Re: Wybor roslin-pytanie

Data: 2001-12-09 21:29:57
Temat: Re: Wybor roslin-pytanie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl>

> Ajajaj, jaki to smakowity watek. [...]
I ładnie to ująłeś. Naprawdę.

> co tu mowic - zgadzam sie z janem_jr. nie ma znaczenia, co nastepc y
zrobia
> z naszym ogrodem, a wazne bedzie - JAK nas zapamietaja - jak zapamietaja
> dobrze, to beda cholubili nasz ogrod, jako wspomnienie o nas, jak zle -
> chocby to byl obiektywnie piekny ogrod - zrownaja koparka albo
sprzedadza,
> by jak najszybciej o nas zapomniec. Myle sie????????????
A może sprzedadzą takim którym to się spodoba? Nie pomyslałeś o tym. Są
pewne wartości nieprzemijające, jak ten twój kloc. Po jaką cholere Ci on
potrzbny, czysty snobizm? Czy tylko powód do zazdrości? Nie wierzę, że
masz wytyczony horyzont na dziś. Ten kloc temu zaprzecza.

> watek 2.
> polski styl ogrodu. bardzo to urzekajacy watek. bardzo wazny i
proawdziwy.
Nie kto inny, ale ja go przywoływałem na tej liscie.
Swoją drogą czy wiesz, że łąki w Pl dziela się na świeże, wilgotne i
suche?
I że na każdej z nich rosnie ponad tysiąc gatunków roślin? [wymień 10
;-)))]
I żyje znacznie więcej zwierząt niż w lesie!
Pozdrawiam Jerzy