nowy projekt SLD- słyszeliscie?

221. Data: 2002-02-21 00:49:45

Temat: Odp: Wspólne rozliczanie podatków
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <p...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Jakbys był(a)? kiedys w Ruchu Światło-Życie, to też bys
wiedział(a)?.
| To zresztą nie było to ciebie tylko do margolki, a ona wie.

Ja jestem taka zlosliwa cholera, ze dobrze wiem co to oznacza, ale sie
pytam Ciebie.
Nie potrzeba mi bylo zadnego 'Swiatlo-Zycie', aby to wiedziec ;->
Piszesz na grupe - wiec czy to bylo do Margolki, czy nie (sorry) malo
mnie obchodzi ;-)
Odnosze sie, do czego chce, bo piszesz to publicznie:-)

Odpowiesz, czy nadal bedziesz to pokrzykiwac do tych jedynie, ktorzy
milego posta napisza? :->
Mi nie musisz. Naprawde.

P.S. Powiedz chociaz to innym, co oznacza owo slowo, skoro
utrzymujesz, ze wiesz ;-)

didziak ;->

222. Data: 2002-02-21 00:58:07

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <p...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Dzięki Bogu, że chroni religię przed tobą.
| A ty wykonałeś kiedyś ktoreś z w/w? Z wyjątkiem napiwku, ktory może
czasem
| dajesz, jak kelnerka mowi,że nie ma wydać? Naprawdę? I tak ci nie
uwierzę.

Ja dziekuje Bogu, ze nie jest taki jak Ty - juz mnie ocenilas,
owieczko? :-D

Ja Tobie sie naprawde nie musze ze swego zycia tlumaczyc :-)
Gdybym chcial - inna sprawa, ale nie chce - jak zechce, to sie o tym
dowiesz :-)

Poza tym - przeciez i tak nie uwierzylabys :-))))))))))))))

A poza tym widze, ze JUZ sie denerwujesz, moja owieczko... Spokojnie,
bo biale futerko zleci i sie okaze, ze ta tolerancja to tylko kampania
reklamowa :-))))))))))

'Uderz mnie, a zasmieje sie i oddam dyskretniej w dwojnasob'...

Nie zlosc sie. Zlosc tylko zmniejsza Twoja skutecznosc, a ta Ci sie
przyda po tych klepaninach, ktore odprawilas...
A poza tym - zloszczac sie sprawisz mi jakas dziwna satysfakcje, bo
wlasnie zdalem sobie sprawe, ze jestes niesamowicie zawzieta :-))))

Pozdrawiam,
didziak :-)

P.S. Nie zapomnij powiedziec grupie, co oznacza 'Alleluja" :-)*

223. Data: 2002-02-21 06:40:53

Temat: Re: Wspólne rozliczanie podatków
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako u...@p...onet.pl zapodała:

> Margola, MOLNARKA - ja WAS dwie uwielbiam...... za styl, za humor, za
> umysł..... prosze, wiecej:-))))
>
> pasujecie do siebie, swietny team:-)))

Ale konkubinatu nie podpisujcie, oszkurde;-)))
Justyna
"Lepiej grzeszyć i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

224. Data: 2002-02-21 07:10:39

Temat: Ktoś chce zjeść moje narządy Było: Wspólne rozliczanie podatków
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EDI <k...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...
> Jesli sie nie nadaje to sie ciesz, a jesli tak to strzez sie :-)

A Ogry to wyciskają galaretkę z ludzkich oczu i jadają na tostach ;-)))

I powiem Ci jeszcze w sekrecie, że ten sanitariusz, co przechodzi obok mnie
jest właśnie Ogrem, przebranym za sanitariusza. Ogrze, nie zbliżaj się do
mnie! PRECZ! PRECZ!

Panie Doktorze, ja nie chce kolejnego zastrzyku! I po co ten kaftan
bezpieczeństwa?!!! Aaaaaaaa!!!! Aaaaaaaaa!!!!!
.
.
.
.
.
Przedstawiliśmy Państwu właśnie słuchowisko pod tytułem "Mania prześladowcza
czyli wszyscy jesteście w spisku" ;-)))))

pozdrawiam

Monika

225. Data: 2002-02-21 07:12:31

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EDI <k...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...

> Przeciez jest tyle wypadkow w polsce. Zawsze sie tam jakis dopasuje, no
> nie ?

I zatrudniłbyś aż tyle osób, żeby po całej Polsce szukały dla Ciebie
nereczki lub wątróbki ??

Musisz mieć szalenie dużo kasy!

Nie chcesz zrobić mnie swoim spadkobiercą ? ;-)))

Monika

226. Data: 2002-02-21 07:13:22

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EDI <k...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...
> E tam. To co oni wykrywaja to jest zaledwie wierzcholek.
> Nawet juz nie doszli do tego, ze te trupy byly jeszcze wypozyczywane
> nekrofilom :)

....I najblizszym rodzinom, które stawiając zwłoki w oknie wyludzaly
emerytury ;-)))

Monika

227. Data: 2002-02-21 08:12:12

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Pozdrawiam,
> didziak :-)
>
> P.S. Nie zapomnij powiedziec grupie, co oznacza 'Alleluja" :-)*

Dawid, prosze cie, nie odpuszczaj..:-)))))

Ania Björk (kurcze, musialam wytargac nazwisko na forum publicum, zeby mnie
nie mylono z "owieczka")

228. Data: 2002-02-21 09:06:15

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Gibes <i...@p...wp.pl> w artykule
news:a52bm8$ldq$2@news.tpi.pl napisał...

> Musisz mieć szalenie dużo kasy!
>
> Nie chcesz zrobić mnie swoim spadkobiercą ? ;-)))

Załóżcie więc legalny konkubinat ...

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

229. Data: 2002-02-21 09:53:19

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex Jańczak <o...@z...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a52d73$3um$...@n...tpi.pl...

> Załóżcie więc legalny konkubinat ...

Ale ja nie chcę mieć z nim wspólnego gospodarstwa domowego (o innych
"wspólnotach" nie wspominam, bo nie widziałam nawet jego zdjęcia ;-))). I
podatki wolę rozliczać z moim synkiem. Chcę tylko dziedziczyć :-))))

pozdrawiam

Monika Gibes

230. Data: 2002-02-21 10:27:58

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:

> Dzięki Bogu, że chroni religię przed tobą.
> A ty wykonałeś kiedyś ktoreś z w/w? Z wyjątkiem napiwku, ktory może czasem
> dajesz, jak kelnerka mowi,że nie ma wydać? Naprawdę? I tak ci nie uwierzę.

szybko oceniasz ludzi aniu... zbyt szybko
pzdr
agi

więzy krwi- co to takiego?
Seks w Rodzinie