Re: Wybielanie zębów

From: "Offelia" <o...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Wybielanie zębów
Date: Mon, 14 Oct 2002 19:06:47 +0200
Sender: o...@p...onet.pl@aae111.warszawa.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "Katja" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:aoje3u$55m$1@absinth.dialog.net.pl...
> Witam!:-)
>
> Czy wiecie coś o wybielaniu zębów? Chodzi mi o taką metodę, w której
> najpierw robi się odlewy górnej i dolnej szczęki a potem pięć razy smaruje
> się specjalnym żelem i zakłada na 7 godzin.

Wiemy, wiemy ;)
Nie odpowiem na kazde pytanie, bo jak widze juz jestes uswiadomiona.
Ale o sobie - ja i tak mialam zawsze jasne zeby, ale chcialam jasniejsze.
Po zuzyciu calego opakowania mialam pol biale i pol nie biale ;) Byc moze
zle zakladalam - w kazdym razie w ramach gwarancji dostalam drugie
opakowanie gratis.

Faktycznie zeby sa wrazliwsze, ale to mija.

Rowniez bardzo polecam :)

Sandra