Re: [Wroc] Się działo :))))

Data: 2005-09-28 08:52:13
Temat: Re: [Wroc] Się działo :))))
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>

Kruszyzna wrote:

> Jak się truć, to przynajmniej czymś smacznym :) Mogę przyjąć na siebie rolę
> czarnego charakteru :)

ja wole z odrobina smietanki :)

> Biorę to :)))))))))))

niech mnie perfum, wiedzialam, ze na Ciebie moge liczyc.

> Brunet wieczorową porą? Alternatywy 4? Słoniocy! :)

pewno za mloda jestes, jak zwykle chodzi o Maryle Poszepszynska,
po nieudanej operacji plastycznej, oczywiscie.

> Yyyy, to mi przypomniało, że urodziny siostrzeńca susami się zbliżają, a ja
> z patchworkiem w krzakach! Spokojnie, najpierw skończę to piwko. A nie ma
> to jak piwko i maszyna. Szyjesz sobie i siorbiesz. Szyjesz i siorbiesz.
> Idziesz po drugie, szyjesz i siorbiesz. :))) I tak zostałam pierwszą
> grupową moczymordą :)

powiadasz. wczoraj nabylam falbanke do czegostam, musze ja naszyc...
dog juz w lodowce :)

-- kasica