Re: Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I

Data: 2003-11-26 14:15:20
Temat: Re: Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl>
news:bq26ev$1cr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>

> Nie :).
> Przeczytaj moją odpowiedź przedchwilejszą dla Sławka.
> Sądzisz dalej, że jest ślepy? ;)
> Jeśli ktoś z uporem manijaka trzyma się swojego
> wcześniejszego zdania, choć powinien przejrzeć,
> temu ponownie mówię to samo. Tylko tyle i aż tyle.
> Sądzę, żę TY też ślepy nie jesteś :).
>
> E.

Nie uważasz Evo, że nadanie nazwy obserwowanemu zjawisku
społecznemu (tu: ślepota) -- to dopiero początek definiowania
WIEDZY o tym zjawisku, bowiem jeśli nie określi się przyczyn
"ślepoty" to wkrótce może się okazać, że WSZYSCY są ślepi
-- lecz (no niestety) nie będzie już komu tego stwierdzić. ;)))
\|/ re: