Re: Wybór ?

From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wybór ?
Date: Thu, 08 Sep 2005 21:36:14 +0200

...; <1...@n...onet.pl> :

:)
No dobra - nie Jesteś "trollem szkolnym" - tytułem wyjaśnienia - troll
to określenie pewnego typu użytkownika grup dyskusyjnych - jeżeli link
działa, to klasyfikacja pewnie jest pod tym adresem
http://tinyurl.com/49ulh, a szkolny, dlatego że dzieciaki w ramach zajęć
szkolnych na lekcjach informatyki często wysyłają testowe pliki na grupy
dyskusyjne. Z Tobą był wiekszy problem, bo słownictwo w nich użyte było
mz. zbyt zaawansowane [pomijając to, że ich rozchwianie mogło wskazywać
na stan upojenia alkoholowego lub problemy emocjonalne osób piszących
lub słabe obeznanie z klawiaturą - ale wtedy teksty byłyby mniejsze], z
drugiej strony teksty dotyczyły wyłącznie młodzieży, więc istnieje
prawdopodobieństwo jakiegos związku osoby dorosłej z problemammi
młodzieży ;) [to swoją drogą ciekawe, że były wysyłane z trzech różnych
wersji Firefoxa i dodatkowo Netszkapy]. No i oczywiście wypada mi
wspomnieć, że odpisując na post, nawet swój własny, zostawia się cytaty
z "poprzednika", żeby czytający nie musiał czytać całego wątku,
poprzedniego listu - trochę inaczej niż w zwykłych e-mailach, gdzie
istnieje dowolnośc odpisywania --> tutaj obowiązuje "netykieta".

A teraz - do rzeczy.

> Mam problem ... nie wiem czy można mi pomóc, bo powinnam to sama wiedzieć, ale
> niestety nie wiem ...

Ja też nie wiem - to nie gabinet psychoterapeuty. ;)

> Ostatnio poszłam do nowej szkoły do liceum, poznałam moją klase i Jego ...
> znałam go już prędzej, ale nie pamiętałam go za dobrze ... między nami nic nie
> było oprócz koleżeńskich pocałunków ... wszystko było pięknie, ale do dnia gdy
> nie pojawił się On ... wszystko prysło gdy zobaczyłam tego drugiego ... nie
> wiem co mam zrobić ... nie wiem, ale wydaje mi się że "Kaziu" ( imiona
> podstawione ) mnie troche olewa ... ale nie wiem może tylko schizy,
> a "Januszowi" na mnie zależy ... bo to widzę i czuję ...

A który jest tym pierwszym, a który tym drugim, bo tak po imionach
trudno załapać.;)

> Proszę o odpowiedź ...

Zależy jaką chcesz:
- racjonalną;
- emocjonalną;
- z elementami kontekstu;
- z czynnikiem czasu;

A mogłabyś rozszerzyć swoją wypowiedź?;)

Flyer - Broń Boże nie jestem specjalistą