Wolny człowiek.

1. Data: 2017-11-28 19:57:35

Temat: Wolny człowiek.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10
211275701431980&id=1342966054

Pozwolę sobie zacytować w całości:

"Walczący z niewolnictwem mawiali, że człowiek nie może posiadać
człowieka na własność.Ja, po wysłuchaniu kolejnej porcji przemów
polityków PiS, chcę zapytać, czy wobec tego państwo może posiadać na
własność człowieka? Czy nie jest przypadkiem formą niewolnictwa, gdy
człowiek jest przedmiotem należącym do państwa? Kiedy nie liczy się sam
w sobie, lecz ma wartość wyłącznie użytkową?

Bo jeśli nie mogę spędzać niedzieli jak chcę, tylko muszę to robić tak,
jak chce tego polityk PiS - nie jestem wolnym człowiekiem.
Jeśli ja za złamanie prawa pójdę siedzieć, a politycy PiS łamią prawo i
nie siedzą - nie jestem wolnym człowiekiem.
Jeśli polityk PiS chce, żeby karać mnie za to, że ktoś mnie zgwałcił i
decydować czy mam urodzić upośledzone dziecko - to nie ja jestem
właścicielką mojego ciała, lecz ten polityk.
Jeżeli okrada się mnie bezczelnie sposobem "na podatki" (bo jeśli
płacisz politykom kasę, która nie idzie na lepsze drogi czy przedszkola,
opiekę medyczną czy wojsko, tylko na pokrycie prywatnych wydatków ludzi
PiS, na przykład zatrudnianie w spółkach i urzędach państwowych ich
kochanek, żon, mężów, dzieci i znajomych, to to nie są żadne podatki,
tylko wymuszony siłą haracz) - nie jesteś wolnym człowiekiem.
Jeżeli Twoje dzieciaki w czasie szkolnych zajęć ciąga się "szlakiem
żołnierzy wyklętych" czyli także bandytów mordujących bestialsko kobiety
i dzieci, ludność cywilną, a ty nie możesz zaprotestować i nic z tym
zrobić - nie jesteś wolnym człowiekiem.
Jeśli kłamie ci się w twarz, za Twoje pieniądze wycinając bezprawnie
puszczę Białowieską, a później znowu okrada się ciebie i płaci z Twoich
pieniędzy kary za wycinkę, a Ty nic nie możesz na to poradzić, nie
jesteś wolnym człowiekiem.

Czas chyba, żebyśmy odpowiedzieli sobie na to pytanie, stawiane już w
historii rozmaitych reżimów po wielokroć: w jakim chcemy żyć: czy w
państwie, które należy do nas, w którym jesteśmy gospodarzami, czy w
państwie, w którym jesteśmy niewolnikami, tanią siłą roboczą i hołotą
bez prawa głosu."

No właśnie.
Każdy kto przykłada rękę do reżimu (np. głosując na polityków o
skłonnościach reżimowych czy dyktatorskich) liczy na to, że w utworzonym
"nowym" państwie to on będzie gospodarzem, a reszta hołotą bez prawa głosu.
"Teraz MY rządzimy" pisze taka ikselka.
A dupa tam rządzicie :) Tylko wam się tak wydaje. Koryto jest zbyt
krótkie i śmietankę zabierają misiewicze. Pislamiści chyba mają takie
hobby: bycie niewolnikiem. To nic, że będzie obowiązywać jedyna słuszna
religia, a szkoły będą produkować nieuków wierzących w płaską Ziemię,
chemtrailse i dinozaury w czasach Mieszka I. Ważne żeby kasą sypali.
Pan rzuci denara - pan dobry.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-04-11 07:58:39

Temat: Re: Wolny człowiek.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> [...]
> produkować nieuków wierzących w płaską Ziemię, chemtrailse i
> dinozaury w czasach Mieszka I. Ważne żeby kasą sypali. Pan rzuci

https://www.youtube.com/watch?v=h7ES_rO9bFM&list=RDB
LGdXqXaV1A&index=3
https://www.youtube.com/watch?v=xB5aeEuValw&list=RDB
LGdXqXaV1A&index=2
https://www.youtube.com/watch?v=BLGdXqXaV1A&list=RDB
LGdXqXaV1A&index=1

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2019-04-11 08:11:19

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

211275701431980&id=1342966054

WOLNOŚĆ to stan Umysłu a nie Ciała.

> https://www.youtube.com/watch?v=h7ES_rO9bFM&list=RDB
> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=KvL0tXRmQw4&list=RDB
LGdXqXaV1A&index=3
https://www.youtube.com/watch?v=pywa6BjhaDM&list=RDB
LGdXqXaV1A&index=4
https://www.youtube.com/watch?v=jawcJUn62wI&list=RDB
LGdXqXaV1A&index=5

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2019-04-13 14:12:35

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

Czy TW Matka już znalazł krzyż?

Z superstacji tylko Krzysio Pieczyński!
Only On, jest jedyny w swoim rodzaju:)
Próbka:
https://twitter.com/_nazimno/status/1114404734956441
600

5. Data: 2019-04-13 19:16:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2019 o 14:12, b...@g...com pisze:
> użytkownik Kviat napisał:
>
> Czy TW Matka już znalazł krzyż?

Ja tego nie napisałem.
Napraw sobie cytowanie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Korwin to zniewolenie
Balcerowicz - 10 latek!
Tylko PiS!
Witajcie w Polsce!
Przedłuż swoim dzieciom życie o 10 lat -zwiąż się z...