Wloskie jedzenie

1. Data: 2000-08-14 06:45:31

Temat: Odp: Wloskie jedzenie
Od: "grogreg" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pysk <y...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:u2Ll5.7120$Q...@n...randori.com..
.
> Witam,
>
> zastanawiam sie fascynacja Polakow wloskim jedzeniem.
> Pytam , dlaczego 75% wloszek na starosc jest grubych ????
>
> Pozdrowienia,
> PYSK

Z polnocy czy poludnia Wloch?
a polnocy (piemont) masz czezka kuchnie - spagetti po bolonsku
na poludniu lzejsza - spagetti po neapolitansku.
na poludniu wlaszki sa chude.

a skat wlasciwie wzioles informacje o grubych Wloszkach?
z tego co pamietam to Babcie Itialianki to takie suchutkie motorki co to od
switu do zmroku chodza na najwyzszych obrotach.

grogreg

1. Data: 2000-08-14 16:45:29

Od: "MarcinM" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo jedza za duzo wysokoprzetworzonych weglowodanow...

a poza tym co ma piernik do wiatraka/

MM

1. Data: 2000-08-14 20:32:14

Temat: Re: Wloskie jedzenie
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Pysk <y...@y...com> wrote:

> Witam,
>
> zastanawiam sie fascynacja Polakow wloskim jedzeniem.
> Pytam , dlaczego 75% wloszek na starosc jest grubych ????

Bo tak smacznie gotuja, ze same zjadaja znaczna czesc swoich dan.
A ponadto - zaufasz raczej tlustej, czy chudej kucharce?
W koncu -- nie zauwazylem u Polakow specjalnej fascynacji wloskim
jedzeniem. Wiekszosc nie ma bladego pojecia o wloskiej kuchni.

Wladyslaw
--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-08-15 19:19:25

Od: "SevenOfNine" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo przesadzaja.
7/9

1. Data: 2000-08-16 20:10:40

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> zastanawiam sie fascynacja Polakow wloskim jedzeniem.
> Pytam , dlaczego 75% wloszek na starosc jest grubych ????

Wszystkie osoby które w nadmiarze jedzą węglowodany muszą być grube. Makarony
to przecież istna kopalnia węglowodanów. Z tłuszcu , który spożywamy
bezpośrednio się nie tyje. Tyjemy tylko z nadmiaru białka i węglowodanów.
Żywienie optymalne jest najlepsze , gdzie proporcja białka, tłuszczu i
węglowodanów czyli stosunek B-T-W wynosi 1 : 3,0 : 0,5.
Osobiście już odżywiam się optymalnie 3,5 roku. Jedząc same pyszności schudłem
w okresie 5 miesięcy ,aż 23kg bez efektu jo-jo od trzech lat mam swoją należną
wagę. Jako główne składnik odżywcze używam jajka, śmietanę 30% golonka,
karczek wieprzowy, podroby, salcesony, podgardle, boczek. Wszelkiego rodzaju
sery. Nie jem pieczywa, ograniczoną ilość ziemniaków do 100gram na dzień, Nie
jem makaronów, ryżu, kaszy, owoców, surówek, nie pijam soków. A jem tylko 2
razy dziennie. Jestem syty i nie jestem spragniony jedzenia jak dawniej. Te
słowa kieruję do osób którzy chcą i lubią sobie dobrze zjeść, a brak im w tej
mierze doświadczenia.
Super strona żywienia optymalnego wiele ciekawostek na stronie
http://republika.pl/ikoiko
Na stronie można tam znaleźć moje poradniki dla początkujących " Stoliczku
nakryj się dla optymalnych" Bardzo chętnie skorzystam z każdego ciekawego
przepisu. I takimi z innymi się podzielę. Morgano

1. Data: 2000-08-16 20:54:28

Od: "Sakul" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje maly wyklad dla laikow z ambicjami ;))

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomości do grup >

1. Data: 2000-08-17 04:47:59

Temat: Re: Odp: Wloskie jedzenie
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Sakul <j...@i...pl> wrote:

> Proponuje maly wyklad dla laikow z ambicjami ;))

Propozycja przyjeta. Wykladaj.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-08-17 17:05:13

Od: "Ula" <u...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RATUNKU!!!!!!!!!!
KWAŚNIEWSCY ATAKUJĄ!!!!
POMOCY!!

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-08-17 18:29:33

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nakryj się dla optymalnych" Bardzo chętnie skorzystam z każdego ciekawego
> przepisu. I takimi z innymi się podzielę. Morgano

Przedewszystkim mi ciebie zal, no a zaraz potem smiac mi sie chce, bo
np. piszesz takie bzdury, jak:

> jem makaronów, ryżu, kaszy, owoców, surówek, nie pijam soków. A jem tylko 2
> razy dziennie.

a zaraz potem piszesz

a potem
> karczek wieprzowy, podroby, salcesony, podgardle, boczek. Wszelkiego rodzaju
> sery. Nie jem pieczywa

A czy sprawdzales stan swojego cholesterolu?
Ciekawe, jak dlugo mozna na takiej diecie przezyc.
Magdalena Bassett

Serwis Makaron i kolejne nowości
proste dania
grzybki
Gdzie przepisy na dania z frytkownicy ???
Make money with no effort 6311