Wok-gdzie kupic dobry w W-wie

1. Data: 2000-01-16 21:50:08

Temat: Wok-gdzie kupic dobry w W-wie
Od: Jurek Garbowski <j...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Problem pewnie juz nieraz poruszany, ale nie sledzilem a goracym
uczuciem do tego naczynia zapalalem dosyc gwaltownie.

Pozdrawiam
jg

1. Data: 2000-01-19 09:58:05

Temat: Re: Wok-gdzie kupic dobry w W-wie
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Carreforze na Jerozolimskich jest sklep DUKA (czy jakoś tak) z naczyniami
kuchennymi. Są i woki.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

1. Data: 2000-01-19 11:45:48

Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg napisał(a) w wiadomości: <8641ud$8bf$1@news.ipartners.pl>...
>W Carreforze na Jerozolimskich jest sklep DUKA (czy jakoś tak) z naczyniami
>kuchennymi. Są i woki.

W tym sklepie to maja fajne szklanki do czerwonego wina....
Ale woka tam bym nie kupowal.
Jezeli juz to w okolicach Stadionu w wietnamskich sklepikach bym sie pytal
moze maja

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2000-01-27 18:08:43

Od: Michał Wietrzykowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Jurek Garbowski <j...@p...pnet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...pnet.pl...

Ja nie dawno kupiłem żeliwny wok w hali Człuchowskiej

Michał Wietrzykowski
m...@t...tvp.com.pl

opłatek
Quiche - ciasto
Jak się robi dobry wiejski chleb - taki od Babci
Jakie to nazwy???
Wegetarianski problem