Wrastający paznokieć

1. Data: 2005-12-01 08:27:39

Temat: Wrastający paznokieć
Od: "=Tade=" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy paznokieć jak na rysunku
http://www.scholl.com.pl/fc_artykuly.php?node_id=49#
prz
mozna potraktowac srodkiem
http://www.scholl.com.pl/fc_produkty.php?produkt=79

Zastanawiam sie czy isc z tym do chirurga, czy czasami nie bedzie tak
ze skoro juz pan przyszedl to chwycimy za skalpel ,
moze jednak mozna to zrobic za pomoca plynu ?
Na razie stan jest taki że wal skory wokół paznokcia jest opuchniety
ale ropy nie ma

2. Data: 2005-12-02 20:23:37

Temat: Re: Wrastający paznokieć
Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz do chirurga. Ja ze swoim mecze sie od 2 lat, ale nie pojde, bo nielubie
jak mi ktos grzebie. Zawsze wycinalam go sama. Nie za madra metoda ale mniej
stresu. Idz zanim opuchnie i pojawi sie ropa, bo wtedy dopiero zacznie
bolec.

3. Data: 2005-12-05 12:53:00

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja tam poradzilem sobie sam i sam sie zabawilem w chirurga. A zrobilem to tak:
wata pod paznokiec od strony wrosniecia i usuwamy zrosniecie skory z plytka
paznokcia
jak juz mamy miejsce wciskamy wystajaca skore pod paznokiec
po jakims czasie wszystko sie zrasta
Nie wiem czy wyjasnilem jak trzeba.
u mnie zadzialalo ale uprzedzam, ze boli

> [...]
> moze jednak mozna to zrobic za pomoca plynu ?
> Na razie stan jest taki że wal skory wokół paznokcia jest opuchniety

Problem z okresem
Kiedy neurolog powinien skierować na TK?
przełyk - podejrzenie nowotworu u mojej mamy
Cos na wzmocnienie...
RU486- dostępność w Szwecji