Re: Wkurzający lekarz

From: "janek" <f...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wkurzający lekarz
Date: 5 Oct 2003 21:36:20 +0200

Osobiście w Twoim poście nie znalazłem nic, co by mogło przyzwoitego obywatela
rozdrażnić. Przeciwnie, chwała Ci za odwagę i poruszenie problemu! Ja znam z
życia przypadki, wykorzystywania przez ginekologów swojej pozycji. Sprawa
wstydliwa i rzadko poruszana - a wcale nie marginalna. Pozwolę sobie zacytować
oryginalne fragmenty komentarzy z forum dyskusyjnego (Onet). Są to dyskusje
bardzo świeże a w archiwach można by tego znaleźć znacznie więcej.

Pozdrawiam serdecznie,

-------

Uwazam ze wiekszkosc ginekolokow obmacuje swoje pacjentki!!

Kilka tygodni po porodzie poszłam na badanie kontrolne. Cała byłam jednym
wielkim macierzyństwem i tak spodziewałam sie byc traktowana. Tymczasem pan
doktor badając mnie zaczął wypytywać, czy łatwo szczytuję i takie tam bzdury.
Zapytałam co to ma do rzeczy i całość potraktowałam jako wybryk starego satyra.
Najważniejsze, że było wszystko o.k. z moim kroczem.

(~jaga, 2003-08-27 08:51:13)

naga prawda,sama sie o tym przekonalam,kiedy m-c temu bylam na wizycie

wiecie co??moj "pan doktor" to czlowiek bardzo mily,kulturalny itd.podczas
badania mnie zachowaywal sie tak jakby pomylil sypialnie z gabinetem
lekarskim.dotykal mnie i obmacywal w sposob taki jak moglby to robic moj
chlopak.patrzyl przy tym na mnie wyzywajaco i pytal "czy teraz dobrze"? bylam
oszolomiona,nie wiedzialam jak zareagowac i jak sie w ogole zachowac.w koncu
powiedzialam,ze zle sie poczulam i probowalam zejsc z foptela,a wtedy on
stanowczo przytrzymal mnie za kolano i powiedzial "jeszcze tylko chwila"
wyrwalam sie wtedy i po prostu wyszlam.nie bede tego rozdmuchiwac ani
skarzyc.dla mnie ten facet stracil szacunek,godnosc i jest dla mnie zwyklym
smieciem.odradzam go kazdej kolezance,bo na nastepna moze sie po prostu rzucic
i zgwalcic.dodam tylko tyle,ze ten pan jest grubo po 50 a jego zona ma 34
lata.i moze mi ktos powiedziec o co w tym wszystkim chodzi?? co?? w glowkach
sie na starosc przewraca?? jestem przerazona!!

(~aneta, 2003-08-27 08:59:48)

JA ROWNIEZ NIGDY NIE POJDE DO LEKARZA GINEK.FACETA, BYLAM RAZ I NI STAD NI
ZOWAD ZLAPAL MNIE ZA PIERS I PYTA :WSZYSTKO W PORZADKU?POPATRZYL AM NA NIEGO
JAK NA DURNIA BO PRZECIEZ NIE PRZYSZLAM DO BADANIA PIERSI,A TY POWINNAS GO
ZWYZYWAC JAK CZULAS ZE COS NIE TAK ,DLACZEGO TEGO NIE ZROBILAS?ALE ROZUMIEM
BYLAS W SZOKU. .

(~MAJA, 2003-08-27 09:32:51)

Zgadzam sie. Bliska znajoma miala taki przypadek, pytania o to czy latwo osiaga
orgazm, i pozniej podejrzane "masaze" na fotelu. Mezczyzna ginekolog jest jak
mechanik, ktory nigdy nie mial samochodu. Jaka motywacje moze miec mezczyzna po
maturze, okolo 20 lat, ktory chce zostac ginekologiem ?

(~T., 2003-08-27 09:03:28)

Ja miałam taki przypadek, że lekarz głaskał mniepo łechtaczce i pytał się mnie
czy to mnie podnieca. Wydaje mi się iz takie typu badanie to czysty absurd!

(~zuzia18, 2003-08-27 09:40:07)

To prawda sama mialam bradzo przykre doswiadczenie z ginekologiem, pewnie
niewszyscy ginekolodzy faceci sa tacy sami, ale ja nie chce sie stresowac i
chodze od tej pory do lekarzy kobiet.

(~Jagoda, 2003-08-27 09:55:40)

Pomocy, proszę.Trudno mi o tym mówić ale 3 tyg. temu byłam u ginekologa

na badaniach okresowych. To co mnie tam spotkało...trudno mi o tym mówić. Młody
pan doktor zamiast mnie zbadać, najpierw wyprosił pielęgniarkę po czym
mnie "dotykał"w znaczący sposób a potem.... Boże dlaczego mnie to spotkało ???
Jeżeli dotknęło to którąś z was napiszcie.

(~alicja35, 2003-08-27 09:49:37)

To norma, wszyscy ginekolodzy to zboczency, niewyżyci ... ~pacjentka
... seksualnie, wykorzystują swe pacjentki, zwłaszcza atrakcyjne i młode.Ale po
tylu aborcjach i przy takiej kasiorze, każdy by ześwirował... 2003-08-27 10:00