Re: czy kupic w USA garnek lub dwa ?

From: Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: czy kupic w USA garnek lub dwa ?
Date: Wed, 30 Aug 2000 21:20:30 -0700

Gamon' wrote:

> Jak sie ich nie widzi i nie wie, jaka firma, to trudno ocenic, ale.... jaks
> sa naprawde ladne, to sadze ze wcale nie sa tansze. Moje sa takie sobie
> (oczywiscie ze stali nierdzewnej z grubym dnem) i wcale nie byly tanie, a
> takie jak mi sie naprawde podobaja, to kazdy (nawet nie za wielki) powyzej
> 100 PLN (o patelniach wogole nie warto wspominac).

No to cytuje z informacji na spodzie gara tego 2,8 l :
Firma : REVERE WARE
STAINLESS STEEL

TRI -PLY BOTTOM
Open Saucepan
* Tri-Ply bottom is excellent for even heat distribution
* Constructed of high quality 18/10 stainless steel
Limited 25 Year Warranty
on stainless steel

Firma USA ale zrobiony w Indonezji......chachahchahhcchaaaaa..
Zeby bylo smieszniej pokrywke do takiego garnka mozna kupic uzywana za 49
centow....tez niezniszczalna .....

OK teraz patelnia :
Jest ciezkawa....
Firma : EKCO (stara firma amerykanska produkujaca rozne kuchenne przybory)
Made in China.....
Quick, even heating, guaranteed quality
Encapsulated aluminum disc bottom
Skillet is extremely versatile as well as avon safe up to 500 st F ( 260 C).

Czy te z grubym dnem i z dyskiem aluminiowym czy bez sa lepsze ?
Pozdrawiam
Ewa