Woda tylko dla wybranych!

11. Data: 2019-01-20 17:47:32

Temat: Re: Woda tylko dla wybranych!
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> Rzady Nicolasa Maduro zgodnie okreslane sa mianem lewicowej dyktatury.
> Ekonomiczni dyletanci (gosc jest z zawodu kierowca autobusu) przejeli
> panstwo po populiscie Chavezie i dokonczyli zadania zrujnowania
> gospodarki. Maja inflacje 1,3 mln procent, najwyzsza w swiecie
> przestepczosc, 3 mln emigrantow, ale tez poteznych przyjaciol - Chiny i
> Rosje.

Może nie chcą dać zachodowi położyć łap na swoich zasobach ropy
tak jak nie chciał tego Iran?

12. Data: 2019-01-20 19:02:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-20 16:15, gazebo wrote:

> ja za wode nie place, i mam, normalnie jaja, no ale pis tu nie rzadzi

A samodzielnie potrafił byś studnie zrobić?

https://www.youtube.com/watch?v=rk42gJFFVn8

13. Data: 2019-01-20 19:10:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-20 17:47, b...@g...com wrote:

> Może nie chcą dać zachodowi położyć łap na swoich zasobach ropy
> tak jak nie chciał tego Iran?

No przecież to podstawa.
Chavez nabawił sie 'grypy' po tym, jak zaczął rozglądać się za rakietami
z głowicami.
// Kadafii, też.

14. Data: 2019-01-20 20:00:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Może nie chcą dać zachodowi położyć łap na swoich zasobach ropy
> tak jak nie chciał tego Iran?

Obstawiam.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

15. Data: 2019-01-21 20:45:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/01/2019 o 18:02, Ilona pisze:

> A samodzielnie potrafił byś studnie zrobić?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=rk42gJFFVn8

to ropa, ropa to jest

--
gazebo