Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

121. Data: 2018-04-16 11:59:12

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL. Jeśli w języku stawiasz formę ponad treść

Jeśli.

--
XL

122. Data: 2018-04-16 12:32:05

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o prezesa to zdecydowanie rzuć. A jeszcze wracając do języka i twojego
powoływania się na precyzję i przyjęte formy. Język to żywa i plastyczna materia.
Cały czas się zmienia. W ciągu stu lat połowa słów zmieniła znaczenie lub wyszła z
użycia. W tej sytuacji upieranie się że koło i krąg to nie to samo wygląda jak
rozpaczliwa chęć jebnięcia rozmówcy :)

123. Data: 2018-04-16 12:46:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2018 o 09:57, Kviat pisze:

> Lanie po mordzie w celu ratowanie duszy, to nie jest wyższy cel.

Zastanów się - gdy ktoś stwierdza że jest Bogiem i jest ponad
moralnością, nim zacznie mordować, może go to otrzeźwi

124. Data: 2018-04-16 12:52:10

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Gdy ktoś myśli że jest Bogiem, to lanie po mordzie jedynie go utwierdzi w tym
przekonaniu :) W celu sprowadzenia na ziemię trzeba zastosować bardziej drastyczne
środki.

125. Data: 2018-04-16 12:54:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-16 o 12:46, pinokio pisze:

> Zastanów się - gdy ktoś stwierdza że jest Bogiem i jest ponad
> moralnością, nim zacznie mordować, może go to otrzeźwi

Zastanów się - gdy ktoś stwierdza że jest bogiem i jest ponad
moralnością, to nie znaczy, że ma duszę i trzeba go lać w ryj, tylko
trzeba leczyć w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym.
Chorych ludzi nie wolno bić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

126. Data: 2018-04-16 13:32:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Jeśli chodzi o prezesa to zdecydowanie rzuć.

Masz fobię prezesa.

> [...]
> zmienia. W ciągu stu lat połowa słów zmieniła znaczenie lub wyszła z
> użycia. W tej sytuacji upieranie się że koło i krąg to nie to samo

Nigdy nie było i nigdy nie będzie.
Język AŻ TAK się nie ,,zmienia", żeby białe nazywać czarnym, a koło
(o)kręgiem.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Koło
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Okrąg
Poza tym kręcisz - nie chodzi o różnice między powyższymi, lecz o twoj
frazeologiczny bajzel.

> wygląda jak rozpaczliwa chęć jebnięcia rozmówcy :)

Gdy ,,rozmówca" nie operuje sprawnie jezykiem, w którym odbywa się rozmowa,
co rusz siłą rzeczy musi się tak czuć, jeśli uważa poprawki za złe
intencje. Pozostaje mu tylko jedno wyjście - zamilknąć albo podciągnąć się.

--
XL

127. Data: 2018-04-16 13:42:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 12:52:12 UTC+2 użytkownik
z...@g...com napisał:

> Gdy ktoś myśli że jest Bogiem, to lanie po mordzie jedynie go utwierdzi w tym
> przekonaniu :) W celu sprowadzenia na ziemię trzeba zastosować bardziej
> drastyczne środki.

Zaraz zaraz... Nie każdy kto deklaruje, że jest ponad etyką sam praktykuje
istotne odstępstwa od niej. Dopóki teoretyzuje albo uchybia tylko w sposób
drobny i subtelny, lanie po mordzie mija się z sensem.

128. Data: 2018-04-16 13:43:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 kwietnia 2018 16:26:13 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> W dniu 15.04.2018 o 16:07, m...@g...com pisze:
> różnica doprawdy jest duża ale mam wątpliwości czy ty ją w ogóle
> chwytasz we właściwy sPOsób: "Jeśli mnie prześladowali i was
> prześladować będą" J.15,20
zresztą mam wrażenie że to "głoszenie wiary katolickiej" często ma się nijak do
"głoszenia Chrystusa Jezusa" i Cierpienia za głoszenie Jego Ewangelii...

> [...]
> zszywania; jest czas milczenia i czas mówienia. (8) Jest czas miłowania
> i czas nienawidzenia; jest czas wojny i czas pokoju.
>
> Starożytni Izraelici walczyli o Ziemię Obiecaną i było źle gdy chcieli
> się ugodzić z wrogiem.
> Z kolei jak opisuje Sienkiewicz w Quo Vadis, pierwsi Chrześcijanie
> ginęli bez sprzeciwu. Jednak jak opisuje w Pustyni i w puszczy, Staś nie
> zawahał się zabić wrogów w obronie kobiety, którą miał chronić, jednak
> gdy miał propozycję by przejść na islam, to nawet groźba wobec tej
> kobiety nie zmusiła go by wyparł się wiary.

wiara Wierze nierówna.
Zbyt często "katolicyzm" u nas to jedynie kłótnie z byle kim w imię ochrony wtórnych
zasad uznawanych przez swoje stado. Wiary w Żywego-bo-Zmartwychwstałego Chrystusa w
tym tyle co kot napłakał i stąd może pytanie Jezusa czy zastanie Wiarę [w Niego] na
Ziemi gdy przyjdzie. Nie ten który mówi Panie Panie...

129. Data: 2018-04-16 13:52:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 kwietnia 2018 18:00:02 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> wymagać, aby się z Nim równał. Wiesz, dlaczego nie wolno? Bo Chrystus to
> ten najwyzszy stan duszy i umysłu, IDEAŁ - a przeciętny ludek
> najnormalniej po prostu nie jest obliczony na to, by wyjść poza i ponad
> swoje naturalne ludzkie ograniczenia. Tak jest stworzony i niczyja to wina.
> Taki MA być. Do pasania.
> Tacy, którzy trochę wystają ponad, ogłasza się błogosławionymi i świetymi.
> I oni wszyscy ,,siedzą" po prawicy... krzywej Gaussa, natomiast zwykły,
> normalny ludek ledwo czasem w porywach do jej grzbietu doczłapuje, zsuwając
> się wciąż w dół, z powrotem, ku lewiźnie.

czyli ty o Katoludku a ja o Chrześcijanach
Kazdy nawija o tym w czym sam siedzi...

130. Data: 2018-04-16 13:58:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 kwietnia 2018 18:02:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
browna-144867

sterton

byl-czwartkiem

> Stu srok za ogon nie złapiesz i tak.
> A ja - owszem. A ja - tak.
> Mam tyle innych zainteresowań, że wybacz, umknął mi ten pisarz.

Żeby ci tylko w natłoku rozpasyjnego żywota Chrystus przypadkiem nie umknął...

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?