Wybielanie zębów

1. Data: 2002-10-14 17:06:47

Temat: Re: Wybielanie zębów
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katja" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:aoje3u$55m$1@absinth.dialog.net.pl...
> Witam!:-)
>
> Czy wiecie coś o wybielaniu zębów? Chodzi mi o taką metodę, w której
> najpierw robi się odlewy górnej i dolnej szczęki a potem pięć razy smaruje
> się specjalnym żelem i zakłada na 7 godzin.

Wiemy, wiemy ;)
Nie odpowiem na kazde pytanie, bo jak widze juz jestes uswiadomiona.
Ale o sobie - ja i tak mialam zawsze jasne zeby, ale chcialam jasniejsze.
Po zuzyciu calego opakowania mialam pol biale i pol nie biale ;) Byc moze
zle zakladalam - w kazdym razie w ramach gwarancji dostalam drugie
opakowanie gratis.

Faktycznie zeby sa wrazliwsze, ale to mija.

Rowniez bardzo polecam :)

Sandra

1. Data: 2002-10-16 10:16:11

Temat: Wybielanie zębów
Od: "Katja" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!:-)

Czy wiecie coś o wybielaniu zębów? Chodzi mi o taką metodę, w której
najpierw robi się odlewy górnej i dolnej szczęki a potem pięć razy smaruje
się specjalnym żelem i zakłada na 7 godzin.

Słyszałam, że to boli. Czy to prawda? No i jak długo zęby są potem bardzo
wrażliwe na zimno, ciepło itd.?

A przede wszystkim jakie są tego efekty? Czy zęby rzeczywiście są potem
śliczne, bialutkie?

Na jak długo wystarcza takie wybielenie? Słyszałam, że ok. 2 lat - czy
rzeczywiście tyle?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.:-)

Pozdrawiam,
Katja

1. Data: 2002-10-16 10:39:38

Od: "AZALEA" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiem tylko tyle ze tez mi sie marzyło wybielanie zębów i pytałam o to moja
mamę która jest dentystką - stanowczo odradza ze wzgledu na szkodliwe
działanie chemii - jest to ingerencja we wrażliwe szkliwo zęba i może
osłabić - trzeba skalkulowac co ci sie bardziej opłaca zdrowe czy białe:)

1. Data: 2002-10-16 12:02:41

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katja" <k...@p...pl> napisał

> Czy wiecie coś o wybielaniu zębów?

Owszem ... wiemy :-)

> Chodzi mi o taką metodę, w której
> najpierw robi się odlewy górnej i dolnej szczęki a potem pięć razy smaruje
> się specjalnym żelem i zakłada na 7 godzin.

Nie 5 ale porcji jest 10 czy nawet 12 i zakłada się to na noc (więc zależy
ile śpisz tyle to masz na zębach).

> Słyszałam, że to boli. Czy to prawda? No i jak długo zęby są potem bardzo
> wrażliwe na zimno, ciepło itd.?

To nie boli ale w czasie zabiegu rzeczywiście zęby są wrażliwe (tzn. jeśli w
nocy miałaś preparat to zęby są wrażliwe do godz. mniej więcej 15.00 - tak
było u mnie).

> A przede wszystkim jakie są tego efekty? Czy zęby rzeczywiście są potem
> śliczne, bialutkie?

To zależy jakie miałaś zeby naturalne. Bo to nie jest "wybielanie" ale
rozjaśnianie i niektóre zęby po prostu nie dadzą się doprowadzić do
klasycznej bieli (wszystko się da ale musiałabyś zabieg powtarzać częściej).
Na pewno są _dużo_ jaśniejsze niż wcześniej.

> Na jak długo wystarcza takie wybielenie? Słyszałam, że ok. 2 lat - czy
> rzeczywiście tyle?

Moja dentystka twierdzi że to już na zawsze (jeśli oczywiście nie palisz i
nie pijesz dużo kawy) a poleca np. przed wielkim wyjściem albo 1 na kwartał
zrobić sobie taką jednonocną sesje.

Ja polecam rozjaśnianie ... bardzo !!!
I mam namiar na tanią dentystkę (w W-wie) która to robi.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-10-16 12:56:43

Temat: Odp: Wybielanie zębów
Od: "Katja" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za info:-)

> Ja polecam rozjaśnianie ... bardzo !!!
> I mam namiar na tanią dentystkę (w W-wie) która to robi.

A ile dokładnie to u niej kosztuje? I jakbyś mogła to podaj namiary na tą
dentystkę.
Ja obecnie mieszkam w Łodzi i u mojej zaufanej dentystki koszt wybielania to
po 140 zł za odlew (szynę, czy jak to się nazywa) za szczękę (czyli w sumie
280) + 50 zł żel na jedną porcję. Ale kiedyś mieszkałam w Warszawie i często
tam bywam, więc gdyby koszt u Twojej dentystki był niższy a efekt podobny
to warto by było zrobić to w Warszawie.

Pozdrawiam,
Katja

1. Data: 2002-10-16 13:31:20

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katja" <k...@p...pl> napisał

> A ile dokładnie to u niej kosztuje? I jakbyś mogła to podaj namiary na tą
> dentystkę.

Koszt to 150 pln (za obie szyny i jedną "strzykawkę" żelu) ... jak chcesz
sobie dokupic kolejną ... to też kosztuje 150 pln (dane z sierpnie 2002).

Barbara Turkot

ul. Grochowska 14 F (22) 673 17 09
ul. Boremlowska 1 paw. 8 (22) 610 24 32
W-wa

Tylko umów się do niej bo w obu gabinetach przyjmują też inni dentyści a ich
cen nie znam.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-10-16 14:06:55

Od: "Katja" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thx:-)

Jeszcze tylko jedno pytanie:-)
Jedna "strzykawka" żelu to jedna "porcja" czy więcej?

Katja

1. Data: 2002-10-16 15:05:46

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katja" <k...@p...pl> napisał

> Jedna "strzykawka" żelu to jedna "porcja" czy więcej?

1 strzykawka = 12 porcji

Powodzenia ;-)
MOLNARka

1. Data: 2002-10-16 16:06:47

Od: "Katja" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotne dzięki:-)

Chyba zdecyduję się na tą dentystkę w Warszawie - wychodzi dużo taniej.

Pozdrawiam,
Kaśka

1. Data: 2002-10-16 21:19:28

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katja wrote:
> [...]
> rzeczywiście tyle?
>
> Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.:-)

Też się tym interesuję, bo za jakiś czas jestem zdecydowana wybielic sobie
zęby. Z tego co słyszałam to jest kilka różnych metod. Jedni lekarze mówią,
że to całkowicie bezpieczne, inni doardzają stosować tylko w wyjątkowych
przypadkach (np. u palaczy). Wiem, że cena to 800 zł, a efekt jest trwalszy
niz dwa tygodnie. Nie wiem, niestety, nic więcej. Narazie zajmuję się
wyrównywaniem zębów, a dopiero potem pomyślę o wybielaniu. W każdym razie
wejdź na stronę gabinetów dentystycznych "Prima Dent" -
http://www.primadent.com.pl/, i tam może znajdziesz jakieś informacje.
Zawsze możesz do nich napisać i poprosić o wyjaśnienia. Jak jesteś z
Warszawy, to szczególnie polecam ten gabinet. Naprawdę miła atmosfera,
wysoki standard i konkurencyjne ceny.

--
pozdrawiam,
Elvira