Re: Worek na liscie

Data: 2003-05-18 05:15:55
Temat: Re: Worek na liscie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości
news:ba4rj9$fm1$03$2@news.t-online.com...

> "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> schrieb im Newsbeitrag

> Ty mnie juz nie musisz zapraszac. Ja sie sam zaprosze. Dodam tylko, ze nie
> tylko na Litwie zajezdzali - na Wolyniu tez.

Hm. Od dawna znana jest pewna prawidłowość w gawędziarstwie.
O ogrodach najwięcej mówią ci, którzy ogrodów nie mają. O Wołyniu ci, którzy
nigdy tam nie mieszkali. O zajeżdżaniu mówią tylko tacy, którzy nie potrafią
nawet zajechać z piskiem opon i wyciem klaksonów.
Aha! A na Mazurach witamy wszystkich z otwartymi ramionami. :-)
KM