Właśnie usłyszałem w trójce...

1. Data: 2004-06-09 14:45:26

Temat: Właśnie usłyszałem w trójce...
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
...że za kilka dni będziemy mogli kupić w Polsce piwo z... marihuany!
A wszystko dzięki nadrzędności przepisów unijnych nad krajowymi.
Piwo będzie oznaczone listkiem konopnym, ale podobno jest nieszkodliwe,
cokolwiek to znaczy.

waldek
===

1. Data: 2004-06-09 15:28:47

Temat: Re: Właśnie usłyszałem w trójce...
Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A wszystko dzięki nadrzędności przepisów unijnych nad krajowymi.
> Piwo będzie oznaczone listkiem konopnym, ale podobno jest nieszkodliwe,

Mam nadzieję, ze znaczy to mniej więcej taką samą różnicę jak między
makowcem a kompotem z makowin.
Podobny dylemat miałam z mate de coca, które moje nieślubne szczęście zwozi
tonami z Ameryki Południowej. Mate de coca jest podobno lecznicze i
oczyszcza organizm (choć smakuje jak zaparzona popielniczka, bue) - ale nie
ma tych właściwości co powszechnie znana (ze słyszenia, mam nadzieję)
kokaina.

Margola

1. Data: 2004-06-09 17:03:58

Od: "Phil Lemon" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk [margola@won_spamie.ruczaj.pl] wrote:

: Mam nadzieję, ze znaczy to mniej więcej taką samą różnicę jak między
: makowcem a kompotem z makowin.

To piwo z marihuany, ale pozbawionej THC. Kiedyś, bodaj we Włoszech, byłem
w "Cannabi-Shopie". Wszystko z marihuany/marihuaną - ciasteczka, gumy do
żucia, cukierki, chipsy, cola, soki, piwa, i inne artykuły spożywcze.
Oczywiście gimmick marketingowy, bo marihuana wykorzystana do produkcji
była pozbawiona THC, więc był to taki "szpan", i - w sumie - pic na wodę.
:)

--
greets,
Phil Lemon

1. Data: 2004-06-09 23:43:27

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Phil Lemon wrote:

> [...]
> artykuły spożywcze. Oczywiście gimmick marketingowy, bo marihuana
> wykorzystana do produkcji była pozbawiona THC, więc był to taki
===
*Dokładnie* mówili tak, jak napisałeś. Przepisałeś z walkmana?

To tylko chwyt reklamowy. Kasa. Samo piwo jest be...

waldek
===

1. Data: 2004-06-10 00:33:04

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisal(a):

>===
>*Dokładnie* mówili tak, jak napisałeś. Przepisałeś z walkmana?
>
>To tylko chwyt reklamowy. Kasa. Samo piwo jest be...
>
>===

W radiu zwykle cytuja gazety. Zajrzyj na strone onetu lub wybiorczej i
porownaj njusa. Kiedys przypadkiem czytalem cos tam i dokladnie to
samo zaczeli mowic w Trojce. Toczka w toczke ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2004-06-10 08:20:18

Od: "Phil Lemon" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek [x...@o...pl] wrote:

: *Dokładnie* mówili tak, jak napisałeś. Przepisałeś z walkmana?

Haha. :) Nie ;) Po prostu piszę teksty dla "Trójki". Nie wiedziałeś? :)))

: To tylko chwyt reklamowy. Kasa. Samo piwo jest be...

No ja piwa akurat nie piłem [byłem wtedy niepełnoletni, he he :)], ale
kupiłem sobie colę. I, prawdę mówiąc... Nic szczególnego.

--
greets,
Phil Lemon

1. Data: 2004-06-10 08:21:09

Od: "Phil Lemon" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla [X...@X...Xonet.Xpl.remove_X] wrote:

: W radiu zwykle cytuja gazety. Zajrzyj na strone onetu lub wybiorczej i
: porownaj njusa. Kiedys przypadkiem czytalem cos tam i dokladnie to
: samo zaczeli mowic w Trojce. Toczka w toczke ;--)

O, nie - wypraszam sobie. :) Ja swoje posty piszę własnoręcznie, i za
pomocą swoich - i tylko swoich - szarych komórek. Niczyich innych; i
niczego znikąd nie ściągam. :)

--
greets,
Phil Lemon

1. Data: 2004-06-10 21:53:52

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> [...]
> porownaj njusa. Kiedys przypadkiem czytalem cos tam i dokladnie to
> samo zaczeli mowic w Trojce. Toczka w toczke ;--)
W audycji była to akurat rozmowa z gościem. Spiker i gość musieliby czytać z
tej samej gazety.

waldek
===

1. Data: 2004-06-10 21:59:28

Od: "JerzyM" <jerzym@no_spram.tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobny dylemat miałam z mate de coca, które moje nieślubne
> szczęście zwozi
> tonami z Ameryki Południowej.

a nie trzęsie gaciami na lotnisku ??
bo ja miałem zdrowego pietra jak wiozłem to na lotnisku w La Pas

a swoją drogą to Mate działa fajowo na dużych wysokościach np. w Peru czy
Boliwi bo u nas praktycznie na poziomie morza to jakoś tak ma mniejszego
"kopa" :-)
No i będąc tam ... Mate ma jakiś inny smak - może dlatego że tam nie robią
tego z ekspresówek a po prostu zlewają świeże liście.

Co jest za następnym wzgórzem ?? ... przekonaj się
Akademicki Klub Turystyczny
http://www.akt-olsztyn.prv.pl

1. Data: 2004-06-11 00:03:40

Od: "eM eL" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Phil Lemon <e...@o...pl> napisał(a):

> To piwo z marihuany, ale pozbawionej THC. Kiedyś, bodaj we Włoszech, byłem
> w "Cannabi-Shopie".

Ano wlasnie - to hemp a nie marijuana...Przeciez to roslinka jak len, robi
sie z niego sznurki, plotno, etc. Mozna go takze przerabiac na cele
spozywcze i dodawac do innych produktow zywnosciowych bo ma duzo blonnika
(tak sie chyba po polsku nazywa "fiber".) Roslinka wyglada jak marijuana
ale z rownym powodzeniem mozna palic sizalowy sznurek w fajce bo THC w tym
mniej niz cukru w cukrze za komuny :-)

Podczas II wojny swiatowej w USA (i na calym swiecie) hodowano hemp do celow
militarnych i jeszcze do dzisiaj rosnie tego mnostwo dziko np. w stanie
Michigan. Latwo sie nabrac (i sa tacy...)
--
><Uklony><eM eL><Washington, D.C.><
><5 out of 3 people don't understand statistics><

ciasta proszkowe
Jak zrobić biały ser/twaróg z mleka wiejskiego?
Królik z grilla
Jadłam wczoraj...
mleko bez mleka (pyt)