nowy projekt SLD- słyszeliscie?

241. Data: 2002-02-22 18:30:30

Temat: Re: Wspólne rozliczanie podatków
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a) w wiadomości: ...

>Dzięki Bogu, że chroni religię przed tobą.
> A ty wykonałeś kiedyś ktoreś z w/w? Z wyjątkiem napiwku, ktory może czasem
>dajesz, jak kelnerka mowi,że nie ma wydać? Naprawdę? I tak ci nie uwierzę.

Moze by i dal, ale szczelinke ma za ciasna. A cegielek na jogurt dla biednej
pani nie sprzedawali akurat.

MSPANC.

Margola

242. Data: 2002-02-23 00:14:28

Temat: (OT) Uwaga -wrazliwi nie czytac
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margolka Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych

| dziekuje skromnie za uznanie. Konkubinatu nie podpiszemy, oszkurde,
MOLNARka
| ma osobne konto a na nie wplywa duuuuuuzo pieniedzy, jeszcze mi sie
moja
| szczelinka zablokuje z wrazenia...?

Oszkurde, szczelinka bloknieta to powazny problem... Strasznie
zlozony.

Przychodzi baba do lekarza-ginekologa i mowi, ze jej sie szparka
zatkala.
Lekarz w szoku, ale kaze sie jej rozlozyc na 'samolociku' i bada...
Cos tam dlugo sleczy, pracuje, pracuje... w koncu przestaje, odchodzi
nieco blady i zmeczony mowi:
- Skonczone!
- Dziekuje, panie doktorze! Od razu sie czuje lepiej, bo to wie pan,
tyle problemow z tym mialam... Jak mozna tego na przyszlosci uniknac,
panie doktorze?
- Prosze podcierac sie do tylu...

Tak mi sie skojarzylo :-)
Ja wiem, ze to OT, wiem :-) ale to bylo silniejsze ode mnie :-)

Pozdrawia zbereznie :-)
didziak :-)

243. Data: 2002-03-06 14:52:35

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <p...@f...onet.pl> a écrit dans le message news:
a50554$h8i$...@n...tpi.pl...

> Nie bierzemy. Ale Dzidziak na pewno się ucieszy, że znalazła sie kolejna
> bratnia dusza, fanka Ferdka i Waldusia

Gwoli scislosci : to chyba raczej Bohdana Smolenia. BTW Smolenia lubi
kazdy - ty nie?

--
Pozdrowienia
Loonie

244. Data: 2002-03-06 15:02:24

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <p...@f...onet.pl> a écrit dans le message news:
a517qr$duu$...@n...tpi.pl...

> Jakbys był(a)? kiedys w Ruchu Światło-Życie, to też bys wiedział(a)?.
> To zresztą nie było to ciebie tylko do margolki, a ona wie.

Didziak tez wie. Ja osobiscie bylem w ruchu oazowym co go tak ladnie
nazywasz i stwierdzam, ze tam sa w wiekszosci ludzie przypadkowi i nie ma
sie czym chwalic. Oazy to takie troche bardziej ucywilizowane kolonie.
Uprzedzajac komentarz dodam, ze bylem cztery razy. Ani razu mi sie nie
podobalo towarzystwo jakie tam bylo i nie dlatego, ze jestem zgorszony -
wrecz przeciwnie. Chociaz zdarzaja sie tez ludzie z powolaniem i tak dalej.
A co do rzucania katolicyzmem na lewo i prawo - przewaznie tacy "prawdziwi"
katolicy maja (lekka) manie wyzszosci i glebokie poczucie dumy, tudziez
wlasnej misji nawracania niewiernych. Boga trzeba miec w sercu, a nie na
ustach.

245. Data: 2002-03-06 15:08:34

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"didziak" <d...@g...pl> a écrit dans le message news:
a545pl$1q1$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Użytkownik Ania Björk <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych

> Oj - nie zamierzam, uwierz mi :-))))))))))))) I dopiero sie rozkrecam
> :->
> Moje zycie nabralo wlasnie sensu :-) Naprawde :-) Lubie posluchac,
> jaki to ze mnie heretyk itp. - z tym, ze splynie to po mnie jak po
> kaczce :-)
>
> Jak to mowi moj tata z usmiechem (jego najlepsze powiedzenie :->):
> 'Wszyscy na mnie narzekaja, a ja i tak jestem z siebie dumny'
> ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Czekaj, czekaj - a ty jestes heretyk czy nie, bo zapomnialem? :-|

246. Data: 2002-03-07 00:30:47

Temat: Odp: Wspólne rozliczanie podatków
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Loonie <L...@n...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Czekaj, czekaj - a ty jestes heretyk czy nie, bo zapomnialem? :-|

Czekaj, czekaj... ;-| Ja tez :-)
Ale lubie tylko kobiety - czyli jednak heteryk :-)

| -- Pozdrowienia :-)

Pozdrawiam rowniez ;-))
didziak :-)

247. Data: 2002-03-07 00:32:54

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Loonie <L...@n...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

wiedział(a)?.
| Didziak tez wie.
(ciach madre rzeczy)
| Boga trzeba miec w sercu, a nie na ustach.

Dokladnie. A tutaj... kon, jaki jest, kazdy widzi.

Pozdrawiam rowniez, odswie(/snie)zajacego stary watek :-)
didziak :-))))

248. Data: 2002-03-07 09:44:59

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"didziak" <d...@g...pl> a écrit dans le message news:
a66c1v$abt$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
>
> Czekaj, czekaj... ;-| Ja tez :-)
> Ale lubie tylko kobiety - czyli jednak heteryk :-)

Od hetery czy hetero? ;-) No dobra znajac Ciebie pomyslales o obu. :-)

--
Pozdrowienia w dwojnasob ;-)
Loonie
Nic to byle nie myslec - Elektrycerz kwarcowy

więzy krwi- co to takiego?
Seks w Rodzinie
Mezczyzni
Tolerancja