Wredne misie z TVP

1. Data: 2001-11-13 08:02:07

Temat: Odp: Wredne misie z TVP
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości
news:9sp67j$8hf$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@p...onet.pl...
> A może oddelegujemy kogoś, kto siedzi w domu i będzie nam przepisy
zbierał.
> Ktoś pisał,że powtarzją teprogramy na TV Polonia ,tylko kiedy?
> A i tak jakiś proteścik do misiów wyślę.Jak to nie pomoże to się oflaguję
> w ostateczności zastosuję strajk głodowy.
> Pozdrawiam zbuntowany Ramzes.

Ramzes schowaj flagi, misie się przestraszyły i Makłowicz wrócił!!! Nie było
programu w niedzielę, bo było świeto narodowe. W najbliższą niedzielę o
11:30 jest - Francuski smak. We wtorek jest zawsze powtórka.

Ela

1. Data: 2001-11-13 08:03:18

Temat: Re: Wredne misie z TVP
Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ...wykopały Makłowicza z niedzieli na wtorek ok. 12:00, kiedy większość

No ładnie, chyba zazadam zwrotu abonamentu, bo teraz to juz niczego w tej
.... telewizji nie bede ogladal :(

Jader

1. Data: 2001-11-13 08:17:26

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pisalam, ze powtarzaja na TV Polonia, sprobuje wysledzic. Zazwyczaj
siedze w domu, ale dzis mnie zawolali do pracy, wiec poslusznie jade.
Postaram sie jednak w pozostale wtorki tkwic na posterunku.

Margola

1. Data: 2001-11-13 08:18:16

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ramzes napisał(a) w wiadomości: <9sp67j$8hf$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>A i tak jakiś proteścik do misiów wyślę.Jak to nie pomoże to się oflaguję a
>w ostateczności zastosuję strajk głodowy.
>Pozdrawiam zbuntowany Ramzes.

Tego, no, a moze wszyscy wyslemy??? No co tyle glow to nie jedna, w koncu
niech wiedza, ze Polacy nie gesi, swojego Maklowicza maja.

Margolka Sularczyk + Toto (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-11-13 08:24:22

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" <e...@p...onet.pl> wrote:

>Ramzes schowaj flagi, misie się przestraszyły i Makłowicz wrócił!!! Nie było
>programu w niedzielę, bo było świeto narodowe. W najbliższą niedzielę o
>11:30 jest - Francuski smak. We wtorek jest zawsze powtórka.

..szkoda że Makłowicz nie pokazał w niedzielę tych rogali
marcińskich. W programie "Obieżyświat" pokazano rogale,
opowiedziano ich historię...

AgataW.

1. Data: 2001-11-13 15:15:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> WRRRRRRRRRRRRRRRR!
>

>Mechcia
>
>musimy zatem sami przygotowac program tv

Genialny pomysl, Mechciu. Moja Kasia ma kamerre video - przyda
sie?
Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-13 18:17:21

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> ..szkoda że Makłowicz nie pokazał w niedzielę tych rogali
> marcińskich. W programie "Obieżyświat" pokazano rogale,
> opowiedziano ich historię...
>
> AgataW.

i co mowili ?
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-11-14 15:35:20

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@d...com.pl (Herbatka) wrote:

> [...]

..strach się przyznać ale własnie wychodziłam i nie słuchałam
Pana profesora Rogalskiego...Jedli rogale i spacerowali po
Poznaniu (z kamerą)...nie mogę więcej dodać...bo wyszłam. Przykro mi.

AgataW.

1. Data: 2001-11-14 22:29:45

Temat: Re: Odp: Wredne misie z TVP
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda tylko, że tego programu wogóle nie znam. Mam TV-Polonia w kablu,
ale
> ani telegazety, ani programu w gazetach. No i kiedy włączam, to albo
> koncert życzeń dla polonii, albo jakiś pingwin opowiada dzieciom bajki,
> albo Papież gdziekolwiek. Jakby kto z tambylców (znaczy w Polsce tubylców)
> znalazłby kiedy toto jest?
>
> Waldek

Czesc Waldek,zajrzyj na www.wp.pl i wejdz na ProgramTV.Tez czesto z tego
korzystam,
bo telegazeta na TVPolonia jest czasem nie do odczytania.
Pozdrawiam z Niderlandow-Luiza.

1. Data: 2001-11-15 10:47:33

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Spójrzmy, co tam nam sadyl <s...@p...onet.pl> napisał/a:

> ...wykopały Makłowicza z niedzieli na wtorek ok. 12:00, kiedy większość
> Polaków nie ma nic do roboty i siedzi przed telewizorem ;)

patrz, chorera... a ja nigdy nie mogłem utrafić, zawsze się spóźniałem
jakoś. a lubię gościa chociaż często mięso mu na stole ląduje.

--
wojmat
[jak się mówi na fabryce

Prośba o przepisy