Wracają wasze kochane PGRy

111. Data: 2016-02-16 05:00:34

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
> wiadomości news:XnsA5AFB8D4CD846budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> Prawda

uff

> Manipulacja- choć być może nieświadoma. To potężne poszlaki, a nawet
> dowody na to, że COŚ jest nie tak.

No własnie nie - to tylko niedomówienia, niedokładnosci rozdmuchane do
rangi dowodów.
Kiedys np. ogladałem komisje na ktorej AM przez 45min dowodził, na
podstawie zdjęć skrzydel, ze to był wybuch bo kolor itp. po czym kilku
specjalistów wypowiedziało sie, ze ten kolor to po prostu kolor uszczelnien
baku samolotu... Ale kto chciał to uwierzył.

> Znów manipulacja. Nie dlatego, że sobie kondolencje składali żartując.
> Chociaż to jedna z poszlak.

A, czyli jednak...

> No ale skoro dowody są (były) skrywane, co
> rusz to była potężna wpadka, odsłaniająca kłamstwa tych, którzy
> powinni coś wyjaśnić- to przecież pozostaje się tylko domyślać.

O tym własnie mówie...

> Jeśli
> chodzi o wybuch- to jest sporo poszlak,a może nawet dowodów na wybuch.

ciekawe...

> Czy zamach- tego to możemy się tylko domyślać.

Oczywiście. Teoria spiskowa wypisz wymaluj...

> Zrobiono wiele, żeby
> tego nie sprawdzić- choćby nie wykonane przez Polaków szybkie sekcje
> zwłok, które by sprawdzały stan płuc, bębenków usznych (podczas
> wybuchu byłyby porozrywane)- można by to stwierdzić.

Tak, to bląd ze z jednej strony zawierzono sekcjom rosyjskim, z drugiej
uszanowano prawo rodzin do w miare szybkiego i godnego pochówku.
Nalezało pomimo lamentów, ktore zapewne by sie odbyły, przetrzymać
wszystkie zwłoki, odwlec pogrzeby o miesiac, dwa i zrobić sekcje w Polsce.
Dzis to wiemy.
Ale: przeciez wiesz, ze jednak dokonano ekshumacji kilku osób, wykonano
sekcje, sprawdzono to oczym piszesz i te sekcje nie potwierdziły teorii o
wybuchu czyli własnie np. bebenki nei były popekane.

> Niestety- Polacy
> nie wykonywali sekcji, nawet przy nich nie byli. Nie sprawdzano też,
> czy na ciałach ofiar (ubraniach) są ślady materiałów wybuchowych.
> Chociaż- jedna z rodzin oddała do badań w USA rzeczy ofiary- i wyszedł
> trotyl, po którym rząd wykonał akcję propagandową na szeroką skalę.

I znów jakas błahostka rozdmuchana do granic absurdu.
Nie wyszedł trotyl, tylko urządzenie do pobieznej analizy wykazało obecnosc
jakiegoś związku wysokoenergetycznego.
Wielokrotnie wyjasniano ze jest to urządzenie poglądowe, ktore tylko
wskazuje, ktore próbki należy zbadań.
Dokładne, laboratoryjne badania próbek nie potwierdziły obecnosci ani
trotylu ani innych srodków wybuchowych.

> No cóż- w takich sytuacjach można się wiele domyślać.

No własnie - nie ma dowodów, to trzeba sobie dopisywać...

> W sytuacjach, w
> których w sposób ewidentny rząd zamiast coś wyjaśnić- prawdę
> zaciemnia. Możemy poczekać jeszcze trochę- już coś się dzieje. Donald
> Tusk, Paweł Graś i Tomasz Arabski- to oni podejmowali decyzje 10
> kwietnia. Także tą, żeby śledztwo oddać Rosjanom (według słów między
> innymi gen.Petelickiego- tego, którego odwiedził później słynny
> seryjny samobójca).

I znów insynuacja...

> No ale (poza Donkiem)- oni nie pełnili żadnych
> upoważniających ich do tego funkcji. Mimo wielu skarg Rodzin
> Smoleńskich prokuratury, przyznając im rację- jednak odmawiały
> wszczynania postępowań karnych. Teraz już zaszła zmiana- i oto mamy
> Tomasza A. Czekam na Donalda T. i Pawła G. A takze wielu, wielu
> innych. Życzę im dużo zdrowia- i żeby nie mieli myśli samobójczych. Bo
> o to, że jak spędzą nockę na dołku to będą mówić- jestem spokojny. Na
> tyle znam się na psychologii, żeby rozpoznać tchórzy.

Coraz ciekawiej.

112. Data: 2016-02-16 08:54:52

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-16 o 00:23, Chiron pisze:

> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
>

> Zauważ, z JAKIEJ klasy owi byli rekrutowani najczęściej i dlaczego byli
> TAK zaangażowani...
===

> No cóż- najczęściej z samych dołów społecznych. Co było też ważne: w
> szkole, na uczelni, w zakładzie pracy- ich doświadczeni przełożeni,
> profesorowie- byli najczęściej gorsi od nich w "rozumieniu" marksizmu. A
> oni to wyczuwali. Mieli pole do odreagowywania swoich kompleksów.

> Mus to mus ;-PPP
===
> Chyba po prostu chory.

Jak wy się pięknie nakręcacie swoimi paranojami... aż miło popatrzeć.
Normalnie rozumiecie się bez słów.
Wystarczy napisać "JAKIEJ klasy", "TAK zaangażowani" i już druga strona
wie o co chodzi.
Nieskażone samodzielną myślą umysły, dla których używanie kilku "słów
kluczy" jest dowodem na posiadanie inteligencji, a niedoścignionym
ideałem komunikacji są porozumiewawcze spojrzenia...

Wprawdzie jesteście ginącym gatunkiem, ale jest za wcześnie na
wprowadzanie okresu ochronnego, więc jeszcze się z was ponabijam :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

113. Data: 2016-02-16 09:05:29

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-16 o 08:54, Kviat pisze:
> [...]
===

===

> [...]
> Wprawdzie jesteście ginącym gatunkiem, ale jest za wcześnie na
> wprowadzanie okresu ochronnego, więc jeszcze się z was ponabijam :)

niemóf, chcesz dyskutować z paranoikami, nie jest to aby mowa-plewa. co
ci to daje? wykazać się racjonalnością na tle paranoików, to w sumie
żadne nobilitujące osiągnięcie, bo intelektem niekiedy nie ustępują tym
"zdrowym". ale to pewno wiesz, jako diagnozujący :-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

114. Data: 2016-02-16 09:48:28

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-16 o 09:05, Naja pisze:
> W dniu 2016-02-16 o 08:54, Kviat pisze:
> niemóf, chcesz dyskutować z paranoikami,

A kto powiedział, że ja chcę z paranoikami dyskutować?

> nie jest to aby mowa-plewa. co
> ci to daje?

To bardzo dobre pytanie, na które już wcześniej odpowiedziałem.
Ludziom się wydaje, że jak głupotę będą ignorować to sama przejdzie.
No i się zdziwili. Kolejny raz zresztą.
Tak więc w miarę możliwości dorzucam kamyczek do ogródka.

> wykazać się racjonalnością na tle paranoików, to w sumie
> żadne nobilitujące osiągnięcie,

Powiedz to lekarzom, którzy się nimi zajmują :>
A tak na poważnie, to przecież chodzi o to, żeby "coś" robić, a nie
siedzieć i kiwać z politowaniem głową.
Byłbym nieuczciwy wobec siebie udając zaskoczenie efektami, gdy sam
nawet palcem w bucie nie kiwnę.

> bo intelektem niekiedy nie ustępują tym
> "zdrowym". ale to pewno wiesz, jako diagnozujący :-)

Ci, co intelektem nie ustępują, nie stanowią problemu :)

Pozdrawiam
Piotr

115. Data: 2016-02-16 10:29:51

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5B028F191B1Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> [...]
> specjalistów wypowiedziało sie, ze ten kolor to po prostu kolor
> uszczelnien
> baku samolotu... Ale kto chciał to uwierzył.
GDZIE to oglądałeś? TVN? Zobacz tu:

https://www.youtube.com/watch?v=0_VW6rh8nhA

no i pozostałe części. W sumie- niedużo. No i masz tam możliwość wykazania,
że to jednak słynny błąd pilota.

> A, czyli jednak...
Jednak co?

> O tym własnie mówie...

> ciekawe...

> Oczywiście. Teoria spiskowa wypisz wymaluj...

> Tak, to bląd ze z jednej strony zawierzono sekcjom rosyjskim,
Ano tak. Dobroduszni, szczerzy, do bólu uczciwi i wręcz naiwni polscy
politycy.

> z drugiej
> uszanowano prawo rodzin do w miare szybkiego i godnego pochówku.
KTÓRE konkretnie rodziny naciskały?

> Nalezało pomimo lamentów, ktore zapewne by sie odbyły, przetrzymać
> wszystkie zwłoki, odwlec pogrzeby o miesiac, dwa i zrobić sekcje w Polsce.
> Dzis to wiemy.
No i znów ta dobroduszność i naiwnoć polskich polityków
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ofiary-katast
rofy-smolenskiej-mialy-zniszczone-pluca,wid,15314327
,wiadomosc.html?ticaid=1167db

to powyżej to prorządowa, proPOwska strona. Poczytaj. Poza tym- o ile
pamiętam czasokres- po pół roku leżenia w trumnie- już mnie ma płuc- i
niczego tak naprawdę nie da się stwierdzić. Tego typu badania (jeśl ibyły-
ale nie kojarzę)- po ekshumacjach- nie miały sensu.
To masz jakąś stronkę o tych badaniach, ktore niczego nie wykryły?

> Ale: przeciez wiesz, ze jednak dokonano ekshumacji kilku osób, wykonano
> sekcje, sprawdzono to oczym piszesz i te sekcje nie potwierdziły teorii o
> wybuchu czyli własnie np. bebenki nei były popekane.
???!!!! Proszę o dowody. Jakieś linki?
Sekcji dokonano po wielu bólach (a może bulach)- bo chodziło o zamianę
zwłok. To okazało się prawdą.

> [...]
> wskazuje, ktore próbki należy zbadań.
> Dokładne, laboratoryjne badania próbek nie potwierdziły obecnosci ani

Załamka :-(

Jedna rodzina wykonała badania w USA. Renomowana firma, jak tylko
dowiedziałą się, czyje to rzeczy- odmówiła dalszej współpracy (wykryli
materiały wybuchowe, ale nie mogli być pewni sposobu pobierania próbek).
Później wykonano w Polsce zwykłe badania (tych i innych) rzeczy
urządzeniem, które jest standardowo używane do tego celu na lotniskach.
Jeśli wierzysz w to żenujące widowisko, jakie z tej okazji urządziła rządowa
TV- wykrywając nim pastę do butów i perfumy- to nie mam argumentów :-(

> No własnie - nie ma dowodów, to trzeba sobie dopisywać...
Podałem Ci różne sytuacje gdzie najpierw ośmieszano niemiłosiernie tych, co
"czuli smród" nazywając ich oszołomami czy gorzej. Po latach- na ogół nikt
już nie podtrzymuje oficjalnej wersji- a wręcz przeciwnie, dominują te dawne
"oszołomskie". Tyle, że łajdacy, którzy robili całą dezinformację- nadal
maja się dobrze

> I znów insynuacja...

> Coraz ciekawiej.

Masz jakiś argument, za wyjątkiem "widziałem w TV, mówili, że to nie
osmolenia tylko smar"?
Dasz radę logicznie wyjaśnić chociaż kilka wątpliwości? A jedną?

--

Chiron

116. Data: 2016-02-16 10:33:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-16 00:33, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Myślisz? Sender wydawał się inteligentniejszy. I to o wiele.
> Przynajmniej był logiczny. No cóż- jeśli to Sender- to świetnie udaje
> idiotę

Udawać idiotę tutaj - ach jakże to niewymownie trudne...

117. Data: 2016-02-16 10:34:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-16 00:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
tnicze-wisza-nawet-14-godzin

> Tak - KUPY spuszczają ze zbiornika :-D
===

> Właściwie to jeszcze niedawno temu tak działały WC w samolotach. Czasem
> spadł kawałek lodu- ale chyba nikomu nie zrobił krzywdy :-)

Żółty śnieg, powiadasz?

118. Data: 2016-02-16 10:37:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-16 00:30, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Bo to nie gonitwa, tylko ślady zostawione w różnych porach - a smugi te
> utrzymują się do kilku dni. Nikt już prawie nikt nie patrzy w niebo,
> kiedy leci samolot, bo po pierwsze spowszedniało, po drugie samoloty
> odrzutowe latają za wysoko, aby je zobaczyć, a smugi i owszem, łatwe są
> do zaobserwowania, bo utrzymują się długo i są dość statyczne oraz o
> wiele większe - w porównaniu z samolotem.
===

> Znam to tłumaczenie, jednak...mało mnie przekonuje:-). Myślę też, że nie
> byłoby wielkiego problemu, żeby np wysłać samolot, czy nawet balon
> meteo- żeby ściągnąć na ziemię próbki tego. Wiesz- Rosjanie na ten
> przykład mówili otwarcie, że jak potrzebowali nad Moskwą ładną pogodę w
> rocznicę pogonienia polskiej załogi z Moskwy- to rozpylili cement.
> Pokazali nawet zdjęcia- faktycznie, smugi kondensacyjne zostały w ten
> sposób utrwalone- i kilka dni wisiały na niebie.

Łajkę w kosmos wysłali, to z piękną rocznicą by sobie nie poradzili? Phi...

> Nie wiem, co jest rozpylane- i po co nad Polską. No ale chciałbym wiedzieć.

Bardziej patrz dokoła siebie, niż w niebo.

119. Data: 2016-02-16 10:40:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-16 00:25, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ludzie! Co wy tu pitolicie? Są inne "smugi" (trudniej rozpraszalne), bo
> są inne samoloty! - mocniejsze silniki, więcej paliwa zużywające, no i
> innej jakości to paliwo. A owe "smugi" to jest skroplona i natychmiast
> zamarznięta para wodna skondensowana na drobinach produktów spalania.
> Dlatego długo się utrzymują,bo tam jest ZIMNO :-D

===

> No ale niektóre naprawdę bardzo długo. I śladów coś dużo. Wolałbym
> wiedzieć, co tam kombinują

Pod nogi lepiej patrz.

120. Data: 2016-02-16 10:49:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-16 00:23, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Zauważ, z JAKIEJ klasy owi byli rekrutowani najczęściej i dlaczego byli
> TAK zaangażowani...
===

> [...]
> profesorowie- byli najczęściej gorsi od nich w "rozumieniu" marksizmu. A
> oni to wyczuwali. Mieli pole do odreagowywania swoich kompleksów.

O!...

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...
Prawda jednak boli