Wspaniały koncert w Kielcach

21. Data: 2015-06-29 09:51:15

Temat: Re:Wspaniały koncert w Kielcach
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
> XL
> Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
>> - ukryj cytowany tekst -
>> Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
>>> XL
>>> Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
>>>> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
/b/bb/Conchita_Wurst%2C_ESC2014_Meet_%26_Greet_08_%2
8crop%29.jpg/220px-Conchita_Wurst%2C_ESC2014_Meet_%2
6_Greet_08_%28crop%29.jpg

ma Jezusową z malunków czy filmów, ewidentny Jezusek.

> Miłość to sprawdzony przez Jezusa temat , więc wiele "konczitek"
> robi na nim interes - tylko że Jezus śpiewał ludziom o miłości
> za darmo, więc przestań to całe barachło z Nim porównywać
> :->
>

> Tu masz osobę jakby tak po prostu to jest trudniejsze, bo musisz sama ją włożyć w
opowieść.
> Mnie na początku też jakoś nie bardzo, ale przeszło jak zaczeła mi się kojarzyć
jej twarz z Jezuskiem i zacząłem przyglądać pod kątem ciekawości.

Czyli Konczita osiąga cel -reagujesz zgodnie z jego (jego!!!)
oczekiwaniem, jak cały ten motłoszek wokół niego, na którego
kaskę on robi skok.

> Gdyż wizerunki Jezusa czy stylizacje filmowe bardzo podobne są do tej twarzy,

Odwrotnie - to ta twarz się do nich CELOWO upodobniła, tani chwyt,
daje te przysłowiowe 5 minut i nic więcej. 5 minut to jak
wiadomo nie wieczność i trzeba szybko sprzedać cokolwiek - nawet
prosta tępa Wałęsowa o tym wie, "pisząc" książkę o kulisach swego
życia z drugim żenującym prostakiem 3-)

> też kiedyś byłaby boginią bo łączy pierwiastki męski i żeński.

> Jest tak inna jak Jezusek i zupełnie niepasująca. Też wywołuje nienawiść swoją
innością i jest taka trochę masochistyczna z wyrazu jak Jezusek. I tak się wręcz
zastanawiam czy robi to celowo, czy tylko zbieg okoliczności? I tak patrzę na katoli
i mi wtenczas wychodzi, no i plują na Jezuska faryzeusze, gdyż też jest taka jakby
brała ludzi grzechy innych na siebie, bo ludzie nie chcą być sobą, Ona i Jezus za to
bardzo chcieli/chce być sobą, stąd to całe humanistyczne człowieczeństwo, ta miłość,
a dużo ludzi nie chce być człowiekiem, ucieka od swojego bycia w różne formy
zatracenia. Włożyłem Concitę w opowieść i teraz bardziej mnie ciekawi niż wzdryga.

--
XL

22. Data: 2015-06-29 10:07:21

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

zatracenia. Włożyłem Concitę w opowieść i teraz bardziej mnie ciekawi niż wzdryga.

Jak ktoś miał w domu miłość warunkową na zasadzie, wtenczas ciebie lubie bo
wykonujesz to co chce a nie za to że jesteś. Takie dziecko pozbywa się JA a przyjmuje
oczekiwania rodziców , szuka akceptacji, jak posłusznie wykona to co oczekują
nagroda, w dorosłym życiu też będzie szukał bezrefleksyjnie akceptacji jakieś
instytucji i gdy pojawia się inny, to w tym innym, to dorosłe dziecko widzi to
wszystko co wyparło aby się dostosować, za co było karane brakiem miłości. Robi
wrażenie że obok stoi ojciec który karze bo wychodzi coś czego on sobie nie życzy,
tym samym agresja chce nadal utrzymać pustotę wewnętrzną , zachować maskę którą
przyspawano do twarzy, ta frustracja na innego to pokaz jak jesteś nieszczęśliwa.

23. Data: 2015-06-29 10:08:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> Wrote in message:
> [...]
> wiadomo nie wieczność i trzeba szybko sprzedać cokolwiek - nawet
> prosta tępa Wałęsowa o tym wie, "pisząc" książkę o kulisach swego

Zapomniałam o reszcie bo mi się na ekraniku smartfonu nie
mieściła, więc dopisuję (piszę ze smartfonu, bo mam grypę i nie
mam siły leżeć przygnieciona laptopem):

Jaką znowu boginią, ty nie uważaj dawnych ludzi za głupszych od
dzisiejszych - takie myślenie najlepiej dowodzi, że to dzisiejsi
są coraz głupsi.

innością i jest taka trochę masochistyczna z wyrazu jak Jezusek

Można go przyrównać tylko do twojego "Jezuska", ale nie do Jezusa,
to na pewno.

> I tak się wręcz zastanawiam czy robi to celowo, czy tylko zbieg okoliczności?

KASA 3-]

> [...]
gdyż też jest taka jakby brała ludzi grzechy innych na siebie, bo ludzie nie chcą być
sobą, Ona i Jezus za to bardzo chcieli/chce być sobą,

Konczita jest sobą? - dobre :-D

> stąd to całe humanistyczne człowieczeństwo, ta miłość, a dużo ludzi nie chce być
człowiekiem, ucieka od swojego bycia w różne formy zatracenia.

No właśnie - na przykład idąc do cyrku na konczity.

> Włożyłem Concitę w opowieść i teraz bardziej mnie ciekawi niż wzdryga.

W cyrku też przeszli na fabularyzowanie, bo same małpy w
cylindrach już nikogo nie kręciły - ale to też na długo nie
pomogło, cyrki padły :->

--
XL

24. Data: 2015-06-29 18:38:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@e...o> Wrote in message:

> byc moze, sa jednak moje w przeciwienstwie do twoich

Dobrze, że zdajesz sobie z tego sprawę, dobrze byłoby jeszcze,
gdybyś swoimi imaginacjami nie starał się mnie zajmować po
próżnicy, jak oto poniżej.

> nic nie rozumiesz, pogadamy jak podrosniesz i troche lizniesz, tego i owego

Czyli unik. A przecież moje pytanie było bardzo konkretne i
dlatego jednak liczę na odpowiedź, a nie uniki. Wszak sam mnie
zaczepiłeś "w temacie", no to wypadałoby umieć zaprezentować,
jaki to jesteś odpowiedzialny za swe złe czyny i jak oraz CZY się
z nich rozliczasz - oczywiście w przeciwieństwie do mnie,
zwierzątka Bożego niewinnego, bezmyślnej obciążycielki
Jezusa.

--
XL

25. Data: 2015-06-29 18:53:17

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/29/2015 o 06:38 PM, XL pisze:

> Dobrze, że zdajesz sobie z tego sprawę,

niestety dla ciebie

> dobrze byłoby jeszcze,
> gdybyś swoimi imaginacjami nie starał się mnie zajmować po
> próżnicy, jak oto poniżej.

spierdalaj

> [...]
> z nich rozliczasz - oczywiście w przeciwieństwie do mnie,
> zwierzątka Bożego niewinnego, bezmyślnej obciążycielki

jestes durna ponad miare

--
gazebo

26. Data: 2015-06-30 14:34:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@e...o> Wrote in message:

> niestety dla ciebie

> spierdalaj

> jestes durna ponad miare
>
> --
> gazebo

Czyli, jak rozumiem, moje pytanie pozostaje bez odpowiedzi.
No to spadaj, mały. Miło się z tobą gadało, tylko ciut przydługo
już. A ja mam lepszych rozmówców.
--
XL

27. Data: 2015-06-30 15:51:11

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 14:34, XL pisze:

> Czyli, jak rozumiem, moje pytanie pozostaje bez odpowiedzi.

za chuja nic nie rozumiesz glupia krowo

> No to spadaj, mały. Miło się z tobą gadało, tylko ciut przydługo
> już. A ja mam lepszych rozmówców.

i tak pierdziec po grupach nie przestaniesz

--
gazebo

BI
Polaczka załatwił Terminator