Re: Wracają wasze kochane PGRy

Subject: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
Date: Tue, 16 Feb 2016 08:54:52 +0100

W dniu 2016-02-16 o 00:23, Chiron pisze:

> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
>

> Zauważ, z JAKIEJ klasy owi byli rekrutowani najczęściej i dlaczego byli
> TAK zaangażowani...
===

> No cóż- najczęściej z samych dołów społecznych. Co było też ważne: w
> szkole, na uczelni, w zakładzie pracy- ich doświadczeni przełożeni,
> profesorowie- byli najczęściej gorsi od nich w "rozumieniu" marksizmu. A
> oni to wyczuwali. Mieli pole do odreagowywania swoich kompleksów.

> Mus to mus ;-PPP
===
> Chyba po prostu chory.

Jak wy się pięknie nakręcacie swoimi paranojami... aż miło popatrzeć.
Normalnie rozumiecie się bez słów.
Wystarczy napisać "JAKIEJ klasy", "TAK zaangażowani" i już druga strona
wie o co chodzi.
Nieskażone samodzielną myślą umysły, dla których używanie kilku "słów
kluczy" jest dowodem na posiadanie inteligencji, a niedoścignionym
ideałem komunikacji są porozumiewawcze spojrzenia...

Wprawdzie jesteście ginącym gatunkiem, ale jest za wcześnie na
wprowadzanie okresu ochronnego, więc jeszcze się z was ponabijam :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr