Wszystkim

231. Data: 2019-03-03 17:51:01

Temat: Re: Wszystkim
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 17:27:21 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> i to, co napisałes, pokrywa się z gnozą zebraną przez przez tysiąclecia
> przez mistyków.

boję się słów, które mogłyby naprawdę obrazić Boga.
i nie o to chodzi, że się boję sam w sobie, ale o to,
że wiem, że On mi wszystko wybaczy, poza tym,
że to wykorzystam, bo wiem.

żyję dopiero około 50 lat i jeśli to, co wiem, zgadza się z wiedzą mistyków,
to tylko podziękować mogę Trójcy Przenajświętszej, że zechciał mnie uczyć.

jacek

232. Data: 2019-03-03 18:18:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 09:42, j...@o...pl wrote:

> [...]
> tymi rozumnymi.
> Później dał nam duszę, bo wiedział przecież, że własne jestestwo to już
> sami wypracujemy.
>
> Współpracował po prostu z Naturą i stąd jesteśmy, jacy jesteśmy.

> Dużo by o tym mówić, bo musiałbym od początku wszystkie swoje motywacje
> na ważnych etapach życia omówić.
>
> Konkludując: Bóg nie ma nic przeciwko sekwencjonowaniu DNA
> czy np. skracaniu telomerów, aby życie wydłużyć. Fajnie nawet by było,
> gdybyśmy byli Pierwszym Pokoleniem które, nie patrząc na siebie,

Powiedział bym, że bardzo dobry!
Po tym, jak w latach 50-dziesiątych, minionego stulecia, opanowano
antybiotykami epidemie syfilisu i zło mogło powrócić do niszczenia duszy
człowieka przez rozpasana_rozpuste, On, w swej nieskończonej dobroci,
skręcił nieco jedno niewinne białeczko, by pijawił sie HIV, wywołujący
AIDS i tym samym, ochronił ludzką dusze, przed pogrążaniem się w
czeluściach zła.
// pisał o tym niejaki Siergiej Nikołajewicz Łazariew, na podstawie
własnych odczuć szóstym zmysłem.

233. Data: 2019-03-03 18:30:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 13:06, gazebo wrote:

> zle trafiles jesli chodzi o mnie, jestem bardzo otwartym czlowiekiem, ja
> po prostu nie uznaje Boga, uznaje ludzi i czlowieczenstwo

ale to pokręcone, ja p*dole.

W każdym człowieku jest boski pierwiastek.

//chciałeś powiedzieć, że odmawiasz ludziom prawa do odczuwania własnej
boskości?

234. Data: 2019-03-03 18:45:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-02 11:50, Trybun wrote:
> Jesteśmy stworzeni jako drapieżniki, ulokowano nas w miejscu w którym
> bez rywalizacji egzystencja jest zwyczajnie niemożliwa, i jak wobec tego
> mamy się prowadzić aby liczyć na łaskawość w podsumowaniu żywota?

Proponowałem, posłuchaj Karonia,
https://www.youtube.com/watch?v=C8dvEEQ_vmY
to zrozumiesz dlaczego pojawiła sie kultura a w szczególności
cywilizacja łacińska.
//Feliks Koneczny, też o tym pisał.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Feliks_Koneczny#Charak
terystyka_poszczeg%C3%B3lnych_cywilizacji

235. Data: 2019-03-03 18:59:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 17:20, j...@o...pl wrote:

> raczej sumienia, bo duszy samemu z siebie odczuć prawdziwie chyba nie można.
> oczywiście nie sprzeczam się, nawet nie polemizuję, pisze tylko z doświadczenia.
>
> po prostu sami w sobie mamy prawa zapisane i stąd możemy postępować właściwie
> bez względu na aktualnie panujące przepisy i do nich przypisy.

Własnie, te aspekty duszy.

236. Data: 2019-03-03 19:03:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 18:19:35 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> skręcił nieco jedno niewinne białeczko, by pijawił sie HIV, wywołujący
> AIDS i tym samym, ochronił ludzką dusze, przed pogrążaniem się w

co Ci Ilonkuś jest? to, co sobie ze swym ciałem i możliwością
dłuższego istnienia uczynicie, to wasza sprawa. Bóg nigdy, ale to przenigdy,
nie sprawił by tego, o czym piszesz; On po prostu będąc Wszechmogący może
tylko pozwolić sobie na to, na co sam sobie pozwolił poprzez same bycie Dobrym
Bogiem.

jacek

237. Data: 2019-03-03 19:04:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 17:31, j...@o...pl wrote:

> albo krzemu, jak kiedyś rozważał Boruń i Trepka, o ile pamiętam.
> niestety z tym wyjaśnieniem tchnienia życia za bardzo ci nie pomogę.
> jednakże uważam, że było ono wpisane w spełnienie już w samym akcie Stworzenia.

Tak własnie uważają mistycy.
https://youtu.be/FPGEULrtuow?t=48

238. Data: 2019-03-03 19:08:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 17:30, Ilona pisze:

> ale to pokręcone, ja p*dole.

najwyzsza pora, poznanie zmnienia

--
gazebo

239. Data: 2019-03-03 19:09:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 19:00:27 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Własnie, te aspekty duszy.

możesz tak to nazwać, jednak między sumieniem a duszą istnieje różnica;
dopóki jej nie doświadczysz, możesz tylko ufać mi na słowo.
prawdziwe.

jacek

240. Data: 2019-03-03 19:11:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 17:51, j...@o...pl wrote:

> [...]
> to tylko podziękować mogę Trójcy Przenajświętszej, że zechciał mnie uczyć.

A jak inaczej chcesz znaleźć drogę do Niego, jak nie przez własne
poznawanie, pojmowanie?

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!