Wredne misie z TVP

1. Data: 2001-11-12 07:13:02

Temat: Wredne misie z TVP
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...wykopały Makłowicza z niedzieli na wtorek ok. 12:00, kiedy większość
Polaków nie ma nic do roboty i siedzi przed telewizorem ;)
Jako, że "oglądalność" znacznie spadnie można się spodziewać, iż
następnym krokiem będzie całkowite usunięcie Makłowicza z anteny
Tym samym zniknie jedyny sensowny program w ogólnodostępnych kanałach TV

Będzie więcej miejsca na wenezuelskie seriale i programy o edukacji
proeuropejskiej [wrr..]

Chlip..

[wk..ny] sadyl

1. Data: 2001-11-12 17:53:59

Temat: Re: Wredne misie z TVP
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> Tym samym zniknie jedyny sensowny program w ogólnodostępnych kanałach TV
>
> Będzie więcej miejsca na wenezuelskie seriale i programy o edukacji

Poważnie? A to jeden z niewielu jedzeniowych programów, który mi się
podobał.
Kurcze, a taki Kuroń się ostanie i będzie wstyd przynosił!

Wkn :-((

1. Data: 2001-11-12 18:00:29

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tym samym zniknie jedyny sensowny program w ogólnodostępnych kanałach TV
>
> Będzie więcej miejsca na wenezuelskie seriale i programy o edukacji

WRRRRRRRRRRRRRRRR!

Mechcia

musimy zatem sami przygotowac program tv

1. Data: 2001-11-12 18:36:21

Temat: Odp: Wredne misie z TVP
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> ...wykopały Makłowicza z niedzieli na wtorek ok. 12:00,
> [wk..ny] sadyl
A może oddelegujemy kogoś, kto siedzi w domu i będzie nam przepisy zbierał.
Ktoś pisał,że powtarzją teprogramy na TV Polonia ,tylko kiedy?
A i tak jakiś proteścik do misiów wyślę.Jak to nie pomoże to się oflaguję a
w ostateczności zastosuję strajk głodowy.
Pozdrawiam zbuntowany Ramzes.

1. Data: 2001-11-12 19:16:31

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl>

> w ostateczności zastosuję strajk głodowy.

Juz to widze.... Chociaz moze, ajerkoniak to nie jedzenie, nie? ;-))

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-12 19:20:23

Temat: Re: Odp: Wredne misie z TVP
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A i tak jakiś proteścik do misiów wyślę.Jak to nie pomoże to się oflaguję
> a w ostateczności zastosuję strajk głodowy.

a ja będę żarł jeszcze więcej!

Szkoda tylko, że tego programu wogóle nie znam. Mam TV-Polonia w kablu, ale
ani telegazety, ani programu w gazetach. No i kiedy włączam, to albo
koncert życzeń dla polonii, albo jakiś pingwin opowiada dzieciom bajki,
albo Papież gdziekolwiek. Jakby kto z tambylców (znaczy w Polsce tubylców)
znalazłby kiedy toto jest?

Waldek

1. Data: 2001-11-12 19:22:07

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Macabra <i...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00c501c16bae$8db95720$210c63d9@nieznany...
> From: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl>

> Juz to widze.... Chociaz moze, ajerkoniak to nie jedzenie, nie? ;-))
>
> --
> Maya
> When God made man, she was only testing

Oczywiście ,że nie, zawsze mi powtarzali, że alkohol to puste kalorie, a jak
puste to nie jedzenie. W zanadrzu mam jeszcze miodóweczkę mego pana i
władcy. Widzę, że ten strajk zapowiada mi się całkiem miło.:-))

Pozdrawiam zadowolony Ramzes.

1. Data: 2001-11-12 22:11:58

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

>....wykopały Makłowicza z niedzieli na wtorek ok. 12:00,

>Będzie więcej miejsca na wenezuelskie seriale i programy o edukacji
>proeuropejskiej [wrr..]

.Makłowicz stał się ofiarą dziury budżetowej, podobno nie
zauważył, potknął się i wpadł...

1. Data: 2001-11-13 07:10:23

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: Będzie więcej miejsca na wenezuelskie seriale i programy o edukacji
: proeuropejskiej [wrr..]

Widzialam w gazecie, ze dzisiaj o 12.30 bedzie na 2 TVP. Na polonii leci fajny
program "polskie smaki".
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-13 07:54:28

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
: Widzialam w gazecie, ze dzisiaj o 12.30 bedzie na 2 TVP. Na polonii leci fajny
: program "polskie smaki".
: pozdr. Wilma

I jeszcze jedno na "Polonii"
Sobota
13:05 Podróże kulinarne Roberta Makłowicza: Smak Żmudzi - magazyn kulinarny
Czwartek
19:00 Polskie smaki; -Gotowana cielęcina

pozdr. Wilma
PS. W internetowym programie na dzisiaj jest podane, ze sa obrady sejmu, wiec
moze Maklowicz sluzy im jako "zapychacz"?
pozdr. Wilma

Prośba o przepisy
brokulki
Niby-lasagne. Kto podawal?