Wszystkim

441. Data: 2019-03-28 05:13:12

Temat: Re: Wszystkim
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 marca 2019 02:09:29 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
którzy za swe dobro dobra oczekują.

28f5d84f.pdf

> To mnie troche uspokoiłeś, jednak, u niektórych, możliwe są 'przecieki
> świadomości' z poprzednich reinkarnacji, ale to może wiązać się z
> zakłuceniem bieżącego wcielenia.
> Tu jeden Pan opowiada, że już samo oglądanie takich filmów świadczy o
> duchowej głębi wynikającej z bogactwa nagromadzonych osobowości z
> wcześniejszych wcielen.
> https://youtu.be/AFJNRqBbOsI?t=66

nie wiem ilonkuś, nie bedę czytał w tej chwili.

coś ci powiem: zawsze można wczuć się w jakąś istotę
i napisać to, co ona chciała przekazać.
znaczy zawsze w znaczeniu, że ja mogę, ale to chyba wynika
tylko z ogólnego przyzwolenia Boga, że w świcie duchowym wszystko
mogę, co całkiem nie znaczy, że wszystko mogę, tak jak dla nawet
samego Boga, to też nie znaczy.
po prostu ani ja, ani On, nie może w najistotniejszych sprawach
postąpić niezgodnie ze sobą, a On, na ile Go czuję i rozumiem,
nawet w sprawach mało istotnych jest sobą, choć nie jest to równoznaczne
z tym, że jeśli komuś daje jakieś prawa, a przecież nie jest tożsamy
z tą istotą, cokolwiek z jej "zachcianek" cofnie, chyba że byłoby
nad wyraz niesprawiedliwe, i wówczas całkowicie zgodne co o danej sytuacji
myśli dana istota.

to każdy słyszący Głos Boga powinien wiedzieć i na samym początku
postawić warunek, oprócz wielu innych siebie ograniczających, że wszystko
można oprócz tego, że w sytuacjach wahliwych to wybór należy do Boga.

jacek

442. Data: 2019-03-28 05:38:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 marca 2019 11:05:36 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> No właśnie - element wgranego programu. Rozumność czy jej brak w tej
> kwestii nic nie zmiana

napisałem wcześniej głupotę, bo przecież oni obaj pisali o zachowaniu bycia,
czy to w skali trochę makro, czy w skali mikro trochę.
niekiedy po prostu robię błędy, choć w tym wyższym wymiarze
być może prawdę nawet napisałem.
jakkolwiek jestem w tym, więc mam prawo mało wiedzieć.

rozumność wiele zmienia, choćby przy zabijaniu; czym bardziej świadoma
swego jestestwa istota, tym bardziej ją boli życia odebranie.
jednakże są granice poza którymi istoty nie są świadome jestestwa,
i choć prokreują całkiem nie czują bólu straty istnienia.
są też granice, poza którymi istoty całkiem nie czują bólu.

jacek

443. Data: 2019-03-28 06:00:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie - element wgranego programu. Rozumność czy jej brak w tej
> kwestii nic nie zmiana
>
> Równie dobrze Stwórca mógł stworzyć nieśmiertelność i tym samym zachować
> Życie. Tymczasem wybrał opcję stworzenia , czas wegetacji i służby
> nakreślonym przez Stwórcę celom - i śmierć. Tak się zastanawiam gdzie tu
> ta Jego/Ich miłość do swojego produktu..

przecież Anioły stworzył nieśmiertelnymi.
a że później w diabły się przeorientowaliście, stąd pewnie powołał ludzi.
i miriady istot, mam nadzieję.

my nie jesteśmy Boga produktem, ale tchnieniem w materię życia,
które za sprawą Jego i Natury się ukształtowało.

dał wam wolną wolę i nieśmiertelność;
nam też, tylko na dwa etapy wstępne podzieloną, które przejść musimy.
być może dał wam od razu za wiele?

więc nie zarzucaj Mu, że jesteście jego produktem sterowanym,
bo gdyby tak było nawet nie mielibyście możliwości wyboru.

aha, wyjaśniam nie tobie Trybunie, ale tej istocie, która przez ciebie mówi.

jacek

444. Data: 2019-03-29 01:06:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-28 05:13, j...@o...pl wrote:

> [...]
> postawić warunek, oprócz wielu innych siebie ograniczających, że wszystko
> można oprócz tego, że w sytuacjach wahliwych to wybór należy do Boga.

Powiedział bym, że jako istoty niedoskonałe, zawsze możemy liczyć na
korekte, z Jego strony.

445. Data: 2019-05-04 04:59:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 marca 2019 01:06:39 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

którzy za swe dobro dobra oczekują.

> Powiedział bym, że jako istoty niedoskonałe, zawsze możemy liczyć na
> korekte, z Jego strony.

tak, bo choćby dał ci prawo stanowienia we wszystkim,
to jednak musisz uwzględnić, że pomylić się masz prawo,
jeśli byłeś i jesteś człowiekiem.

U Boga jest tak, że wybiera kogoś i ten ktoś na samym początku,
oprócz spraw oczekiwanych przez siebie i nie dla siebie,
bardzo szybko stawia ograniczenia samemu sobie
i podkreślam: całkiem nie dlatego, że musi, lecz wie i czuje, co właściwe.
naprawdę tak samo jak każdy powinien wiedzieć zawsze.

jacek

446. Data: 2019-05-04 05:09:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 08:04:59 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> Dlatego też to do Niego należy osądzanie wszystkich istot z naszej planety
> i nikt, naprawdę nikt Mu tego odebrać nie może, bo za ten "luksus" wycierpiał.
> Jednakże On, nawet z Duchem Chrystusem, nie może stawiać się wyżej
> od Boga i Ducha Świętego.
> 3. Naprawdę nie ma szans rozstrzygnąć tego, nie tylko w naszym, ale we wszystkich
> światach, czy Bóg, nawet Stwórca, czy Duch Święty jest najważniejszy.
> 4. Nie ma nic ponad Miłość Chrystusa, ani nic ponad Boga, który wszystko
> może, ani nic ponad Ducha świętego, który też wszystko to uwzględnia.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!