ci czarnoskórzy byli na właściwym stanowisku.

Tępy rasistowski tłuku, oni pracowali. To biali się opalali.
Więc zgodnie z twoją chorą rasistowską "logiką", to ci czarni powinni
się opalać, a przy układaniu torów powinni zapierdalać biali.

> Czego nie rozumiesz?

Że tacy ludzie jak ty, mogą jeszcze publicznie i bezkarnie pisać swoje
rasistowskie brednie.

> [...]

dziś kształci się rzesze informatyków, wiec jest ogromna konkurencja i cena ich pracy

Jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> No ba - inna, wręcz NIEPORÓWNYWALNIE MNIEJSZA ?

Czyli jak zwykle - im więcej faktów, ty gorzej dla faktów.
Czipy w szczepionkach w końcu znalazłaś?

LOL :)
Musisz być bardzo zdesperowana, skoro nadal nie możesz się powstrzymać.
A tyle razu już obiecywałaś :)

Bo już wiecie, że w uczciwych wyborach nie wygracie i dlatego takim
trollom jak ty pod dupami się zapaliło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2023-07-19 10:38:46

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Tłuku, PRZECIEŻ SIĘ OPALALI - wyraźnie napisałam o tym wyżej:
> [...]
Czego nie rozumiesz?

> a przy układaniu torów powinni zapierdalać biali.

Powinni? Nie, tylko gdyby chcieli, jak ci czarni. Jednak MOGLIBY, ALE W CIENIU ? A
przecież ty kwiczysz, że czarni zap...li w słońcu. Stąd moje:
,,GENETYCZNIE czarnoskórzy sw najlepiej przystosowani do opalania (bo pochodzą z
Afryki), a nie biali - więc ci czarnoskórzy byli na właściwym stanowisku."
Poniał? Już prościej się nie da, tłumaczę ci jak tępej krowie na granicy. ?

> Bo już wiecie, że w uczciwych wyborach nie wygracie i dlatego takim
> trollom jak ty pod dupami się zapaliło.

Ależ wygramy :)

> Powrotu do zdrowia życzę.

Kaftanik sobie wypierz, bo przepociłeś z emocji ?

> Piotr

Jaki tam ,,Piotr", tylko podróba lewacka. Czego to się zachciewa ?

18. Data: 2023-07-19 19:00:01

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2023 o 10:38, M. Z. pisze:

Afryki), a nie biali - więc ci czarnoskórzy byli na właściwym stanowisku.

> Tłuku, PRZECIEŻ SIĘ OPALALI - wyraźnie napisałam o tym wyżej:

Tępy rasistowski tłuku, wyraźnie ci napisałem, że oni pracowali, a biali
się opalali.

> Powinni? Nie, tylko gdyby chcieli, jak ci czarni. Jednak MOGLIBY, ALE W CIENIU ? A
przecież ty kwiczysz, że czarni zap...li w słońcu.

Ale biali opalali się na słońcu, a nie w cieniu. To skoro mogli się
opalać NA SŁOŃCU, to dlaczego nie mogą pracować na słońcu, tylko w
cieniu? Na plaży biali mogą się opalać, ale w pracy już nie?

Ta twoja rasistowska "logika" leży i kwiczy, jak zwykle :)

> Ależ wygramy :)

Być może.
Przecież ci napisałem, że w uczciwych wyborach nie wygracie.
Czego znowu nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

PS.
Strasznie jesteś zdesperowana, skoro jednak, po tylu obietnicach, nadal
nie możesz się powstrzymać...
No chyba, że nie możesz, bo taką masz pracę.
Pomyśl o przegranych wyborach, może masz jeszcze czas zmienić pracę na
uczciwą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2023-07-26 09:36:35

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 8 lipca 2023 o 09:38:45 UTC+2 XL napisał(a):
> Pińcet tysięcy dziennie proponuję.
> https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,299
52154,holenderski-rzad-upadl-poszlo-o-imigrantow-roz
nice-nie-do.html#s=BoxOpImg5

Podpalają. Będą puste darmowe hotele dla kolejnych tłumów ,,inżynierów i
informatyków" wprost z pontonów:
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/newsamp-korfu-pozar
y-nie-moga-wybuchnac-jednoczesnie-w-czterech-miej,nI
d,6921876

Już płonie kolejna wyspa. ?

20. Data: 2023-07-26 14:22:17

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2023 o 09:36, M. Z. pisze:

> Podpalają. Będą puste darmowe hotele dla kolejnych tłumów ,,inżynierów i
informatyków" wprost z pontonów:

Albo będą spalone.

> https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/newsamp-korfu-pozar
y-nie-moga-wybuchnac-jednoczesnie-w-czterech-miej,nI
d,6921876

> Już płonie kolejna wyspa. ?

Twierdzisz, że biali rasiści wypalają swoje wyspy aby ośrodki dla
imigrantów i hotele spłonęły, aby imigranci nie mieli się gdzie
zatrzymać i aby ich zniechęcić do przypływania na wypalone wyspy?
Odważnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Nojaktoooo???? Przecież ,,straszna inflacja"! ?
Bagno!
Wiyncy ,,uhoccufff"!
Aktorzy.
Szprycowanie dzieci na covid to skandal.