Re: Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I

Data: 2003-11-26 16:25:47
Temat: Re: Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I
Od: "EvaTM" <e...@i...pl>

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w wiadomości
news:bq2iit$1mtu$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <Pyzol> miał rację
> <news:bq2ie9$1u7ske$2@ID-192479.news.uni-berlin.de> ale:

> ja sam niedawno byłem robakiem i jackiem b
> wiec nie adres czyni pyzola ;)
>
> chodzi mi o to
> że niewinność trzeba udowodnić.
> czyli wytłumaczyć dlaczego się nie jest słoniem.
> zwłaszca wtedy jesli się głośno o czyms trąbi.

Nie, Trenerze, nie.
Niewinności nie trzeba udowadniać, choć przecież każdy z nas może być
omylny, ja też. Nie chodzi o fakty, te znamy.
Chodzi zawsze o to 'DLACZEGO?', a tego dalej nie wiem.

Nie o to chodzi, że byłeś tym czy tamtym "nickiem".
Chodzi o to, że reagowałeś, jakbyście byli i w jakim celu.

Jedyny sposób by poznać kogoś dobrze na newsach
to czytanie, czytanie, czytanie i myślenie, myślenie, myślenie ;)
O WCzuwaniu się nie zapominając.

A więc gdy coś Cię w czyimś ASCII "image" zaniepokoi
to trzeba wrócić (no niestety! ;)) do czasu wcześniejszego,
nawet do źródeł i początków i czytać i patrzeć
- CO ten ktoś mówił, w jakich sytuacjach, z kim rozmawiał
i pytać Siebie - 'dlaczego?'..

A jeśli chcesz na dodatek poznać inter_akcje,
to możesz to zrobić, tworząc sobie
Folder z wypowiedziami tych wybranych osób
i po_czytać od początku co do siebie i na swój temat mówiły.
No innej drogi nie ma! :) - trudno..

Ale niekoniecznie - w tym 'przypadku' ;), wystarczyło być tutaj Uważnie
na bieżąco - od połowy września, czyli gdzieś tak od wątku "Optymistycznie :)".

Zresztą - jeszcze można to zrobić - serwery przechowują jeszcze wiadomości
od tego momentu do dziś. Wybierz te kilka kontrowersyjnych "nicków",
skopiuj do jednego Folderu i czytaj po kolei ;).
A gdy coś 'nie gra', skocz do wątku.

[ta instrukcja też nie dla Ciebie, Trenerze ;), ale..
"> By się podobać, musisz pozwolić, by ludzie, którzy wiedzą mniej od ciebie,
> objaśniali ci rzeczy, o których wiesz więcej od nich" ;)]

No to by było na tyle. Na razie ;).
Jeszcze mam parę uwag gdzieniegdzie, poczekam jednak na stan 'alfa' ;)

E.