Re: Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.

Data: 2003-11-07 18:37:20
Temat: Re: Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl>

Użytkownik "pączuś" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bodfca$6j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Pozwólcie że opiszę mój problem, otóż mam trudnosci z utrzymaniem zgrabnej
> figury. .................

Osobiście kocham, wielbię i pieszczę każdy, można nazwać nadmiarowy
fałdek mojej wciąż przepięknej żony (że dodam po trójce dzieci), tak że
czasem mam wrażenie że chciałaby ich mieć więcej, niemniej jednak w związku
z tematem nasuwa mi się kilka przemyśleń. Myślę że kluczem do sukcesu jest
tu zrozumienie przez Ciebie postawy Twego męża.
Po pierwsze to dość myląca jest dla facetów postawa dużej grupy kobiet,
które przed wejściem w stały związek starają się być niesamowicie
atrakcyjne, natomiast niedługo po przestają dbać o swój wygląd. Doskonale
rozumiem że jest wynik braku czasu na skutek wielu nowych obowiązków
związanych z rodziną, ale sama przyznasz że jeśli najpierw dokładasz
niesamowitych starań by wyglądać pięknie, po czy odpuszczasz sobie zupełnie,
to może to wyglądać nawet na pewnego rodzaju wygaśnięcie Twych uczuć (??) do
męża.... no nie wiem czy się dobrze wyraziłem. Z mojej strony kobietom które
jeszcze mają te problemy przed sobą mogę jedynie zalecić bycie konsekwentną,
czyli w tym przypadku poświęcanie na urodę tyle czasu i innego rodzaju
nakładów, ile będzie można poświęcić również przy zwiększonych obowiązkach
rodzinnych, jak już inni zwrócili uwagę są inne rzeczy którymi można
poprawić swą samoocenę.
Drugim punktem w którym musisz dołożyć wielkich starań do zrozumienia
męża jest sposób w jaki on wyraża swoje niezadowolenie z Twojego wyglądu. Są
różni ludzie, różnie wyrażający swoje uczucia, co moim zdaniem wcale ich nie
dyskredytuje, wyrośli oni może w innym troszkę środowisku, ale są takimi
samymi ludźmi. Jeden słuchając muzyki która go wkurza powie że "ten typ nie
przypada mi do gustu", a ktoś inny czując dokładnie to samo powie Ci
"............................................" - oooo cenzura wycięła.
Należy tylko pamiętać aby odpowiadać w taki sposób aby druga strona była to
w stanie zrozumieć, w zasadzie to mógłbym Ci podać przykład odpowiedni do
Twojego przypadku, ale boję się że cenzor znów bedzie chciał wtrącić swoje
trzy grosze.
Reasumując, powinnaś przemyśleć czy czasem nie wprowadziłaś męża w błąd
swoją wcześniejszą nadgorliwością w dbaniu o urodę i czy czasem trochę winy
nie leży w związku z tym po Twojej stronie, w takim przypadku proponowałbym
mu okazać mimo wszystko swoje uczucia poprzez jakąś dyscyplinę kaloryczną,
może nie nazbyt drastyczną, ale taką jaką będziesz w stanie utrzymywać
dłuższy czas, z drugiej zaś strony, bez względu na pierwszy punkt, powinnaś
mu sowicie "wynagrodzić" jego umiejętności w motywowaniu Cię do poświęceń i
starać się go jego metodami uzmysłowić mu co naprawdę powinien zrobić by Ci
pomóc w umotywowaniu się.

Pozdrawiam
Andrzej