Re: Wybielanie zębów

Data: 2002-10-19 18:32:29
Temat: Re: Wybielanie zębów
Od: "(e)Kinga" <kingaiola(nospam)@wp.pl>

Użytkownik MOLNARka napisala:

> Nie 5 ale porcji jest 10 czy nawet 12 i zakłada się to na noc (więc zależy
> ile śpisz tyle to masz na zębach).

Zachecily mnie twoje posty na ten temat i moze nawet skorzystam z namiaru.
Mam tylko jedno pytanie jak to jest ze spaniem z tymi nakladkami - czy to
nie przeszkadza? Wiem ze sa dopasowywane, ale jesli mam czuc jakis znaczny
dyskomfort to wolalabym nie zaczynac, bo moge nie skonczyc.
Jakos tak mam, ze nie potrafie cierpiec dla urody :))
Napisz mi prosze jak to sie nosi i jak sie z tym spi.

kinga