Jedzenie ktore sie nigdy nie znudzi

1. Data: 2000-08-28 14:36:54

Temat: Jedzenie ktore sie nigdy nie znudzi
Od: e...@a...comnospam (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

U mnie skonczyl sie poniekad znany show "survivor" produkt szwedzki, zakupiony
do usa. I zastanawia mnie to: oprocz zwyklego bialego ryzu, "rozbitkowie" nie
mieli nic innego do jedzenia - lowienie ryb przestalo byc dla nich
interesujacym zajeciem, intrygi byly na pierwszym miejscu. Lezeli na plazy i
knuli spiski, i wcinali ten ryz przez chyba 39 dni. Po zakonczeniu tego cyrku,
zapytano sie ich czy kiedykolwiek wezma do ust ryz, wszyscy stwierdzili ze nie
ma problemu, ryz im sie nie znudzil. Zastanawia mnie, czyzby bylo to
uniwersalne jedzenie "nie do znudzenia"? Raz objadlam sie jako dziecko
pomaranczami na boze narodzenie, nie moglam patrzec na te owoce przez nastepne
5 lat. Jak zostalibyscie rozbitkami na wyspie i do wyboru macie jedno danie, to
samo na okraglo, co to byloby?

<Eva> and my boxer boy-> http://hometown.aol.com/evajp/index.html
~~~The past is behind us, the future is a mystery,
today is a gift, that's why they call it THE PRESENT.~~~

1. Data: 2000-08-28 14:53:13

Temat: Re: Jedzenie ktore sie nigdy nie znudzi
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evajp <e...@a...comnospam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...aol.com
> 5 lat. Jak zostalibyscie rozbitkami na wyspie i do wyboru macie jedno
danie, to
> samo na okraglo, co to byloby?

Rosolek z makaronem.

Jader

p.s. Chociaz, jezeli mialaby to byc wyspa tropikalna, to optuje za pizza
(moze byc i tropicana), bo na rosolek mogloby byc za cieplo.

1. Data: 2000-08-28 14:54:38

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8oducs$3f2$...@f...man.torun.pl...
> [...]
>
> p.s. Chociaz, jezeli mialaby to byc wyspa tropikalna, to optuje za pizza
> (moze byc i tropicana), bo na rosolek mogloby byc za cieplo.

Ale tak najbardziej to jednak rosolek :)

Jader

p.s. Z warzywkami. Taki jak mi zona robi.

1. Data: 2000-08-28 19:20:12

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Evajp wrote in message <2...@n...aol.com>...

>Jak zostalibyscie rozbitkami na wyspie i do wyboru macie jedno danie, to
>samo na okraglo, co to byloby?

Jak pomysle, ze mialabym cos jesc na okraglo, to mnie otrzasa z
obrzydzenia.... Ale jakbym juz musiala, to cos z ponizszej listy:
1. Zupa pomidorowa z ryzem (hi hi), ale taka na kostce rosolowej i wylacznie
z przecieru, i bez smietany.
2. Zupa cebulowa
3. Myslalam przez moment o lazanii, ale chyba jednak pizza.
4. Dowolna ryba smazona albo z rusztu - co prawda najchetniej losos
5. Krewetki - w postaci dowolnej. Zatem, nalapawszy na bezludnej wyspie
wiadro krewetek ;))) - wystepuja chyba w wiekszosci akwenow - mialabym sporo
dan do wyboru. Poza salatka z koktajlowym sosem, bo skad na bezludnej wyspie
wziac majonez? Tak, punkt 4 i 5 bylyby najlepsze!
Pozdrawiam

Magdalena W.

================
"I think, therefore I'm single"

1. Data: 2000-08-28 20:01:54

Od: "Leszek Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zostalibyscie rozbitkami na wyspie i do wyboru macie jedno danie, to
> samo na okraglo, co to byloby?

Smazone ryby.

--
pozdrowionka
Leszek Pawlisz, Krakow

"I don't want to talk with anybody, but Chris Sabian"

1. Data: 2000-08-28 21:53:47

Od: iziak <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zostalibyscie rozbitkami na wyspie i do wyboru macie jedno danie, to
> samo na okraglo, co to byloby?

Frytki. Pozdrawiam,
Iza
_________________
Chcesz poznać mnie od kulinarnej strony?
Odwiedź: http://pk.linux.gda.pl/

1. Data: 2000-08-28 22:06:17

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| Jak zostalibyscie rozbitkami na wyspie i do wyboru macie jedno danie, to
| samo na okraglo, co to byloby?

1. spaghetti carbonara
2. pizza (domowa albo z dobrej pizzerii)
3. kluski z białym serem
4. pierogi z jagodami (dal innych borówkami)
5. ryż albo naleśniki z jabłkiem

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2000-08-29 01:07:32

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Mnie sie chleb nigdy nie znudzi.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-08-29 07:39:34

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evajp wrote:

> [...]
> 5 lat. Jak zostalibyscie rozbitkami na wyspie i do wyboru macie jedno danie, to
> samo na okraglo, co to byloby?

Jajecznica z cebulka i/lub pomidorami - wszystko na maselku rzecz jasna
:)))))))))) i posypane parmezanem. Mhmhhmmmm....jesc mi sie zachcialo...

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-08-29 08:39:24

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a) w wiadomości: <8oducs$3f2$1@flis.man.torun.pl>...
>Użytkownik Evajp <e...@a...comnospam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:2...@n...aol.co
m...
>danie, to
Po calonocnych przemysleniach wypadlo na
chleb
pierogi z dowolnym farszem i w dowolnej postaci
zacierki na mleku
BB

Re: Wok z telewizora
Re: szybko i wykwintnie
Sery w Krakowie - gdzie?
Co z bananow?
[ cuisine.pl ] Jaka jest odtrutka szefow kuchni na argentynskie seriale?*