Re: Wok z telewizora

1. Data: 2000-08-28 11:27:36

Temat: Re: Wok z telewizora
Od: Witek J <j...@b...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Drabik" <g...@e...com> zapisuje: >
Jakiś czas temu kupiłem żeliwny Wok w Macro za trochę ponad 100 zł.
Używam go sporo i jestem bardzo zadowolony.
Witek

1. Data: 2000-09-01 13:05:36

Temat: Odp: Wok z telewizora
Od: "stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek J" <j...@b...uni.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakiś czas temu kupiłem żeliwny Wok w Macro za trochę ponad 100 zł.
> Używam go sporo i jestem bardzo zadowolony.

99 ZŁ W Texaco strasznie ciężki znaczy dobry.

Pozdrawiam Stefania

1. Data: 2000-09-03 15:07:32

Od: "emc" <e...@e...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>99 ZŁ W Texaco strasznie ciężki znaczy dobry.
>
> Pozdrawiam Stefania

Prawdziwe chinskie woki nie sa z zeliwa ale ze stali.
Musialy byc stosunkowo lekkie aby sie szybko rozgrzewaly i latwo
bylo podrzucac - mieszac smazona potrawe.
(braki paliwa byly tym co wplynelo na charakterystyke kuchni chinskiej;
produkty rozdrobnione na male kawaleczki aby sie szyko gotowaly i
stalowa (najlepiej wyklepana i dobrze wypalona) patelnia)

Ale wcale nie znaczy ze nie mozna uzywac zeliwnych - jesli komus taki
odpowiada i dobrze mu sie na nim gotuje to, to jest najwazniejsze.
Tylko wydaje mi sie ze te zeliwne sa duzo drosze, a czy lepsze to
nie potrafie powiedziec bo sama nigdy nie uzywalam. zeliwnego.
W chinskich sklepach widzilam tylko stalowe (z okraglym dnem do
otwartego paleniska i z plaskim na domowe kuchenki) i najczesciej
z jedna dluga raczka taka jak przy zwyklych patelniach, czasami sa
tez takie z dwoma uszami jak przy rondlach te sluza raczej do gotowania
plynych potraw a nie do smazenia.

Ewa

1. Data: 2000-09-04 08:49:37

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

emc wrote:
> Prawdziwe chinskie woki nie sa z zeliwa ale ze stali.
> Musialy byc stosunkowo lekkie aby sie szybko rozgrzewaly i latwo
> bylo podrzucac - mieszac smazona potrawe.

Wczoraj widzialem w IKEI taki stalowy, jakies 40 cm srednicy ze
splaszczonym dnem fi ok. 13 cm - taka micha z jedna raczka drewniana jak
w patelni a z drugiej strony z uchem. Bardzo ciezkie nie bylo, ale tez
nie leciutenkie. Cena jakos niecale 50 PLN (jesli mnie pamiec nie myli).
Moze sie zdecyduje i kupie?

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

Re: szybko i wykwintnie
Sery w Krakowie - gdzie?
Co z bananow?
[ cuisine.pl ] Jaka jest odtrutka szefow kuchni na argentynskie seriale?*
Proba!!!!!!!!!