[Wro] i po spotkaniu ;)

1. Data: 2004-07-14 20:20:28

Temat: [Wro] i po spotkaniu ;)
Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z kronikarskiego obowiazku zamelduje tylko ze spotkanie sie odbylo,
urodowiczki w ilosci sztuk 5 (Abigail, Ania, Asiek, Kruszyna, Magda P -
kolejnosc alfabetyczna ;) pozarly potworne ilosci mrozonej kway (mniam),
mrozonej czekolady, lodow i innego dobra, pogadaly o kosmetykach (ave Avon;)
zwierzakach, Sapkowskim i o mnostwie innych rzeczy i rozeszly sie do domu.
By tradycji stalo sie zadosc: kolejne spotkanie za miesiac. To znaczy za pol
roku. To znaczy w listopadzie (kto byl ten wie o co chodzi. hehe ;)))

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-07-15 06:33:48

Temat: Re: [Wro] i po spotkaniu ;)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-14 22:20,Użytkownik Asia Witek ziewnął szeroko i rzekł:
> [...]
> roku. To znaczy w listopadzie (kto byl ten wie o co chodzi. hehe ;)))

Ja powiem tylko tyle, że byłam zachwycona :) (dziewczyny są
fantastyczne!), trochę się na początku bałam, bom z rodzaju wilków
samotników, ale gadało się nam świetnie. Opowieści Ani o jamniku trzeba
by nagrywać. Zostałam "zavoniona" całkowicie (chyba pójdę z torbami :))
no i w ogóle fajnie jest. Na następne przyjdę na pewno :D i tym razem
wezmę czekoladę :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-15 17:07:54

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Gratulacje z udanego spotkania

> pozarly potworne ilosci mrozonej kway (mniam),

jak mozna jeść takie rzeczy???

> pogadaly o kosmetykach (ave Avon;)

Czy któras z Was mówiła jakiejs kosmetyczce (z prawdziwego zdarzenia) że używa
Avonowskich kosmetyków? Bo ciekawa jestem odpowiedzi!

no ja mam w domu cztery zwierzaki (tak na marginesie)

> Na następne przyjdę na pewno :D i tym razem
> wezmę czekoladę :)
> Krusz.

Dlaczego weźmiesz czekoladę??? Bardzo intrygujące!!
> --
> Kruszyna

....Nie żebym chciała byc tu niegrzeczna....

Pozdrawiam
Lea

1. Data: 2004-07-15 17:23:09

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Ja powiem tylko tyle, że byłam zachwycona :) (dziewczyny są
> fantastyczne!),

racja ;-)

trochę się na początku bałam, bom z rodzaju wilków
> samotników, ale gadało się nam świetnie.

racja ;-)

Opowieści Ani o jamniku trzeba
> by nagrywać.

otóż to, teraz grupowa zrzuta na leki na gardło bo dzisiaj głos mi się
skończył!
;-)

Pozdrowienia i do następnego!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-07-15 19:49:19

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lea" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> jak mozna jeść takie rzeczy???

Normalnie. Wklada sie w otwor gebowy i przezuwa mlaskajac ;-P

> Czy któras z Was mówiła jakiejs kosmetyczce (z prawdziwego zdarzenia) że
używa
> Avonowskich kosmetyków? Bo ciekawa jestem odpowiedzi!

A jakiej sie spodziewasz?
Kosmetyczki u ktorych bylam nie reagowaly na te informacje jakos
spektakularnie ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-07-16 09:17:33

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

lea wrote:
> jak mozna jeść takie rzeczy???

Calkiem normalnie mozna.

> Czy któras z Was mówiła jakiejs kosmetyczce (z prawdziwego zdarzenia)
> że używa Avonowskich kosmetyków? Bo ciekawa jestem odpowiedzi!

Uwazasz, ze jaka powinna byc reakcja kosmetyczki? Powinna nas pochwalic czy
wygnac? ;-)

> no ja mam w domu cztery zwierzaki (tak na marginesie)

Ja mam 5 i co z tego? ;-)

> Dlaczego weźmiesz czekoladę??? Bardzo intrygujące!!

Mozna chyba zabrac co sie chce na spotkanie, nie?

> ....Nie żebym chciała byc tu niegrzeczna....

Ale?

--
Kometa GG 2138081
**18.06 - Dzien Zaglady** - Moge G... Robic

1. Data: 2004-07-16 11:47:34

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-16 11:17,Użytkownik Kometa ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> wygnac? ;-)

> Ja mam 5 i co z tego? ;-)

> Mozna chyba zabrac co sie chce na spotkanie, nie?

Bardzo przepraszam za długi cytat, ale wsiorbało mi było orygilanly list
Lei (musze sobie coś zmienić w ściągaczu listów, za mało ściąga), a chcę
się odnieść do całości i zapytać po prostu: ŁOCZOCHODZI?
Droga Leo, czy uważasz, że zamówienie czekolady z bitą śmietaną i/lub
kawy mrożonej z bitą śmietaną _w cukierni_ jest nie na miejscu?
Dlaczego chęć zamówienia przeze mnie czekolady jest taka intrygująca?
Rozumiem, gdybym _w cukierni_ zażyczyła sobie krwisty befsztyk, tak, to
mogłoby dziwić, ale czekolada? Wezmę, bo dziewczyny mówiły, że była pyszna.
Nigdy nie mówiłam kosmetyczce, że używam Avonu z tego prostego powodu,
że nie chodzę do kosmetyczki. Może to nie na miejscu i nieżyciowe, ale
tak jest. Nie chodzę i już.
Pytasz, jak można jeść takie rzeczy? No widać można. Cóż złego w
mrożonej kawie i czekoladzie? Kalorie? Niech żyją kalorie! Jeżeli Ty
sobie odmawiasz, to nie jest powiedziane, że na znak jedności my też
musimy :-P
Proszę o wyjaśnienia, bo nie bardzo rozumiem.

Krusz.

PS. Kometo, szkoda, że nie dotarłaś :(
--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-16 13:05:45

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> PS. Kometo, szkoda, że nie dotarłaś :(

Poprawie sie, obiecuje :-) Wtedy zostalam pokonana przez stresy i latanie po
miescie :-) Ale smaka mi narobilyscie na ta mrozona kawe i czekolade, mniam
:-)

1. Data: 2004-07-16 15:13:48

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musimy :-P
> Proszę o wyjaśnienia, bo nie bardzo rozumiem.

O rany, ale narobilam!:)
Droga Kruszynko! hehe, bo widzisz, ja w ogóle nie załapałam (po 10 h w pracy
od 6 może mi możgownica sie wyłączyła!), ze to bie chodzi o zamówienie
czekolady z bita smietaną!!! Tak jakoś to odczytałam, ze ty chcesz wziąć
tabliczkę czekolady na spotkanie - może dlatego, że u nas (Rzeszów) nie uzywa
się tak słowa wziac w sensie zamówić, chyba, ze juz w lokalu, to wtedy
normalne! :D:D:D:D No i ja nie mogłam wymyslic, po co sie bierze czekolade do
cukierni!!!!
Uśmiałam sie nieźle, mam nadzieje, że cię nie zezłościłam:)
A jesli chodzi o kosmetyczki i Avon, to byłam ciekawa, czy macie jakies od
nich opinie odnośnie avonowskich kosmetyków, bo ja sie nie spotkałam z taką
(chociaż nie chodze, tylko znam i kolezanka mi opowiadała, która nierzadko
korzysta z ich usług), że raczej tępią skłonności do nabywania tych
kosmetyków. Nie powiem moze co nawet usłyszałam, bo pewnie niejedną z Was by
to urazilo! No to tyle chyba....
A zwierzaki sa swietne i dlatego napisałam, ze mam 4, bo to dopiero ubaw!
rozumiem, że słuchałyscie opowiadań o jamniczku....
Dosyć, opisałam sie, pozdrawiam czekoladowo!
Lea

1. Data: 2004-07-16 15:34:00

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> ze tobie chodzi o zamówienie
> czekolady z bita smietaną!!! Tak jakoś to odczytałam, ze
ty chcesz wziąć
> tabliczkę czekolady na spotkanie

hmmm, ja dokladnie tak samo zrozumialam kruszyne. :-)

pozdrawiam
stella nie mogaca sobie poradzic od trzech miesiecy z
tabliczka czekolady wazaca 4,5 kg :-)

jak pozbyc sie resztek pasemek??
nowa stanikologia w GC
samoopalacz avonu