Wszystkim

151. Data: 2019-02-25 08:34:09

Temat: Re: Wszystkim
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 lutego 2019 21:36:25 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> w kwestji formalnej:
>
> To nie jest rozrywka. To zasadniczy element antykultury.
> To celowe, programowe, zadaniowane, opluwanie świętości, (tzw. tabu).

Masz rację Ilona. Powiem więcej:
to jest konkurencja zwykłych świń, jak wybić się bardziej w rynsztoku.
Oczywiście nie obrażając żebraków, którym tego rynsztoku pomyje
są dostarczane niczym chleb powszedni.

jacek

152. Data: 2019-02-25 09:17:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 23 lutego 2019 10:47:02 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Jest - oczywiste jest że dane możemy przenosić w czasie i przestrzeni,.
> Tak samo uczucia, i z tymi uczuciami to nawet zdaje się wiemy już o co
> chodzi, ot dostarczenie odpowiedniej substancji chemicznej wygenerowanej
> w organizmie do odpowiednich receptorów powoduje w nas uczucia, takie
> jak wściekłość czy miłość itd. Tymczasem duszy oficjalnie nie można nam
> przypisać.

mylisz się. póki co dane to tylko z kompa na kompa przenieść możemy,
co zresztą nieważne.
przecież chodzi o to, czy zapisy w naszym mózgu
potrafisz wyjąć mi na rękę i pokazać, że istnieją,
choć przecież wiadomo, że istnieją. tym bardziej uczucia
spróbuj pokazać na ręce i żeby każdy je widział.
jeszcze bardziej mnie spróbuj pokazać i powiedzieć:
oto jest cały jacek.

możesz oczywiście wydrukować coś na kartce,
tylko z niej mnie w żaden sposób nie odczytasz,
pomijając to, że twój proces drukowania będzie miliardy
razy wolniejszy niż to, czym aktualnie jestem,
nawet nie mówiąc o tym, że musiałbyś wydrukować mnie
od początku moich narodzin i wszelkie interakcje,
które są tak mało wiadome, że nie wiadomo,
czy kiedykolwiek o którejkolwiek z nich pamiętać będę.

być może będzie to mógł wykonać Bóg
i być może też właśnie dlatego potrzebujemy naszej duszy.

jacek

153. Data: 2019-02-25 09:42:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 23 lutego 2019 10:51:11 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Ale ta perspektywa to zwykłe oczekiwanie jakiejś nagrody za to że w
> swoim własnym mniemaniu dobrze się prowadziłeś w życiu,.

nie własnym; być może Bóg kiedyś zepchnie jakieś istoty
do Otchłani, a może nie. jeszcze po prostu nie wiem.
jeśli już sam miałbym oceniać swoje postępowanie,
to jest pewne, ze skazałbym się na nieistnienie,
bo na nic innego nie zasługuję.
jeśli wasze, to przysposobiłbym was na istnienie,
bo wszyscy na to zasługujecie.
i nie jest to jakaś Dobroć, tylko zwykła ocena.
i tylko dlatego dla mnie jest właściwiej,
żeby Bóg mnie sądził;
tylko wówczas mogę mieć jakąkolwiek Nadzieję.

jacek

154. Data: 2019-02-25 10:16:27

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak samo sprawa wygląda z Aniołem,

powiem ci, jak jest u Aniołów.
tam jest tak, że jak Bóg, czy ktokolwiek kogokolwiek o coś prosi,
każdy wykonuje to chętnie, bo wie, że to jest Dobre.
każdy wie, że wykonanie prośby-rozkazu jest właściwe
i zaszczyt mu przynosi.
każdy oczekuje na to i całkiem nie oczekuje, ponieważ wie,
że przez to będą ludziom i Bogu milsi,
jednak jakby nic o tych rzeczach nie wiedział,
to i tak tak samo by postąpił, jakby nie wiedząc wiedział.

jacek

oczywiście nigdy nie byłem Aniołem, ale wiem, że tak jest.

155. Data: 2019-02-25 10:28:10

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 23 lutego 2019 10:51:47 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Tylko nie mów że miałeś jakieś bliskie spotkania..

przecież nie mówię. jednak mną się opiekują.
i doskonale wiem, jak u nich sprawy się mają.
wiem sam z siebie.

jacek

156. Data: 2019-02-25 10:56:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 10:16, j...@o...pl pisze:

> powiem ci, jak jest u Aniołów.

A skąd wiesz jak tam jest?

> tam jest tak, że jak Bóg, czy ktokolwiek kogokolwiek o coś prosi,
> każdy wykonuje to chętnie, bo wie, że to jest Dobre.

Taki idiotyzm mógł napisać tylko i wyłącznie skrajny fundamentalista
religijny, który wysadza się dla boga w metrze pełnym ludzi.
Albo chory psychicznie człowiek. Obydwa typy są równie niebezpieczne.

Zdajesz sobie sprawę ilu ludzi zostało zamordowanych, bo jakiemuś
kretynowi uwidziało się, że bóg im tak kazał, albo twierdzili, że
zabijają dla boga i w imię boga?
Dociera do ciebie choć odrobina rzeczywistości czy całkowicie żyjesz już
w świecie aniołków? (To internet u tych aniołków macie?)

> każdy wie, że wykonanie prośby-rozkazu jest właściwe
> i zaszczyt mu przynosi.

Zabijanie ludzi z "rozkazu" boga nie jest właściwe i zaszczytu nie przynosi.
Jak ktoś w głowie słyszy głosy, to powinien zgłosić się do lekarza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

157. Data: 2019-02-25 20:42:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/02/2019 o 05:39, j...@o...pl pisze:

> mimo, że już raz Ci odpisałem, ponownie przepraszam.
> niekiedy za dużo nalewki i nierozumnie paplnę coś, jak to u ludzi bywa.
>
> jacek

przeprosiny niepotrzebne, milo poczytac a ja nie jestem z cukru

--
gazebo

158. Data: 2019-02-26 21:46:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-25 05:11, j...@o...pl wrote:
> dlatego jeśli wyznawcy wiar, w tym nawet chrześcijanie, chcą istnieć w formie
> cielesnej po śmierci fizycznej, to powinni pobierać energię np. słoneczną
> bezpośrednio, i wówczas dopiero można byłoby mówić o prawie całkowitym
> zaistnieniu duchowym.

Da się zrobić, ale to nie wystarczy.
Można jeść zwierzęta, które zjadają rośliny, można jeść te rośliny i być
o krok bliżej źródła, można także odżywiać się bezpośrednio energia Słońca.
https://www.youtube.com/watch?v=6i-6KhWSlCk

159. Data: 2019-02-26 21:58:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-25 07:50, j...@o...pl wrote:

> raczej nie, jeśli ci o ten aspekt chodzi.
> być może była u nas cywilizacja próbująca to robić, czy może bardziej
> badająca pod tym względem ludzi, ale kilka lat temu zabierała się nas opuścić.
> jednakże to tylko, poparte tylko widzeniem, spostrzeżnia,
> czyli inaczej wiadomości niezbyt mocno umotywowane.

Ta 'manipulacja' to miała troche taka ironiczna być, w kontekscie
zfałszowania, (przycięcia do pięciu poziomów), piramidy Maslowa, w taki
sposób, aby ludzie przestali odczuwać potrzeby wyższe, np: potrzebę
transcendencji.

nawet google, na pierwszy strzał, uczestniczy w levackim spisku:
https://www.google.com/search?&q=maslow+pyramid
i wikipedia, również
https://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_o
f_needs

Rzeczywiste potrzeby człowieka są znacznie bardziej złożone.

https://www.google.com/search?&q=maslow+pyramid+eigh
t+levels

160. Data: 2019-02-26 22:03:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-25 08:34, j...@o...pl wrote:

> Masz rację Ilona. Powiem więcej:
> to jest konkurencja zwykłych świń, jak wybić się bardziej w rynsztoku.
> Oczywiście nie obrażając żebraków, którym tego rynsztoku pomyje
> są dostarczane niczym chleb powszedni.

Z satysfakcją stwierdzam, że młodsze pokolenie coraz częściej dostrzega
ten fałsz i tą ochyde.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!