Re: Wracają wasze kochane PGRy

Data: 2016-02-16 17:04:52
Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Naja <s...@g...com>

W dniu 2016-02-16 o 14:31, Kviat pisze:

> Dobrze, że pytasz. Ale nie wiem z czym ci to jest tożsame.

wiesz, bo tym kończysz dialog z 14:31 :-P

> Albo wybrałaś celowo tendencyjnie, albo faktycznie nie dostrzegasz
> innych możliwości. (I nie wiem co gorsze :))
> Nie patrz na świat tak zero-jedynkowo.
> Przecież jedno drugiego nie wyklucza.

czyżby głupota, paranoja to dla ciebie to samo? :-)
nie, nie czepiam się , próbuję uniknąć twojego " nie domyślaj się, zapytaj"

> Kamyczek Potknięcia... Sama wymyśliłaś?
> Ja też takie znalazłem:
> Mokasyny Wpierdolu

to był rydwan ;-)

> Nagolenniki Ulicznego Sprytu

kiedyś używałeś "wisi mi to(i tu nie pamiętam) kalafiorem ;-)

> Fajna zabawa :)

etam, przedawkowałeś zwyczajnie memami gimbzy

> Co powinienem wiedzieć? Podkręć jasność wypowiedzi, albo pisz pełnym
> zdaniem.

w końcu ty im/mi paranoję zarzucasz czyt. diagnozujesz

> Przecież napisałem, że z nimi nie dyskutuję.
> Czego nie zrozumiałaś?

zdawało mi się że wszystko. to co z nimi robisz jeśli to nie dyskusja?

> Mylisz mnie z kimś. Jeszcze nie dotarło? :)

:-) no cisio już cisio

> Nie mylisz się.

o komplemento! :-D

> Tyle, że tobie się wydaje, że prostowanie kłamstw i wyśmiewanie bredni
> to dyskusja :)

a jaka jest twoje definicja dyskusji? bo jeśli to co robisz nie nazywasz
dyskusją to żaden normalny człowiek nie ma satysfakcji z wywiewania się
z nieszczęścia jakim jest paranoja. no chyba że w twoim pojęciu,
paranoja paranoi nierówna. ;-) zastanów się Piotruś, czy tobie aby o
panaroje nie biega w tym wszystkim ;-)

--
<< Do ludności w "Balladach" Mickiewicza zaliczamy nie tylko pojawienie
się rusałki, ale i również jęki chłopa pod jaworem..>> -humor z zeszytów