Wybór płyty indukcyjnej

11. Data: 2013-12-23 14:20:07

Temat: Re: Wybór płyty indukcyjnej
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 grudnia 2013 20:01:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> O'RLY? Ciekawe co się stanie skoro 3 faza jest podpięta do
> niepodłączonego styku?
Czyli jest niepodłaczona.
>Wolisz mieć dyndający kabel pod napięciem?
Mozna go zaizolować np jesli już. Ale najczęśćiej to puszka jest za indukcja i kostka
więc nie ma probklemu "3 kabla"
Ale ktoś tam wyzej pisał że sa indukcje na 3 fazy to i problem z 3 kablem mniejszy.
chyba że ta 3 faza to taki fake jak piszesz-kabel wpięty w niepodłączony styk.

12. Data: 2013-12-23 15:36:35

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 23 Dec 2013 05:20:07 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

> Czyli jest niepodłaczona.

jest podłączona ale nieużywana

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

13. Data: 2013-12-23 15:59:09

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-23 15:36, masti pisze:

> jest podłączona ale nieużywana
pierdolisz facet
wszystkie 3 fazy są używane

14. Data: 2013-12-23 16:37:38

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 23 Dec 2013 15:59:09 +0100 osobnik zwany Dawid napisał:

> pierdolisz facet
> wszystkie 3 fazy są używane

zabrakło argumentów to zaczynasz rzucać mięsem?
to się doucz
strony 32 i 33
<http://www.ikea.com/pl/pl/manuals/folklig-p-yta-ind
ukcyjna-z-
boosterem__AA-574719-3.pdf>

15. Data: 2013-12-23 17:16:18

Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-23 16:37, masti pisze:

> zabrakło argumentów to zaczynasz rzucać mięsem?
> [...]

Inwektywy swoją drogą, na pewno nie są tu potrzebne. Ale ja mam tą płytę
i podłączałem ją na 3F+N+PE. Po podłączeniu zasilania pojawia się na
wyświetlaczu informacja, że jest zasilana z trzech faz. Nie wiem jaki
byłby sens informować o trzeciej fazie i nie używać jej.
To, że podłączenie jednofazowe realizowane jest przez wspólne
podłączenie L1 i L2 od strony płyty nie znaczy, że L3 nie jest używane w
podłączeniu trójfazowym. Zauważ, że zacisk N również jest zdublowany.
Logika podpowiada, że chodzi o obciążalność wewnętrznych połączeń czy
prostownika.

Pozdrawiam,
Paweł

16. Data: 2013-12-23 20:04:49

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Hadam wrote:

> [...]
> używane w podłączeniu trójfazowym. Zauważ, że zacisk N również jest
> zdublowany. Logika podpowiada, że chodzi o obciążalność wewnętrznych

nie ma co się nerwować, urządzenie powinno być podłączane przez
uprawnionego elektryka ( stempelek w gwarancji) a przy kuchence to
filozofii nie ma. płyta górna jest najczęściej zasilana 2 fazami które
mogą zostać połączone i zasilone jedną, trzecią fazą najczęściej
zasila się piekarnik. Tak to jest w większości sprzętów ale czasami
producent coś wymyśli. samo rozszyfrowanie co gdzie podłączyć to
naprawdę 10s roboty

jeffrey

17. Data: 2013-12-23 20:30:36

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 23 Dec 2013 17:16:18 +0100 osobnik zwany Paweł Hadam
napisał:

> [...]
> trójfazowym. Zauważ, że zacisk N również jest zdublowany. Logika
> podpowiada, że chodzi o obciążalność wewnętrznych połączeń czy

ależ ja nie twierdzę, że nie ma innych w przeciwieństwie do Dawida, który
uznał, ze zna jedyną prawdę :)

18. Data: 2013-12-24 11:04:20

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-23 20:30, masti pisze:

> ależ ja nie twierdzę, że nie ma innych w przeciwieństwie do Dawida, który
> uznał, ze zna jedyną prawdę :)

ależ ty nie twierdzisz, tylko w każdym poście piszesz, że 3 fazy to
fikcja i jakiś kabel ci dynda.Paru gości cię oświeciło i już podwijasz
ogon i walisz uśmieszki.

19. Data: 2013-12-24 12:50:57

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 24 Dec 2013 11:04:20 +0100 osobnik zwany Dawid napisał:

> ależ ty nie twierdzisz, tylko w każdym poście piszesz, że 3 fazy to
> fikcja i jakiś kabel ci dynda.Paru gości cię oświeciło i już podwijasz
> ogon i walisz uśmieszki.

naucz się czytać ze zrozumieniem. potem pogadamy.

20. Data: 2013-12-24 13:04:07

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-24 12:50, masti pisze:

> naucz się czytać ze zrozumieniem. potem pogadamy.
Nie pogadamy, nie rozmawiam z ................

To cytat z ciebie
* praktycznie wszystkie płyty indukcyjne sa dwufazowe. Zazwyczaj na
podłączeniu jest zwora na fazach. Można ją zdjąć i podłączyć 3-fazy choć
tak naprawdę działać będą 2 na lewą i prawą stronę. Same "palniki"
sąbowiem jednofazowe. *
i jak nie używać inwektyw, gdy dyskutant to ................... ty.
Czego jeszcze nie rozumiesz?

Jakie tanie filizanki do kawy?
Wyjący kocioł gazowy
Niespuszczanie wody na zimę- coś z fizyki
PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2013 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
wahania napięcia w sieci?