Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

211. Data: 2018-05-08 01:32:26

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Za to ty wiesz, co bóg wie najlepiej.

Który? - ten, którego ,,nie ma", czy ten, który jest?
:->

--
XL

212. Data: 2018-05-08 07:44:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 00:58, XL pisze:
> [...]

Widzę, że skrzętnie pominęłaś to pytanie :)

> Wiedza, jak WIEMY, bierze się z empirii.

I czego nie zrozumiałaś?

> Skoro ta ,,wiedza mówi, że nie ma"
> - gdzie i jakie są te badania, dowody?
> LOL

LOL
Tam, gdzie badania na temat krasnoludków i jednookich olbrzymów.
Wiedza, biorąca się z empirii mówi, że krasnoludków i jednookich
olbrzymów nie ma.

A gdzie i jakie są badania, dowody, że istnieje?

> Pytałam o wiedzę TWOJĄ ,,nienajlepszą".
> Ale już udzieliłeś mi odpowiedzi - pośrednio.
> Chyba dla wszystkich jest ona jasna jak słońce:
> NIE WIESZ, czy Bóg istnieje. :-)))

Wiem. Tak samo jak wiem, że nie istnieją krasnoludki.

Chyba dla wszystkich jest istotniejsze, że ty nie wiesz czy istnieje :)

> Gorzej! - ,,wiedza" tego też nie wie.

Gorzej! Masz sklerozę. Powtarzasz kolejny raz te same pytania i nadal
nie wiesz czy istnieje :)

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

213. Data: 2018-05-08 07:49:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 01:32, XL pisze:

> Który? - ten, którego ,,nie ma", czy ten, który jest?
> :->

Ten, którego nie ma. Tylko dlatego wiesz, co on wie najlepiej, bo go nie ma.
:->

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

214. Data: 2018-05-08 09:05:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A gdzie i jakie są badania, dowody, że istnieje?

Po co? Przecież podobno ,,Wiedza" wie, że Boga NIE MA. Dobrze, uznaję to!
No ale chyba jako Wiedza - to jedynie ona powinna dysponowac dowodem i
badaniami na swoje twierdzenia, a nie pitolić głupoty bez dowodu jak byle
wiara, c'nie?
?

--
XL

215. Data: 2018-05-08 09:07:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ten, którego nie ma. Tylko dlatego wiesz, co on wie najlepiej, bo go nie ma.
> :->

Jak ja lubię, gdy zaczynasz tak lawirować. Piękne ?

--
XL

216. Data: 2018-05-08 11:09:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 09:05, XL pisze:

> Po co?

Bo twierdzisz, że istnieje :):)

> [...]
> No ale chyba jako Wiedza - to jedynie ona powinna dysponowac dowodem i
> badaniami na swoje twierdzenia, a nie pitolić głupoty bez dowodu jak byle

Czyli twierdzisz, że to pitolenie, że krasnoludki nie istnieją? :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

217. Data: 2018-05-08 11:12:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 09:07, XL pisze:

> Jak ja lubię, gdy zaczynasz tak lawirować. Piękne ?

Jak ja lubię, gdy trzeba ci tłumaczyć jak dziecku :)
Gdyby był, to nie potrzebowałby pośredników żeby mi powiedzieć co wie.
Twierdzisz przecież, że jest wszechmogący :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

218. Data: 2018-05-08 12:45:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bo twierdzisz, że istnieje :):)

> Czyli twierdzisz, że to pitolenie, że krasnoludki nie istnieją? :)

Skoro wierzysz w krasnoludki, to pitol sobie o nich co tam chcesz, na
zdrowie. Ja wierzę w Boga Ojca Wszechmogącego.
Ty mi jedynie wskaż, w którym miejscu ,,wiedza twierdzi, że Bóg nie
istnieje".
Czekam!

--
XL

219. Data: 2018-05-08 12:47:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jak ja lubię, gdy trzeba ci tłumaczyć jak dziecku :)
> Gdyby był, to nie potrzebowałby pośredników żeby mi powiedzieć co wie.
> Twierdzisz przecież, że jest wszechmogący :):)

Znaczy ty, żeby uwierzyć, oczekiwałbyś, że cię OSOBIŚCIE o to poprosi.
Dobre!
LOL

--
XL

220. Data: 2018-05-08 12:58:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 12:45, XL pisze:

> Czekam!

Znudziło mi się :)
Nawet najlepsza zabawa kiedyś się nudzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotra

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?