czy kupic w USA garnek lub dwa ?

1. Data: 2000-08-28 15:32:04

Temat: czy kupic w USA garnek lub dwa ?
Od: Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Znowu o garnkach. Wybieram sie do domu w Polsce i chce nabyc dwa garnki
i patelnie nierdzewne z grubym dnem. Tu sa dosc drogie ale podbaja mi
sie.
2.8 litrowy rondel - $ 22.00.
1.8 litrowy rondel - $ 22.00
Czy mozna w Polsce kupic pojedynczo i taniej ? Transport stad tez nie
jest wygodny.
A patelnia o srednicy 8 cali $ 11.00.
Nie jestem milionerka.....moze za te cene kupie wiecej we Wroclwiu
.....?
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2000-08-29 07:44:17

Temat: Re: czy kupic w USA garnek lub dwa ?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Anna Pawlik-Bowman wrote:

> [...]
> jest wygodny.
> A patelnia o srednicy 8 cali $ 11.00.
> Nie jestem milionerka.....moze za te cene kupie wiecej we Wroclwiu

Jak sie ich nie widzi i nie wie, jaka firma, to trudno ocenic, ale.... jaks
sa naprawde ladne, to sadze ze wcale nie sa tansze. Moje sa takie sobie
(oczywiscie ze stali nierdzewnej z grubym dnem) i wcale nie byly tanie, a
takie jak mi sie naprawde podobaja, to kazdy (nawet nie za wielki) powyzej
100 PLN (o patelniach wogole nie warto wspominac).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-08-29 14:25:59

Od: e...@a...comnospam (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Czy mozna w Polsce kupic pojedynczo i taniej ? Transport stad tez nie
>jest wygodny.
>A patelnia o srednicy 8 cali $ 11.00.

nie kupuj tych garnkow bo nie sadze zeby byly warte tego dzwigania, zaloze sie
ze ta patelnia nie bedzie sie nadawala do smazenia. dobra patelnia/garnki sa
np. firmy calphalon, oto ich strona:

http://www.calphalon.com/

maja one albo gwarancje na cale zycie - te z serii profesjonalnej, a wiekszoc
przynajmniej na 10 lat. ceny sa tutaj:

http://www.calphalon.com/price_list/2000_price_list.
pdf

<Eva> and my boxer boy-> http://hometown.aol.com/evajp/index.html
~~~The past is behind us, the future is a mystery,
today is a gift, that's why they call it THE PRESENT.~~~

1. Data: 2000-08-31 04:20:30

Od: Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> [...]
> takie jak mi sie naprawde podobaja, to kazdy (nawet nie za wielki) powyzej
> 100 PLN (o patelniach wogole nie warto wspominac).

No to cytuje z informacji na spodzie gara tego 2,8 l :
Firma : REVERE WARE
STAINLESS STEEL

TRI -PLY BOTTOM
Open Saucepan
* Tri-Ply bottom is excellent for even heat distribution
* Constructed of high quality 18/10 stainless steel
Limited 25 Year Warranty
on stainless steel

Firma USA ale zrobiony w Indonezji......chachahchahhcchaaaaa..
Zeby bylo smieszniej pokrywke do takiego garnka mozna kupic uzywana za 49
centow....tez niezniszczalna .....

OK teraz patelnia :
Jest ciezkawa....
Firma : EKCO (stara firma amerykanska produkujaca rozne kuchenne przybory)
Made in China.....
Quick, even heating, guaranteed quality
Encapsulated aluminum disc bottom
Skillet is extremely versatile as well as avon safe up to 500 st F ( 260 C).

Czy te z grubym dnem i z dyskiem aluminiowym czy bez sa lepsze ?
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2000-09-01 14:54:25

Od: Zbigniew Jaworski <z...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat garow przerabialem ostatnio osobiscie.
Wydaje mi sie, ze z USA warto by bylo taszczyc tylko gary bardzo dobrej firmy
(np. Zepter - www.zepter.com, AMC - www.amcint.com) o ile sa tam stosunkowo tanie.
I tak, np. zestaw na dwie osoby firmy Zepter kosztuje tu 750 USD.
Co jest w zestawie - nie wiem. Wybralem gary ze sklepu (te Zeptera sa tylko
w sprzedazy bezposredniej - przychodzi gosc do domu i robi demonstracje)
bo byly tansze. W sklepie byly do wybory czeskie, szwedzkie, niemieckie.

Pozdrawiam,

Zbigniew Jaworski

1. Data: 2000-09-05 01:21:01

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> wrote in message
> [...]
Jak bym mial dac za 2.8 litrowy rondel tyle samo co za 1.8 litrowy to kupil
bym dwa wieksze. 22 dolary za garnek, to moze drogo ale moze i tanio, bo sa
gary co kosztuja powyzej 220 dolarow sztuka tez. Jesli Ci sie podobaja to
bierz i nie zastanawiaj sie i nie pytaj. Kupujesz je dla siebie a chyba
kazdemu cos sie od zycia nalezy. Z garami tak jak z butami. Masz ich pol
szafy a chodzisz przewaznie po domu w jednych, rozklapcianych i starych bo
je lubisz.
F.
PS. co za roznica czy garnek zrobiony jest w Indonezji czy w Salwadorze.
Robiony jest z amerykanskiego materialu na amerykanskich maszynach. Jedyna
roznica, ze za naciskanie guzika automatu robiacego ten sprzet tubylec
bierze na tydzien tyle ile amerykanski robotnik ma na godzine.

1. Data: 2000-09-05 09:35:27

Temat: Gary?
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik f. <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8p1hqp$5e54$...@n...news.prodigy.com
> [...]
sa
> gary co kosztuja powyzej 220 dolarow sztuka tez. Jesli Ci sie podobaja to

A ja mam pytanie: Jaka jest w praktyce roznica miedzy garem za 2 dolary i za
220? Pytam powaznie i nie chodzi mi o technologie wykonania, tylko jaka jest
roznica w gotowaniu (jak sie ma do siebie stal szlachetna i emalia?).
Rozumiem, ze technologia ma spore znaczenia dla patelni, gdzie sie cos
smazy, trzyma i rozprowadza cieplo, przywiera, albo i nie. Ale jak sie cos
gotuje to co za roznica w czym? Pytam jako zupelny lajkonik...

Jader

Jedzenie ktore sie nigdy nie znudzi
Re: Wok z telewizora
Re: szybko i wykwintnie