Wstęp tylko dla...

101. Data: 2008-05-12 18:51:19

Temat: Re: Wstęp tylko dla...
Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 12 May 2008 12:50:53 -0500, doszła do
mnie wiadomość <ms%Vj.3362$nW2.884@nlpi064.nbdc.sbc.com>, w której
czytam:

>To wszystko zaś jako jeszcze jeden gwóźdź do trumny starego porządku i
>krok naprzód we wprowadzaniu globalizmu - Nowego Porządku Świata
>(NWO). Aby ów cel został w pełni zrealizowany, wszelkie tradycyjne
>stukrury społeczne mają być podważone i rozbite.

Moim zdaniem jest to spisek kosmitów (patrz prace dr Jana Pająka).

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko

102. Data: 2008-05-12 19:15:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2008 20:51:19 +0200, Belzebub napisał(a):

> [...]
> czytam:

> Moim zdaniem jest to spisek kosmitów (patrz prace dr Jana Pająka).

Tak myślą Ziemianie, którzy posłużą im za zwierzęta pociągowe.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

103. Data: 2008-05-12 19:33:31

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 19:50, "AW" <o...@h...com> wrote:

> [...]
> względu na być może panującą tam biedę, brak szkół, szpitali, itd.  Wszędzie
> odbywają się agresywne agitacje propagandowe na rzecz homoseksualizmu
> a w drugiej kolejności pedofilli.  Dzieciom wpaja się, że seksualna
> orientacja
> to kwestia indywidualnego wyboru.  W mediach od tego aż huczno.
>
> To wszystko zaś jako jeszcze jeden gwóźdź do trumny starego porządku i
> krok naprzód we wprowadzaniu globalizmu - Nowego Porządku Świata
> (NWO).  Aby ów cel został w pełni zrealizowany, wszelkie tradycyjne
> stukrury społeczne mają być podważone i rozbite.

Globalizm nie jest celem, a środkiem do atomizacji jednostki ludzkiej
na dowolnym etapie żyia, relatywizacji wszystkiego, aby nie nastąpiło
gromadzenie się ludzi wokół jakiejkolwiek sprawy i uzależnienie jej od
ośrodka dyspozycyjnego - w tym wypadku rządów masonów żydowskich.
Można to nazwać szatańskim pomysłem i apokaliptycznym przejawem rządów
demonów na jakie została skazana Ziemia, aż do boju ostatniego -
zniszczenia wszelkiego zla łącznie z demonami i ich sługami.

104. Data: 2008-05-12 19:35:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2008 12:33:31 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> [...]
..

> [...]
> na dowolnym etapie żyia, relatywizacji wszystkiego, aby nie nastąpiło
> gromadzenie się ludzi wokół jakiejkolwiek sprawy i uzależnienie jej od

Komunizmu odsłona druga, wypisz, wymaluj.

> [...]
> demonów na jakie została skazana Ziemia, aż do boju ostatniego -
> zniszczenia wszelkiego zla łącznie z demonami i ich sługami.

Z demonami bym nie przesadzała, to po prostu... pieniądze i wpływy. Ludzka
głupota nie zna granic... seksu :-DDD

105. Data: 2008-05-12 19:37:11

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 20:45, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> m.in. pisałam o "cywilizacji śmierci", o której mówił JPII (możesz sobie w
> Wikipedii wystukać to hasło, bo może akurat nie słyszałeś i nic to złego).
> To ich dopiero rozjuszyło! Ho ho! Jeden idiota się z pięściami nawet rzuca
> na mnie. Biedaczek, problemy ma, aż mu szumi w uszach...

> Wiem o tym, mam tego świadomość. Tylko ciemnota tego nie widzi i ćwierka tu
> sobie o dupie marynie.
>
> --
> XL wiosenna :-)
>
> Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email

Fundatorów jest bardzo wielu i marnowane są olbrzymie środki na
zniszczenie człowieczeństwa. Skoro parchactwo nie może wykazać swojej
wybranności i wyższości nad gojami próbuje, chwilowo z pozytywnym dla
nich skutkiem wykazać swą przewagę dołując nieparchatych.

106. Data: 2008-05-12 19:40:34

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Belzebub" <B...@i...invalid> wrote in message
> [...]
> czytam:

> Moim zdaniem jest to spisek kosmitów (patrz prace dr Jana Pająka).

Te bzdury propagowane tu jako prace J. Pająka są wypisywane w celu
wywwoływania niesmacznych skojarzeń, ośmieszenia i sprowadzenia do
absurdu wszelkiej rzeczowej krytyki programu NWO.

107. Data: 2008-05-12 19:58:41

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...
On 12 Maj, 19:50, "AW" <o...@h...com> wrote:

> [...]

demonów na jakie została skazana Ziemia, aż do boju ostatniego -
zniszczenia wszelkiego zla łącznie z demonami i ich sługami.

---

Zcentralizowana władza nad światem tychże ośrodków to ich
dalekosiężny cel, który został wytyczony pierwszego maja 1776 roku
poprzez założyciela Illuminati, Adama Weishaupt'a. A to akurat ni
mniej ni więcej a GLOBALIZM. Dzięki zdobyczom nauki i techniki
centralne zarządzanie na światową skalę stało się wreszcie osiągalne.
Poza tym, masz racje, z tym że argumenty o demonach-szatanach nie
przysporzą Ci wiarygodności w świecie lansującym racjonalizm.

AW

.

108. Data: 2008-05-12 20:13:44

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 12 May 2008 14:40:34 -0500, doszła do
mnie wiadomość <b31Wj.3374$nW2.2138@nlpi064.nbdc.sbc.com>, w której
> [...]

>wywwoływania niesmacznych skojarzeń, ośmieszenia i sprowadzenia do
>absurdu wszelkiej rzeczowej krytyki programu NWO.

Nie prawda, to wy usiłujecie (za pomocą straszenia gejami, lezbijkami,
aborcjami, odejściem od Boga, globalizacją) odwrócić uwagę
społeczeństw od prawdziwego problemu, jakim jest infiltracja ludzkości
przez Ufonautów. Pewnie wszyscy macie powszczepiane implanty (odsyłam
do traktatu "Piramida myśli" Daniela Giordano i Jan Pająka). Na
szczęście są na świecie ludzie, którzy nie dadzą się zwieść
antyTotaliztycznej propagandzie.

109. Data: 2008-05-12 20:16:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2008 22:13:44 +0200, Belzebub napisał(a):

> Nie prawda, to wy usiłujecie (za pomocą straszenia gejami, lezbijkami,

Skoro tak to odbierasz, no to widocznie rzeczywiście coś w tym jest
strasznego, co?
:-)

110. Data: 2008-05-12 20:26:22

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 21:58, "AW" <o...@h...com> wrote:
> [...]
> Poza tym, masz racje, z tym że argumenty o demonach-szatanach nie
> przysporzą Ci wiarygodności w świecie lansującym racjonalizm.

Nie przjmuję sie racjonalistami, a Nowy Testament został spisany
daleko wcześniej niż powstała masoneria. Nie dzieje się nic nowego, co
by nie było tam spisane. Nie ważne jak nazwiemy uosobienie zła,
demonem czy masonem - nosicielem.

Ojciec Wergiliusz uczył dzieci swoje...
[cross]Badanie naukowe - ankieta
konkurs
Zdałam dziś...
trochę nie na temat ale pomożecie studentce ?