Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii

1. Data: 2020-03-22 11:17:51

Temat: Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
opublikowano: 22 marca 2020, 8:31
https://wpolityce.pl/m/swiat/492351-wstrzasajace-swi
adectwo-wloskiego-lekarza-z-lombardii

Poniżej zamieszczamy wstrząsające świadectwo Iuliana Urbana, 38-letniego lekarza z
Lombardii, znajdującego się na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem.
"Nigdy w najmroczniejszych koszmarach nie wyobrażałem sobie, że mogę zobaczyć i
doświadczyć tego, co dzieje się tutaj w naszym szpitalu od trzech tygodni. Koszmar
płynie, rzeka staje się coraz większa. Na początku było kilku, potem dziesiątki, a
potem setki, a teraz nie jesteśmy już lekarzami, ale zostaliśmy sortownikami na
taśmie i decydujemy, kto powinien żyć, a kto powinien zostać wysłany do domu, aby
umrzeć, nawet jeśli wszyscy ci ludzie płacili przez całe życie podatki we Włoszech.
Jeszcze dwa tygodnie temu moi koledzy i ja byliśmy ateistami; to było normalne,
ponieważ jesteśmy lekarzami i powiedziano nam, że nauka wyklucza istnienie Boga.
Zawsze śmiałem się z moich rodziców, którzy chodzili do kościoła.
Dziewięć dni temu przybył do nas 75-letni duszpasterz. Był dobrym człowiekiem, miał
poważne problemy z oddychaniem, ale miał przy sobie Biblię i zrobił na nas wrażenie,
gdy czytał ją umierającym i trzymał ich za rękę.
Wszyscy byliśmy zmęczeni, zniechęceni, wykończeni psychicznie i fizycznie wykończeni,
ale kiedy mieliśmy czas, słuchaliśmy go.
Teraz musimy przyznać: my, ludzie, dotarliśmy do naszych granic, nie możemy nic
zrobić, żeby każdego dnia nie umierało coraz więcej ludzi.
Jesteśmy wyczerpani, mamy dwóch kolegów, którzy zmarli, a inni zostali zarażeni.
Zdaliśmy sobie sprawę, że tam, gdzie człowiek nic nie może zrobić, potrzebujemy Boga
i zaczęliśmy prosić Go o pomoc, kiedy mamy tylko kilka wolnych minut. Rozmawiamy ze
sobą i nie możemy uwierzyć, że my, zatwardziali ateiści, codziennie szukamy pokoju,
prosząc Pana, by pomógł nam się na Nim oprzeć, byśmy mogli opiekować się chorymi.
Wczoraj 75-letni duszpasterz umarł. Do tego momentu - mimo ponad 120 zgonów tutaj w
ciągu 3 tygodni tutaj, mimo że wszyscy byliśmy wyczerpani i zniszczeni - udało mu
się, pomimo jego stanu i naszych trudności, przynieść nam POKÓJ, którego nie mieliśmy
nadziei odnaleźć.
Duszpasterz odszedł do Pana i wkrótce podążymy za nim, jeżeli dalej tak będzie.
Nie byłem w domu przez 6 dni, nie wiem, kiedy ostatni raz jadłem, i zdaję sobie
sprawę z mojej bezwartościowości na tej ziemi, ale chcę się poświęcić do swojego
ostatniego oddechu pomaganiu innym. Cieszę się, że powróciłem do Boga, gdy otaczają
mnie cierpienia i śmierć moich bliźnich."
Świadectwo zamieszczone na Facebooku True Love in Jesus

2. Data: 2020-03-22 12:10:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/03/2020 o 10:17, m...@g...com pisze:
> Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii [...]
zabraklo kawy
--
gazebo

3. Data: 2020-03-22 12:50:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> powróciłem do Boga, gdy otaczają mnie cierpienia i śmierć moich bliźnich."
> Świadectwo zamieszczone na Facebooku True Love in Jesus

I to jest najważniejszy komunikat w sprawie pandemii ??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-03-22 19:52:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.03.2020 o 11:17, m...@g...com pisze:
> [...]
adectwo-wloskiego-lekarza-z-lombardii

> Poniżej zamieszczamy wstrząsające świadectwo Iuliana Urbana, 38-letniego lekarza z
Lombardii, (...) Jeszcze dwa tygodnie temu moi koledzy i ja byliśmy ateistami; to
było normalne, ponieważ jesteśmy lekarzami i powiedziano nam, że nauka wyklucza
istnienie Boga.

Już samo to śmierdzi fejkiem.
Wykształcony człowiek nigdy by takiej bzdury nie powiedział. Powiedziano
mu? Serio?

> Zdaliśmy sobie sprawę, że tam, gdzie człowiek nic nie może zrobić, potrzebujemy
Boga

Nie. Nie potrzebujemy.

>i zaczęliśmy prosić Go o pomoc,

I co? Pomógł?
A zapytali go dlaczego zesłał koronawirusa?

> [...]
nie mieliśmy nadziei odnaleźć.
> Duszpasterz odszedł do Pana i wkrótce podążymy za nim, jeżeli dalej tak będzie.

OMG... To na 100% jest fejk.

> Świadectwo zamieszczone na Facebooku True Love in Jesus

autor: Znalezione w sieci

Więc tak...
"Poniżej zamieszczamy wstrząsające świadectwo Iuliana Urbana,
38-letniego lekarza z Lombardii"

To tyle jeśli chodzi o rzetelność tego ścieku 'wpolityce".

Iulian Urban jest Rumunem i publikuje na fejsie w języku rumuńskim
W swoim wpisie z 18 marca:
https://www.facebook.com/urbaniulian/posts/102166133
61554928

--- i tu niespodzianka! Rzekomą relację lekarza z Lombardii, podpisaną
przez Gianni Giardinelli

Mi się już dalej nie chciało szukać, ale pewni ludziom się chciało. W
komentarzach pod postem Iuliana Urbana czytamy:

"It is a fake little story meaning to prove the superiority of religious
faith as the ultimate solution, as compared to atheism"

"here is no doctor called Iulian Urban, and of course, no source as to
who Gianni Giardinelli is."

" I'm a Christian, but I hate fake stories."

I tutaj:
https://www.facebook.com/emanuel.contac/posts/102070
28772633932

Oraz jeden z komentarzy:
"Si eu am fost sceptic de la început si l-am întrebat pe un prieten din
Italia dacă stie ceva. Mi-a trimis acelasi text în italiana dar...
surpriză... este preluat de la Iulian Urban, care locuieste în România.
Doar că cineva l-a tradus în limba italiană, înteleg eu.... si nu invers
cum ar fi fost normal."

Po przetłumaczeniu:
"Też byłem sceptyczny od początku i zapytałem znajomego z Włoch czy coś
wie. Wysłał mi ten sam tekst po włosku, ale... niespodzianka... pochodzi
od Iulian Urban, który mieszka w Rumunii. Poza tym, że ktoś
przetłumaczył to na włoski, rozumiem.... a nie odwrotnie jak zwykle."

I to by było na tyle.

Czytajcie dalej te prawackie ścieki i powielajcie dalej te fejknewsy,
skoro wam za to płacą. Przecież musicie z czegoś żyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2020-03-22 19:53:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.03.2020 o 12:50, XL pisze:

> I to jest najważniejszy komunikat w sprawie pandemii ??

Nie to fejk i dałaś się nabrać. Jak zwykle i jak większość religiantów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-03-23 05:36:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-22 19:52, Kviat wrote:
> [...]
>
> Czytajcie dalej te prawackie ścieki i powielajcie dalej te fejknewsy,
> skoro wam za to płacą. Przecież musicie z czegoś żyć.

Albowiem predzej wielblad przejdzie przez Ucho Igielne, anizeli levactwo
dostapi Krolewstwa Niebieskiego.

7. Data: 2020-03-23 14:08:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 05:36, Izaura pisze:

> Albowiem predzej wielblad przejdzie przez Ucho Igielne, anizeli levactwo
> dostapi Krolewstwa Niebieskiego.

Nie da się dostąpić czegoś, co nie istnieje.
Ale rozumiem, że takie "poetyckie" i nielogiczne porównania na poziomie
złotych myśli gimnazjalisty mogą proste umysły intrygować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2020-03-23 16:09:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 04:36, Izaura pisze:
> [...]
61554928

28772633932

> Albowiem predzej wielblad przejdzie przez Ucho Igielne, anizeli levactwo

a to muchy sa? :]

--
gazebo

9. Data: 2020-03-24 11:03:54

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 23 Mar 2020 05:36:32 +0100
doszła do mnie wiadomość <5e783d0e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Albowiem predzej wielblad przejdzie przez Ucho Igielne, anizeli levactwo
>dostapi Krolewstwa Niebieskiego.

Geneza terminu lewactwo:
"Cała sprawa ma jednak niebywale zabawny aspekt, który najwodoczniej umyka tym,
którzy
się epitetem na co dzień posługują. I głównie dlatego jest zabawny. ,,Lewactwo" nie
jest
wynalazkiem ani konserwatywnych think tanków, ani prawdziwych patriotów. Ojcem
chrzestnym
(tak potrzebnego konserwatywnym wannabies) pojęcia jest Włodzimierz Uljanow, znany
też
jako Lenin. To on, jeszcze w 1922 roku w ramach obrony monopartyjnej dyktytury
wymyślił,
,,lewactwo" jako zbiorowe określenie na tych, którzy w swej infantylnej oraz naiwnej
(lecz
jego zdaniem na pewno szkodliwej) ślepocie nie zgadzali się z jego wizją przebudowy
społeczeństwa."
https://pytania.wordpress.com/2011/05/31/lewactwo/

Lenin raduje się w zaświatach, jak czyta twoje posty.
--
Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
Dziś Kościół katolicki ma Polskę.

10. Data: 2020-03-24 21:02:00

Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Fejkviat napisał:

> Już samo to śmierdzi fejkiem.

https://www.facebook.com/permalink.php?id=3290155572
90549&story_fbid=1267483733443722

Przy odrobinie chęci można sprawdzić w jakim rejestrze lekarzy, ale komu się chce.

XL i niebieski - ozdrowiency
Permanentna peuzajonca pandemia? KOniec Swiata![JakiZnamy?] i Nowy "Wspanialy" Swiat?
Jesteśmy na wczasach...
Dlaczego Bergamo?
Nowe Brednie