Wlasnie rzucilam!

1. Data: 2001-06-04 12:49:44

Temat: Wlasnie rzucilam!
Od: "AKA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Witam wszystkich. Pale papierosy od ponad 20 lat.(paczka dziennie)
Wydaje mi sie , ze uda mi sie w koncu rzucic ten nalog. Probowalam kilka
razy , ale najdluzej moje nie palenie trwalo ok. 1 miesiaca.Po kilkunastu
dniach zaczynalam odczuwac jakies gniecenie w okolicach serca , no i nie
potrafilam sobie z tym poradzic . Stwierdzilam, ze tylko dymek zlikwiduje te
dolegliwosci. I nie mylilam sie. A po wypaleniu kilku papierosow powracalam
do nalogu.
Wlasnie znowu rzucam!
Nie pale czwarty dzien. Znowu czuje te same objawy. Zaczynam lykac jakies
srodki uspokajajace. Chce wytrzymac jak najdluzej , a moze na zawsze .
Z odruchem lapania za papierosa jakos sobie radze, ale najgorsze jest dla
mnie to wrazenie , ze cos sie dzieje z moim sercem.
A moze samo przejdzie ? tylko po jakim czasie , bo dlugo nie wytrzymam
takiego napiecia.
Czy istnieja jakies srodki lagodzace objawy glodu nikotynowego?
Wiem , ze jest np Nicorette lub Tabex , ale one zawieraja jakas tam dawke
nikotyny a ja nie chcialabym ladowac sie znowu nikotyna. Ale jezeli nie ma
innego sposobu no to trudno, moge jesc Tabex.
Prosze , niech wypowie sie ktos , kto rzucil lub rzucal palenie i podzieli
sie swoimi przygodami

Pozdrawiam wszystkich Nalogowcow
Alicja ( znowu na odwyku)

2. Data: 2001-06-05 07:06:21

Temat: Re: Wlasnie rzucilam!
Od: gazebo <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

AKA wrote:

> Czesc!
> Witam wszystkich. Pale papierosy od ponad 20 lat.(paczka dziennie)
> Wydaje mi sie , ze uda mi sie w koncu rzucic ten nalog. Probowalam kilka

podobnie, 60-70 fajek pokolo prawie 20 lat

> [...]
> innego sposobu no to trudno, moge jesc Tabex.
> Prosze , niech wypowie sie ktos , kto rzucil lub rzucal palenie i podzieli

z mojego doswiadczenia, probowalem to co wymienilas to po prostu badziewie
nieskuteczne dla mnie, nie pale juz prawie 3 miesiace, rzucilem biorac ZYBAN,
srodek jest juz znany (drogi, 150 pln za 30 tabletek), serce pobolewalo,
problemy ze snem, pierwsze dwa tygodnie zdychalem w nocy wypluwajac pluca
(organizm sie oczyszczal), najlepsze przy Zybanie jest to, ze rzucasz
bezstresowo, palisz i lykasz tabletki az w pewnej chwili zaczynasz palic mniej
az do zupelnego zaprzestania albo tak jak ja nagle odechcialo mi sie palic, znam
kilka osob, ktore rzucily w ten sposob, ale tez znam 2 osoby, ktore wrocily do
palenia ale to inna bajka, mimo wszystko uwazam, ze kontakt z lekarzem by sie
przydal, chociazby jesli chodzi o te nieprzespane noce, tak czy owak zycze
powodzenia
ps. po kilku probach wczesniej stwierdzilem, ze nigdy nie rzuce palenia, a
jednak mozna
--
careful with this axe Eugene!

3. Data: 2001-06-05 11:21:53

Temat: Re: Wlasnie rzucilam!-dzien piaty
Od: "AKA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>, nie pale juz prawie 3 miesiace,

- Swietnie!Dobrze sie wciaz przekonywac , ze sa tacy , ktorym sie udaje.To
mnie mobilizuje.

> rzucilem biorac ZYBAN,srodek jest juz znany (drogi, 150 pln za 30
tabletek), serce pobolewalo,

- Wlasnie to serce , nie boli mnie ale czuje intensywnie, ze je mam

> problemy ze snem,
- Na razie spie bardzo dobrze i to dluzej niz zwykle. Klade sie wczesniej
spac , zeby przespac chetke na dymek.

> pierwsze dwa tygodnie zdychalem w nocy wypluwajac pluca
> (organizm sie oczyszczal), najlepsze przy Zybanie jest to, ze rzucasz
> bezstresowo,
- Czyli umierasz fizycznie , ale masz psychichny komfort, ze nie palisz , bo
nie masz ochoty..

> mimo wszystko uwazam, ze kontakt z lekarzem by sie przydal,
- Chyba mnie to nie minie

> tak czy owak zycze powodzenia
- Bardzo dzieki.

> ps. po kilku probach wczesniej stwierdzilem, ze nigdy nie rzuce palenia, a
jednak mozna
- Ja raz sama rzucalam , drugi raz facet od akupunktuty klul mi uszy , innym
razem bylam na seansie hipnozy.
Dzialalo bardzo krotko.
Mam nadzieje , ze teraz sie uda , tym bardziej , ze rzucamy w grupie
(jeszcze dwie osoby)

Dzieki za slowa otuchy

Trzymaj sie jak najdluzej
Pozdrowienia
Alicja (juz piec dni)

4. Data: 2001-06-05 12:01:45

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mimo wszystko uwazam, ze kontakt z lekarzem by sie
> przydal, chociazby jesli chodzi o te nieprzespane noce, tak czy owak zycze
> powodzenia

...nie mowiac o tym, ze Zyban jest zdaje sie na recepte. I u niektorych
powoduje dziwne skutki (z halucynacjami wlacznie).

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

5. Data: 2001-06-05 13:08:01

Od: Paweł <p...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AKA <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fg0bv$8ve$...@n...onet.pl...
> Nie pale czwarty dzien. Znowu czuje te same objawy. Zaczynam lykac jakies
> srodki uspokajajace. Chce wytrzymac jak najdluzej , a moze na zawsze .

Witam. Niepokoi mnie to ostatnie zdanie ("może"). Jak na czwarty dzień za
wcześnie się pojawiło.
Ale może się mylę - obym się mylił.

> A moze samo przejdzie ? tylko po jakim czasie , bo dlugo nie wytrzymam
> takiego napiecia.

Przejdzie.

> [...]
> nikotyny a ja nie chcialabym ladowac sie znowu nikotyna. Ale jezeli nie ma
> innego sposobu no to trudno, moge jesc Tabex.

Na bezrybiu...
Lepsze to, niż papieros. Byle też nie za długo.

Życzę powodzenia.

Paweł

6. Data: 2001-06-05 14:06:58

Od: "AKA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...nie mowiac o tym, ze Zyban jest zdaje sie na recepte. I u niektorych
> powoduje dziwne skutki (z halucynacjami wlacznie).
> Anna

- Halucynacje ?To co zawiera ten Zyban?

Alicja

7. Data: 2001-06-05 14:17:11

Od: "AKA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Niepokoi mnie to ostatnie zdanie ("może"). Jak na czwarty dzień za
> wcześnie się pojawiło.

- Po 4 dniach nie daje sobie zadnej gwarancji , ze bedzie to juz na zawsze,
dlatego pisze moze.
Nie chce sama siebie oszukiwac. Ale postaram sie wytrzymac jak najdluzej
Niestety mam slaba "silna wole"

> Ale może się mylę - obym się mylił.
- Tez sobie bym tego zyczyla.

> Przejdzie.
- Za miesiac, za dwa?...

> Na bezrybiu...
> Lepsze to, niż papieros. Byle też nie za długo.
> Życzę powodzenia.
> Paweł

Dzieki
Alicja (juz 5)

8. Data: 2001-06-05 15:56:07

Od: l...@i...nom.pl (Leszek Karlik) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Jun 2001 16:06:58 +0200, AKA <a...@p...onet.pl> disseminated
foul capitalist propaganda:

[...]
>- Halucynacje ?To co zawiera ten Zyban?

Chlorowodorek bupropionu.

Fragmenty z ulotki:

Bupropion jest selektywnym inhibitorem neuronalnego wychwytu katecholamin
(noradrenaliny i dopaminy). Ma minimalny wpływ na wychwyt indolamin
(serotonina). Nie hamuje aktywnośi monoaminooksydazy. Mechanizm działania
w odzwyczajaniu się od palenia tytoniu jest nieznany, chociaż wydaje
się że działanie to odbywa się za pośrednictwem mechanizmów noradrenergicznego
i/lub dopaminergicznego. Bupropion zmniejsza objawy zespołu abstynencji
po zaprzestaniu palenia.

(...)

W trakcie rzucania palenia, również u pacjentów stosujących Zyban, może
wystąpić bezsenność. Działanie bupropionu jest podobne do innych leków
przeciwdepresyjnych, istnieje więc ryzyko że Zyban może wywołać epizod
maniakalny u pacjentów z afektywną chorobą dwubiegunową w fazie depresji
lub odnowić psychozę w fazie remisji u niektórych wrażliwych pacjentów.

>Alicja
Leslie
--
Proszę wyłączyć UseNet, muszę zacząć się uczyć na sesję.

9. Data: 2001-06-06 01:28:49

Od: "Paweł S" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AKA <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fiprg$131$...@n...onet.pl...
> Nie chce sama siebie oszukiwac. Ale postaram sie wytrzymac jak najdluzej
> Niestety mam slaba "silna wole"

Niestety, najczęściej to "furtka" do powrotu w każdym rodzaju uzależnień.
A jak raz dopuścisz tę myśl (szczególnie w początkowej fazie odstawienia),
to żre ona później jak robal.
Oczywiście możesz być w grupie "specyficznych"... :-)

> - Za miesiac, za dwa?...

Jeżeli jesteś z grupy "normalnych" (:-)), tak, ale by wrócić za następne
dwa-trzy (przedłużony zespół, z tym że słabiej).

Istotny jest cel - po co rzucasz? Jeżeli jest ważny, to jest dużo łatwiej.

> Alicja (juz 5)

Paweł (już 2)

10. Data: 2001-06-06 06:42:07

Od: gazebo <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

AKA wrote:

> - Czyli umierasz fizycznie , ale masz psychichny komfort, ze nie palisz , bo
> nie masz ochoty..

otoz to, najtrudniejsze bylo zawsze dla mnie uzaleznienie psychiczne
--
careful with this axe Eugene!

pytanieo narkotyki
heeeeeeloooooo , pomocy