Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej

141. Data: 2003-05-12 09:25:35

Temat: Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
news:3ebf55a9@news.home.net.pl...
> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl>
> napisał

> naturalny składnik
> wymagajac od
>
> Nieprawda.
> Ja nie byłam uczona, nie wymagano odemnie i żyłam w domu
> chaosu - a sama z siebie sprzątałam i teraz mówie o sobie
> 'pedantka'.
> I wiem, że będę wymagać ;-)

Czyli mamy kilka opcji, między innymi:
Madda - przymuszana do sprzątania, dzieci nie przymusza;
MOLNARka - zyjaca w chaosie, teraz pedantka;
AsiaS - porzadnicka od dzecka, ucząca dzieci porądku;
boniedydy - nie przyuczana do sprzątania (tylko do czytania) i o podejściu
do sprzątania podobnym, jak Madda.

Kto się jeszcze dopisuje? :)

boniedydy

142. Data: 2003-05-12 09:29:13

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b9nlb8$82s$1@news.onet.pl>, m...@p...onet.pl
says...
> przekonują do wyższości domu - muzeum nad domem, w którym przeszło tornado.

precz z domem - muzeum !!!

Calkiem serio.

Jesli ktos sobie wyobraza ze u nas jest laboratoryjny porzadek, dom-
muzeum czy cos takiego to jest w bledzie.
To nie ten typo porzadku...

K.

143. Data: 2003-05-12 09:30:28

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Osoba znana wszem jako Dunia d...@n...net, drżącą z
>emocji ręką skreśliła te oto słowa:

>Nie słoneczko - mam ich tak wiele, że mogę spokojnie pozwolić sobie na
>komponowanie z nich dekoracji na półkach i dobierać tematycznie i
>kolorystycznie. <złośliwość>Przesłać Ci katalog, byś mogła sobie ocenić ich
>poziom merytoryczny?</złośliwość>

Nie, ale prosilabym o zdjecie kompozycji ulozonej z ksiazek. Jeszcze nie
zetknelam sie z tym rodzajem sztuki.

Dunia
bez zlosliwosci

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

144. Data: 2003-05-12 09:36:35

Temat: jest: dzieci a porządek było: Re: Wojna(...)
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> leniwe. One są
> w oko z domowym
>
> Kiedyś to zacytuje jak któraś kolejna powie, że bałagan jest
> wynikiem posiadania dziecka.

eeeeeeeeee własnie nie posiadanie dziecka u niektórych to [powód do bałaganu
;-))))))
ja miałam wiekszy bałagan w swoim pokoju (pomimo mamy, która jest pedantką)
jako nastolatka niz teraz w całym mieszkaniu jako matka 2 dzieci.
Fakt, ze przy dzieciach czasami są takie dni kiedy nie mozna zjesc sniadania
bez dziecka na kolanach, ale utrzymac porządek mozna i nie trzeba
nadzwyczajnych zdolnosci. Kwestia co kto uwaza za porządek...

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

145. Data: 2003-05-12 09:36:36

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b9npbe$fb5$1@nemesis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...
> [...]
> AsiaS - porzadnicka od dzecka, ucząca dzieci porądku;
> boniedydy - nie przyuczana do sprzątania (tylko do czytania) i o podejściu

K. - z politowaniem przygladajacy sie jak dorosle kobiety z kwestii
sprzatania moga zrobic wojne...

A podobno to Wy uspokajacie bitewne zapedy mezczyzn :)

K.

146. Data: 2003-05-12 09:48:15

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <0...@p...pl>, d...@n...net says...
> Nie, ale prosilabym o zdjecie kompozycji ulozonej z ksiazek. Jeszcze nie
> zetknelam sie z tym rodzajem sztuki.

To cos zblizonego do Ascii-Art :)

Choc klasycy gatunku nie uznaja. Ale tak to jest z probami tworzenia
nowych nurtow - zawsze Cie spychaja na margines...

K.

147. Data: 2003-05-12 09:51:39

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Małgorzata Majkowska"
<m...@p...onet.pl> mówi:

>Wszystko zależy właśnie od warunków w jakich się wychowywałaś. Ale MOLNAR-ce
>chodziło tylko o to, że przy dzieciach można mieć idealny porządek. MOŻNA, a
>nie TRZEBA. Ani ja, ani Asia Słocka czy MOLNAR-ka nie zmuszają nikogo i nie
>przekonują do wyższości domu - muzeum nad domem, w którym przeszło tornado.

Hmmm... Ja z doskoku, podczytując ten i inne wątki o sprzątaniu i
dzieciach: oczywiście nikt nikogo nie zmusza, ale co jakiś czas padają
pytania typu "Ale oczywiście postępując tak wiesz, że jesteś brudasem?"
(nie te słowa, naturalnie, ale wydźwięk identyczny).

Agnieszka (over)
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

148. Data: 2003-05-12 09:52:07

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>In article <0...@p...pl>, d...@n...net says...
>
>To cos zblizonego do Ascii-Art :)
>
>Choc klasycy gatunku nie uznaja. Ale tak to jest z probami tworzenia
>nowych nurtow - zawsze Cie spychaja na margines...

Niekiedy dopiero potomni docenia...

Dunia
zadumana

149. Data: 2003-05-12 09:54:44

Temat: Re: jest: dzieci a porządek było: Re: Wojna(...)
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Kwestia co kto uwaza za porządek...

Swiete slowa. Ja mysle, ze o to chodzi w calej tej dyskusji :)

Dunia

150. Data: 2003-05-12 09:56:58

Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message
> [...]
> sprzatania moga zrobic wojne...
>
> A podobno to Wy uspokajacie bitewne zapedy mezczyzn :)

Jaka wojna? My tylko po prostu wymieniamy poglądy :)).

Pozdrawiam
M.

Mow mi mamo - czyli o konwenansach
chory z urojenia?
typowy jedynak
Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
macierzyństwo lesbijek