Wszystkim już odbija.

21. Data: 2012-01-30 20:39:27

Temat: Re: Wszystkim już odbija.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 15:38, "MarlonB" <z...@w...kon> wrote:
> Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:2ee68e91-05ac-4457-a195-1c3012617ce4@
o14g2000vbo.googlegroups.com...
> On 29 Sty, 19:33, XL <i...@g...pl> wrote:

> Ciekawi mnie też teza, że jak na kogoś pracujesz on rana do nocy, to... ten
> ktoś jest twoim niewolnikiem. Hmmm :) Ciekawie, nie powiem :) Myślałem, że
> pracuje na rodzine z miłości. Ups, Przepraszam! Miłość, to też już przeżytek
> widzę... :)

> M.

proponuje wyslac to pytanie do jakiegos kobiecego tygodnika. oni
potrafia odpowiadac na rozne trudne zagadnienia, np. czy rybe mozna
jesc nozem i widelcem, albo czy jest mozliwosc zajscia w ciaze w
trakcie stosunku kiedy kobieta ma menstruacje... itede.

22. Data: 2012-01-30 20:40:50

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 19:07, glob <r...@g...com> wrote:
> MarlonB napisał(a):

> On mówi o dość powszechnym problemie, że kiedy kobieta nie pracuje a
> partner ją napierdala, to.......nie może odejść bo to on ją utrzymuje
> i ona jest w jego władzy finansowej. Takim kobietom szuka się pracy
> aby mogły odejść i tym samym były samowystarczalna, uwolniona od
> tyrana.

chodzi o Wi-Fi, i szalenie jest wazne czy bylam z pieskiem...

Obłuda USA
Anita i Jacek E24
Panuj nad sobą
Osaczony