Mezczyzni

1. Data: 2002-02-13 09:09:16

Temat: Mezczyzni
Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byl taki film.

Kobieta zawiera ciagle nowe znajomosci i poznanym partnerom zawsze oznajmia, ze
chce spotykac sie z innymi mezczyznami. nie chodzi jej tylko o seks ale o
bliskosc, po prostu interesuja ja ludzie. na kazdym kroku nadaza sie okazja by
poznac kogos nowego. jest atrakcyjna, wiec przychodzi jej to dosyc latwo.
boi sie ustabilizowanego zycia, gdy jeden z przyjaciol nalega by za niego
wyszla ich zwiazek przestaje istniec. Jest samodzielna i szczesliwa z tym co ma.

Jak myslicie, czy takie zycie w przypadku kobiety jest mozliwe, czy to sa
pojedyncze przypadki? czy tylko uwarunkowanie kulturowe i wychowanie sprawiaja,
ze tak naprawde zwykle jest inaczej?
Nawet jej przyjaciolka nie moze tego zrozumiec i przestrzega ja przed opinia
innych ludzi (!).

FK

2. Data: 2002-02-13 18:52:10

Temat: Re: Mezczyzni
Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze nie trafila na tego ktory by ja zainteresowal tak naprawde,jako
mezczyzna lub w ktorym by sie zakochala.

3. Data: 2002-02-19 14:03:30

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...onet.pl napisała:

> [...]
> poznac kogos nowego. jest atrakcyjna, wiec przychodzi jej to dosyc latwo.

Moja żona też spotyka różnych ludzi, nie tylko mężczyzn, bo u nas nawet kobiety
chodzš po ulicach i załatwiajš co trzeba!
Natomiast sex i bliskość rezerwuje dla mnie: sex - bo żšdam wyłšczności
(jak każdy ze znanych mi facetów) oraz bliskość - bo znajomych się
miewa, przyjaciół jest niewielu a mšż tylko jeden.
Kilkuminutowa bliskość przygodnego seksu wydaje mi się ułudš
niewartš tego, co można przy tym stracić. Zaznaczam, że utrata ta
to również utrata pewnych możliwośći a nie tylko tego, co posiadam
obecnie.

> boi sie ustabilizowanego zycia, gdy jeden z przyjaciol nalega by za niego
> wyszla ich zwiazek przestaje istniec. Jest samodzielna i szczesliwa z tym co ma.

A co konkretnie ma? Dynamikę życia erotycznego? Ciekawe jak długo?
Miłość niezależnš od tego co daje? Chyba nie - chyba boi się tego.
Więc czuje siłę swoich pieniędzy i urody i jest to powodem jej szczęścia.
Moim zdaniem, to jeszcze jeden "psychiczny" scenarzysta spłodził
kontrowersyjny film, który zaoszczędzi na reklamie.

> Jak myslicie, czy takie zycie w przypadku kobiety jest mozliwe,

Na pewno jest możliwe, tylko kwestia jak długo,
oraz jakie sš zyski i koszty w takim życiu?

> czy to sa
> pojedyncze przypadki? czy tylko uwarunkowanie kulturowe i wychowanie sprawiaja,
> ze tak naprawde zwykle jest inaczej?

Uważam, że dziełajš tu nie tylko memy, ale i geny. Jakoś rzadko
zdarza się poliandria, a często małżeństwa 1:1. Niby jest to możliwe,
a z jakichś przyczyn niepopularne? Czyżby były powody natury Natury?
(ew. od Boga)

> Nawet jej przyjaciolka nie moze tego zrozumiec i przestrzega ja przed opinia
> innych ludzi (!).

Przyjaciółka występuje tu najpewniej (bo nie oglšdałem) jako głos społeczeństwa
albo wyręcza narratora. Tak postawiona mšdrość jest na z góry przegranej pozycji.
W istocie nie opinia otoczenia powinna być ważna, tylko przyszłość głównej
bohaterki. To jest główne kryterium postępowania każdego człowieka, a nie
"co ludzie powiedzš".

> FK

----
Jonasz