Re: Wracają wasze kochane PGRy

From: "Chiron" <c...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Date: Tue, 16 Feb 2016 10:29:51 +0100
<X...@1...0.0.1>
<n9tmd9$cbr$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>

wiadomości news:XnsA5B028F191B1Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

..

> uff

> No własnie nie - to tylko niedomówienia, niedokładnosci rozdmuchane do
> rangi dowodów.
> Kiedys np. ogladałem komisje na ktorej AM przez 45min dowodził, na
> podstawie zdjęć skrzydel, ze to był wybuch bo kolor itp. po czym kilku
> specjalistów wypowiedziało sie, ze ten kolor to po prostu kolor
> uszczelnien
> baku samolotu... Ale kto chciał to uwierzył.
GDZIE to oglądałeś? TVN? Zobacz tu:

https://www.youtube.com/watch?v=0_VW6rh8nhA

no i pozostałe części. W sumie- niedużo. No i masz tam możliwość wykazania,
że to jednak słynny błąd pilota.

> A, czyli jednak...
Jednak co?

> O tym własnie mówie...

> ciekawe...

> Oczywiście. Teoria spiskowa wypisz wymaluj...

> Tak, to bląd ze z jednej strony zawierzono sekcjom rosyjskim,
Ano tak. Dobroduszni, szczerzy, do bólu uczciwi i wręcz naiwni polscy
politycy.

> z drugiej
> uszanowano prawo rodzin do w miare szybkiego i godnego pochówku.
KTÓRE konkretnie rodziny naciskały?

> Nalezało pomimo lamentów, ktore zapewne by sie odbyły, przetrzymać
> wszystkie zwłoki, odwlec pogrzeby o miesiac, dwa i zrobić sekcje w Polsce.
> Dzis to wiemy.
No i znów ta dobroduszność i naiwnoć polskich polityków
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ofiary-katast
rofy-smolenskiej-mialy-zniszczone-pluca,wid,15314327
,wiadomosc.html?ticaid=1167db

to powyżej to prorządowa, proPOwska strona. Poczytaj. Poza tym- o ile
pamiętam czasokres- po pół roku leżenia w trumnie- już mnie ma płuc- i
niczego tak naprawdę nie da się stwierdzić. Tego typu badania (jeśl ibyły-
ale nie kojarzę)- po ekshumacjach- nie miały sensu.
To masz jakąś stronkę o tych badaniach, ktore niczego nie wykryły?

> Ale: przeciez wiesz, ze jednak dokonano ekshumacji kilku osób, wykonano
> sekcje, sprawdzono to oczym piszesz i te sekcje nie potwierdziły teorii o
> wybuchu czyli własnie np. bebenki nei były popekane.
???!!!! Proszę o dowody. Jakieś linki?
Sekcji dokonano po wielu bólach (a może bulach)- bo chodziło o zamianę
zwłok. To okazało się prawdą.

> I znów jakas błahostka rozdmuchana do granic absurdu.
> Nie wyszedł trotyl, tylko urządzenie do pobieznej analizy wykazało
> obecnosc
> jakiegoś związku wysokoenergetycznego.
> Wielokrotnie wyjasniano ze jest to urządzenie poglądowe, ktore tylko
> wskazuje, ktore próbki należy zbadań.
> Dokładne, laboratoryjne badania próbek nie potwierdziły obecnosci ani
> trotylu ani innych srodków wybuchowych.

Załamka :-(

Jedna rodzina wykonała badania w USA. Renomowana firma, jak tylko
dowiedziałą się, czyje to rzeczy- odmówiła dalszej współpracy (wykryli
materiały wybuchowe, ale nie mogli być pewni sposobu pobierania próbek).
Później wykonano w Polsce zwykłe badania (tych i innych) rzeczy
urządzeniem, które jest standardowo używane do tego celu na lotniskach.
Jeśli wierzysz w to żenujące widowisko, jakie z tej okazji urządziła rządowa
TV- wykrywając nim pastę do butów i perfumy- to nie mam argumentów :-(

> No własnie - nie ma dowodów, to trzeba sobie dopisywać...
Podałem Ci różne sytuacje gdzie najpierw ośmieszano niemiłosiernie tych, co
"czuli smród" nazywając ich oszołomami czy gorzej. Po latach- na ogół nikt
już nie podtrzymuje oficjalnej wersji- a wręcz przeciwnie, dominują te dawne
"oszołomskie". Tyle, że łajdacy, którzy robili całą dezinformację- nadal
maja się dobrze

> I znów insynuacja...

> Coraz ciekawiej.

Masz jakiś argument, za wyjątkiem "widziałem w TV, mówili, że to nie
osmolenia tylko smar"?
Dasz radę logicznie wyjaśnić chociaż kilka wątpliwości? A jedną?

--

Chiron