Seks w Rodzinie

1. Data: 2002-02-13 16:49:44

Temat: Seks w Rodzinie
Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pytanie jak najbardziej serio.

Co odpowiedzieć gdy rano (ale nie koniecznie) dziecko pyta:

Mamusiu (Tatusiu) dlaczego tak głośno krzyczałaś (krzyczysz)?

(i mówi to z wyrzutem skierowanym do drugiego z rodziców, że niby jest
winne krzywdzie ukochanej Mamusi/Tatusia)

I nie mówcie proszę że trzeba uważać co się robi.....(tu wstawię
dlaczego jak kto ciekawy)

Pozdrawiam
Ituś

2. Data: 2002-02-13 17:30:27

Temat: Re: Seks w Rodzinie
Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co odpowiedzieć gdy rano (ale nie koniecznie) dziecko pyta:
>
> Mamusiu (Tatusiu) dlaczego tak głośno krzyczałaś (krzyczysz)?

Z radości
--
Małgosia
mąż - jeden (jak dotąd)

3. Data: 2002-02-13 18:14:10

Od: "Aisa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> (i mówi to z wyrzutem skierowanym do drugiego z rodziców, że niby jest
> winne krzywdzie ukochanej Mamusi/Tatusia)

Ja tak a propos tego pytania przytoczę pewną historyjkę, którą usłyszałam na
zajęciach z psychologii.
Pani profesor opowiadała nam jak to kiedyś jej znajomi z pewnym zażenowaniem
opowiedzieli jej, że ich dziecko 3 lub 4-letnie nakryło ich jak kochali się.
Akurat tak się złożyło, że widok był centralny, nic się nie dało ukryć i
schować, bo rodzice kochali się na podłodze aby łóżko nie skrzypiało.
Rodzice zmieszani, ale zareagowali spokojnie i na pytanie dziecka, co robią,
odpowiedzieli kochamy się, a na pytanie, dlaczego bez piżamki odpowiedzieli,
że chcieli być bardzo blisko siebie. Oczywiście dziecko też tak chciało bez
piżamki, ale rodzice odpowiedzieli, że jest za mały i bez piżamki może się
przeziębić :)
Rodzice najbardziej obawiali się, że dziecko opowie tą historię przy
najbliższym spotkaniu rodzinnym. Nic takiego nie miało miejsca, bo dziecko
przyjęło sytuację za całkowicie normalną i nie było czego opowiadać :)
Dlatego moim zdaniem i ja tak bym zrobiła, odpowiedzieć najlepiej, że się
bawiliście i zapewnić dziecko, że na pewno nic Cię nie bolało :)
Pozdrawiam Joanna

P.S.
A tak przy okazji, zmieniłam nick z Asia na Aisa :)

4. Data: 2002-02-14 06:46:23

Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> (i mówi to z wyrzutem skierowanym do drugiego z rodziców, że niby jest
> winne krzywdzie ukochanej Mamusi/Tatusia)

Moje przyszywane dziecko uwielbialo glosny wrzask kiedy sie ją turlało po
podłodze i trochę "tarmosiło" łaskotkami... chyba każde dziecko ma jakieś
takie głośne zabawy z krzykiem podczas których jednak nawet nie pomyśli że
coś je boli? Ja bym dziecku "przykojarzyła" taką zabawę, a potem powiedziała
że to co słyszało to była tego samego rodzaju zabawa mamy i taty....

Iwcia PL, która kiedyś sama nakryła rodziców :)))

5. Data: 2002-02-14 07:38:11

Od: "Jacek R" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie z radości,
najwazniejsze to nie robić z tego nieczego niezwykłego,
i chyba najważniejsze nie mówić aby nikomu nie mówiło
bo powie na 100%

Jacek

6. Data: 2002-02-14 09:59:22

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwcia PL <i...@m...gdynia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4fmcb$cc4$...@k...task.gda.pl...
> Iwcia PL, która kiedyś sama nakryła rodziców :)))

i co, i co????

;-)))))))) P, NMSP ;-)

pozdrawiam
anyia

7. Data: 2002-02-14 10:10:04

Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co, i co????

hihi i pamietam o tym do teraz. Chyba tylko dlatego ze zostałam zjechana jak
bura suka ze się puka w nocy do pokoju zanim sie wejdzie. Dodam ze zazwyczaj
drzwi nie byly zamykane, a ja srednio przytomna wstalam z lozeczka w
poszukiwaniu czegokolwiek do picia... gdyby nie ta awantura to rano pewnie
nic bym nie pamietala...

Iwcia PL

Mezczyzni
Tolerancja