Wroclaw-ul.Kolejowa i nie tylko

1. Data: 2003-07-30 13:24:07

Temat: Wroclaw-ul.Kolejowa i nie tylko
Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bylam dzisiaj w Pasmanterii na ul.Kolejowej.Wlasciciel moze zamowic w DMC
folie do przechowywania mulin. Ale problem jest w tym, ze nie mozna hurtowo
zamowic na sztuki, tylko od razu jaka straszna ilosc.No wiec pan by zamowil,
zle musi miec chetne, ze od niego pozniej te folie wykupia.
Jedna folia ma 14 przedzialek na muliny, kosztuje 5 zl. Do tego trzeba kupic
patyczki(10sztuk za 8 zl).
Gdyby byly zainteresowane to prosze dac znak wtedy ten pan zamowi dla nas.

Mozna popatrec sie jak to wyglada:
http://www.dmc-usa.com/

Chociaz z drugiej strony mozna zamowic na w/w stronie caly zestaw do
przechowywania za 50 dolarow.
Wiec to chyba bardziej sie oplaca....
Nie wiem, a co Wy sadzicie?

Czy moze ktos juz zamowil taki zestaw, czekam na odpowiedzi.Moze mi sie cos
rozjasni...

Pozdrawiam

Goska(Wroclaw)

1. Data: 2003-07-30 13:37:14

Temat: Re: Wroclaw-ul.Kolejowa i nie tylko
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to powinnam napisać "poczytaj archiuwm", bo na temat tego patentu i
patyczaków pisałam kilka razy.
Popatrz tutaj:
http://www.sewandso.co.uk/ran701-0.html
Porównaj ceny ( 1 Ł to okolo 6 PLN; ponieważ my jeszcze nie w Unii to trzeba
od cen odjąc 17% )

Koszulka mieści 15, a nie 14 mulin ;-))) i w przeliczeniu na nasze to jakieś
3,50 PLN
A 10 patyczaków ( bo sa pakowane po 10 sztuk ) kosztuje 3,40 PLN, więć nie
wiem, skąd facet te kosmiczne 8 PLN wziął ;-)))
Mam i pudełka na muliny z tej serii, i folie, i travel baga, i patyczaki -
ściągałam na 3 razy w ciągu roku, na razie jestem "zaspokojona" i
baaaaaardzo zadowolona ( travel kolejny raz sie sprawdził na wakacjach ).
Zestawu za 50 $ sie nie opłaca, bo i tak trzeba dokupić i patyczaki i te
folie ( w oryginalnym travelu jest jedna folia i 10 patyczaków ).
Lepiej ściągać po kawałku, jak ja ;-)))
A poza tym to pudełka do przechowywania mulin podobno można już kupić w
Warszawie za ... 50 PLN, podczas gdzy z SewAndSo wychodzi niecałe 18 PLN
;-)))

Obawiam się , że nasi handlowcy zbyt szybko chcą na tym patencie zarobić,
tracąc raczej klientów ;-)))

Pozdrawiam,
Krysia

> Bylam dzisiaj w Pasmanterii na ul.Kolejowej.Wlasciciel moze zamowic w DMC
> folie do przechowywania mulin.
<ciach>

1. Data: 2003-07-30 13:45:37

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Archiwum na temat przechowywania muliny chyba juz cale przeczytalam.
I wlasnie tez mi sie wydaje, ze tostraszna drozyzna 5 zl za jedna folie...
plus patyczki.
Chyba jednak tez zamowie tam gdzie Ty, bo sama nie jestem taka zdolna
zeby "wyprodukowac" cos do przechowywania.
A czy Ty masz to plastikowe pudelko do przechowywania muliny?
Ono jest chyba cos na ok.mulin. I jak Ci sluzy?

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-30 13:56:00

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ściągałam na 3 razy w ciągu roku,

ja bym sie zapytala, jak sie za to placi? trzeba miec jakies konto walutowe
czy jak? albo karte kredytowa? ani jednego ani drugiego nie mam - gdybys
mogla wytluamczyc jak chlop krowie na miedzy to bede wdzieczna, bo dla mnie
to ciemna magia wciaz jest - a wiadomo, ze czlowiek boi sie tego czego nie
zna...
pzdr
yenn w niewiedzy

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-30 13:56:00

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to tak:
Mam:
- 10 pudełek - każde na 50 mulin czyli na 500 mulin ( DMC ma ponad 450
kolorów )
- mam naklejki z numerkami powklejane do pudełek czyli są w pudełkach
narastająco numerami poukładane
- mam chyba z 15 koszulek-folii ( czyli jakąś mega-robótkę na 150 kolorów
mogę robić ;-)))
( obecnie w travelu mam 3 robótki i chyba 5 koszulek z mulinkami ) +
kanwa na te 3 + tabliczka ( i jeszcze sie domyka ;-)))
- patyczaków mam prawie 300 ( ale jakieś 60-70 pustych, bo jeszcze nie mam
wszystkich kolorów DMC ;-)))
aha, no i ponieważ używam metalowej tabliczki zrobionej przez męża, to
ściagnełam sobie przy okazji jeszcze takie paseczki magnetyczne
(gdzieś w "needles & accessories" znalazłam ).

No i te pudełka stoją sobie na półce w szafie i wreszcie mam porządek ;-)))

Krysia

1. Data: 2003-07-30 13:57:02

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@N...data.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> ja bym sie zapytala, jak sie za to placi? trzeba miec jakies konto
walutowe
<ciach>

Płaciłam kartą kredytową - VISĄ CLASSIC

Krysia

1. Data: 2003-07-30 14:00:28

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha i jeszcze jedno:
oplata za przesyłkę wzrasta wraz z wartością, więc z racji naszych przepisów
celnych lepiej ściagać mniejsze partie - tak po 20-25 Ł

Krysia

1. Data: 2003-07-30 14:16:42

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK Teraz rozumiem i zaraz zamawiam

1. Data: 2003-07-31 06:34:20

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płaciłam kartą kredytową - VISĄ CLASSIC

Nie mam karty kredytowej, tylko platnicza - chyba musze poszukac kogos kto
ma....
pzdr
yenn bez karty kredytowej

1. Data: 2003-07-31 06:57:54

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam karty kredytowej, tylko platnicza - chyba musze poszukac kogos kto
> ma....
> pzdr
> yenn bez karty kredytowej

Zobacz na SewAndSo - tam jest kilka rodzajów kart, którymi można płacić, ale
nie pamiętam jakie ;-)))
Ja akurat mam Classic'a i on jest do tego OK ;-)))

Krysia

[xxx] link -Krzywe domki Michaela Powella
druty - proste pytanie
szukam natchnienia
[druty] sweter meski - szukam wzoru
Miedzyzdroje/Swinoujscie