Re: Wszystko rozumiem, ale czy trzeba właśnie tak?

Data: 2009-05-09 20:28:39
Temat: Re: Wszystko rozumiem, ale czy trzeba właśnie tak?
Od: tren R <t...@n...sieciowy>

michał pisze:

> Zamiatanie pod dywan, to nie to samo, co budowanie na gruzach.

co to są zatem te "gruzy"?
bo ja uważam, że nie da sie budować państwa na rzetelnych i uczciwych
zasadach, kiedy się nie zrobi bilansu otwarcia. przez kilkadziesiąt lat
komuny, uważasz, że cokolwiek budowano? ja uważam, że głównie niszczono.
zatem - jak dla mnie to mieliśmy gruzy. i teraz chciałbyś, żeby to
wszystko zasłonić kotarką, uśmiechnąć się i powiedzieć coś takiego:

ok, kochane ludzie, po primo to nie my niszczyli, a po secundo nawet jak
niszczyli, to nie szkodzili, a nawet po drugie primo jak szkodzili, to
tylko w sumie sobie i w ogóle to dlatego strasznie my biedne, o jezusie
nazareński, jak biedne, ale teraz to zrobimy wszystko lepiej ludzie, o
hohoho! a wy tam, co gadacie, że niszczylim, wy tam siedźta cicho, bo my
tu widzimy, że chceta w gruzy wszystko obrócić, w perzynę jakowąś, a na
niej chceta budować wy paranoicy i mściciele, o wara wam, mali ludzie,
zawistne skurwysyny wy, my tu zaraz pokażemy wam że jesteśta do dupi i
racji nie mata, bo racja jest nasza, nasza i po jeszczeraz nasza, po
stokroć nasza i chuj wam w dupę. a kto myśli inaczej niz my obecnie ten
nie jest demokrata demokraticzny i zamach na nas robi i jeszcze raz wara
bo zaraz tu po papiera siegne i sie okaże coście za jeden z drugim, i
obaczymy cośta tam natańcowały michały.

ke?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!