Wmawianie mlodziezy 100% skutecznosci antykoncepcji

11. Data: 2000-10-31 18:07:26

Temat: Re: Wmawianie mlodziezy 100% skutecznosci antykoncepcji
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Ale przydałaby Ci się cała masa innych. Takich na głowę.

Jeśli zaszłaby taka potrzeba, to wolałabym już te na głowę niż Twój Postinor
:-DDDDDD

> W życiu nie słyszałam o żadnych normalnych dwuskładnikowych tabletkach
> antykoncepcyjnych, które dawałyby zabezpieczenie po miesiącu. Jesteś pewna,
> że to co zażywasz, to nie aspiryna? Albo witamina C?

Zażywam obecnie Wit C!..:-)

> A tyje się od jedzenia, nie od tabletek. (One nie mają nawet mitycznych
> dwóch kalorii.)

Może masz i rację ale moja koleżanka mało je a strasznie jest teraz upasiona--
dzięki tym proszkom.

> Masz, Grzegorzu R., swoje myślące i wyedukowane społeczeństwo.

Właśnie to widać po Tobie.:-)

> To lepiej się doświadcz. Jakby skłonność do prymitywnego trollingu miała być
> dziedziczna, to lepiej nie rób ludzkości prezentu ze swoich genów.

Mój prezent jest wspaniały i Ty-jej, tzn mojej córce nie dorównujesz do
pięt..:-)
Zresztą chyba niemłoda już jesteś, to tym bardziej :-)...Trolluj dalej...może Ci
coś wyjdzie....

Kaja

12. Data: 2000-10-31 22:09:51

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czegoz wy chcecie oc tego Postinoru???
Toz to jedynie Levonorgestrel, nic strasznego :)))

Pozdrawiam
MR

13. Data: 2000-11-01 19:37:31

Od: "Joanna i Włodek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> napisał w wiadomości
> A czegoz wy chcecie oc tego Postinoru???
> Toz to jedynie Levonorgestrel, nic strasznego :)))
>
> Pozdrawiam
> MR

No to powodzenia, wcale się nie dziwię, że pisze to facet, takie uderzające
dawki hormonów Tobie na pewno nie zaszkodzą, ale jak trzynastolatce piszą,
że jest to jedna z metod anty.., ale można ją stosować tylko raz w tygodniu,
to co z niej wyrośnie ?
A zresztą, dlaczego ten twoj bezpieczny Postinor nie jest ogolnodostępny, a
sa takie szopki z zakupem (ja bynajmniej nigdy nie probowalam kupić).
J.

14. Data: 2000-11-01 20:38:13

Od: "Resselowie" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna i Włodek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A zresztą, dlaczego ten twoj bezpieczny Postinor nie jest ogolnodostępny,
> sa takie szopki z zakupem (ja bynajmniej nigdy nie probowalam kupić).

Zaraz się pewnie dowiesz, że to kolejny przejaw ingerencji naszego
sklerykalizowanego państwa w "zdrowie prokreacyjne kobiety"...

--
Ewa

Jędrek, prawie 6 lat
Marysia, 25 m-cy

15. Data: 2000-11-01 20:56:50

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z zakupem nie ma problemu.
a nie mowie tu o trzynastolatkach, mysle , ze gdy dorosla kobieta nie
prowadzi regularnego zycia plciowego np. 1 - 2 x mies. to jest to nawet
lepsze rozwiazanie od normalnych 21 dniowych tbl.
Ale zawsze moge sie mylic. Gdyby co to prosze o sprostowanie.
Dziekuje

Pozdrawiam
MR

16. Data: 2000-11-01 23:03:32

Od: "Darek i Bożena" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz się pewnie dowiesz, że to kolejny przejaw ingerencji naszego
> sklerykalizowanego państwa w "zdrowie prokreacyjne kobiety"...

A co, może tak nie jest? :)))))))))))))))))))))))))))

Darek

17. Data: 2000-11-02 08:12:15

Od: Ola Zarod <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej R wrote:

> [...]
> lepsze rozwiazanie od normalnych 21 dniowych tbl.
> Ale zawsze moge sie mylic. Gdyby co to prosze o sprostowanie.

Oj tak, mylisz się..nie jestem przeciwniczkš Postinoru, ale to jest piguła
na "sytuację kryzysowš". Dawka uderzeniowa hormonów, które wywracajš do
góry nogami gospodarkę hormonalnš kobiety. Nie można traktować Postinoru
jako zwykłej "pigułki".
Ola

18. Data: 2000-11-02 08:32:10

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepsze rozwiazanie od normalnych 21 dniowych tbl.
> Ale zawsze moge sie mylic. Gdyby co to prosze o sprostowanie.

W sumie napiszę tak - jak już się przejdzie kurację hormonami "po", to już
się na przyszłość pamięta o antykoncepcji "przed".

Asmira

19. Data: 2000-11-02 09:26:22

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli lepsze dla kobiety jest zazywanie hormonow przez 21 dni w miesiacu?
Jesli tak to OK.

Pozdrawiam
MR

20. Data: 2000-11-02 12:15:20

Od: "Joanna i Włodek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepsze rozwiazanie od normalnych 21 dniowych tbl.
> Ale zawsze moge sie mylic. Gdyby co to prosze o sprostowanie.

A ja tam uważam, że są lepsze sposoby niż postinor i chyba sam o tym wiesz
(no chyba ze nie?), ze mozna nie miec tony dzieci nie używajac tego
świństwa.
A jak to z zakupem nie ma problemu ? Przecież tego bez recepty nie wydadza
za zadne skarby !!!! A zwróć uwagę, że tabletki 21 dniowe są ANTYKONCEPCYJNE
a nie WCZESNOPORONNE !!!! I w tych branych codziennie nie ma takiej dawki
hormonow chyba w dawce pięcioletniej a nie jednorazowej. Rozumiesz różnicę ?
Joasieńka.

Lojotok
Rak
Wplyw farb/rozpuszczalnikow itp. i ich skladnikow na organizm [PILNE]!!
nowotwory kości.
Raz juz bylo o dopasowaniu soczewek