Re: Wybrane posty..? :-/

1. Data: 2003-11-06 11:34:15

Temat: Re: Wybrane posty..? :-/
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek (b):
> no nie wiem, czy warto się aż tak daleko posuwać.

To zalezy. :)

> Ostrożny byłbym też przed nazywaniem kogoś imbecylem zanim
> nie spojrzałbym mu prosto w buźkę.

I slusznie. Na Twoim miejscu tez bylbym pod tym wzgledem ostrozny
i to bardziej niz Ty sam. :)
Na swoim - nie potrzebuje. ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-06 11:56:23

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> I slusznie. Na Twoim miejscu tez bylbym pod tym wzgledem ostrozny
> i to bardziej niz Ty sam. :)
> Na swoim - nie potrzebuje. ;)
>
> Czarek

no tak! - teraz rozumiem
<--- czy dobrze się domyślam?

1. Data: 2003-11-06 12:14:10

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek (b):
> no tak! - teraz rozumiem
> <--- czy dobrze się domyślam?

Obce foto pod ukradzionymi fragmentami moich wypowiedzi
z psp w 'szczepach wybranych'? - zabawne, co? :)

Imbecylizm chorych malp jest niekiedy bardzo zabawny,
poza tym ze jest nieodzownie zalosny. ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-06 13:37:50

Temat: Re: Wybrane posty..? -OBCY
Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z psp w 'szczepach wybranych'? - zabawne, co? :)
>
> Imbecylizm chorych malp jest niekiedy bardzo zabawny,
> poza tym ze jest nieodzownie zalosny. ;)

Rozumiem cię Czarusiu doskonale. Wszczesnodziecięce wydarzenia były dla
ciebie prawdziwym szokiem. Mamusia na prawdę niechcąco zostawiła cię w ZOO
przy klatkach z małpkami, myślała, że się ucieszysz, bo tak się ładnie
uśmiechałeś. A to wydarzenie było dla ciebie potwornie traumatyczne i od
tego czasu widzisz w innych ludziach małpy. Dotego jeszcze ten film Planeta
Małp, na którym byliście z klasą - to wszystko przypomniało ci te tragiczne
wydarzenia. Myślę, że ci to z czasem minie - Na szczęście Gucwińskich już
nie ma.

Co do obcego foto, o którym piszesz wyżej, - to, pewnie ma związek z
oglądanym przez ciebie filmem OBCY, i w tej chwili czujesz się wyalienowany,
a wszystkich i wszystko podsumowujesz jednym słowem - OBCY!

Jeszcze Czarusiu, chciałem ci powiedzieć, że jeśłi ktoś coś cytuje, nie
oznacza, że kradnie cudze myśli, i nie oznacza, że zamierza się z
kogokolwiek wyśmiewać. Źle dziecko zrozumiałeś. Rozumiem, że to wszystko
powoduje w tobie te ogromne lęki i strachy przed którymi próbujesz się
bronić.

Ale nie przejmuj się Czareczku, już wkrótce wszysko minie, specjalnie dla
twojego dobra, zabierzemy cię do miejsca, gdzie będziesz się czuł
bezpiecznie, tam już nie będzie małp, ani obcych. Nie skrzywdzi cie już
nikt.
Dla twojej pewności i bezpieczeństwa, zamkniemy cię w małym, przytulnym
pokoiku z kratami, aby nikt się do ciebie nie wkradł. Damy ci też jaśniutkie
ubranko z dłuższymi rękawkami , abyś gdy się przestraszysz, nie poobgryzał
sobie zbytnio paznokci. Widzisz, jak zadbamy o ciebie. Rękawki zawiążemy na
supełki.
A żebyś się czuł jeszcze bardziej bezpiecznie, położymy cię na duuuuużym
łóżku i przywiążemy skórzanymi pasami, abyś był pewny, że nikt cię nie
ukradnie.
Czaruś, jesteś bardzo osłabiony tymi emocjami, dlatego też będziemy ci
dawali specjalne tabletki na wzmocnienie i zastrzyki na odwagę.
Poleżysz, odpoczniesz i wrócisz już nie jako obcy, ale jako swój.
Acha, w nagrodę, dotaniesz od nas nowe dokumenty, które będą cię chroniły -
tylko ty je rozpoznasz - będą okrągłe i żółte, takie jak lubisz.
No, to trzymaj się i nie stawiaj tego piwa blisko klawiatury, bo ją znowu
zalejesz, i na czym będziesz pisał?

Czy życzysz sobie jechać na sygnele, czy w ciszy tak, żeby obcy nie
usłyszeli?

No, to trzymaj się ciepło, jedz czosnek, nie chodź do ZOO ani do kina,
telwizję oglądaj tylko do 19.00, a w lodówce na górnej półce masz
pomarańczki i niebój się, my wszystkich obcych i wszystkie statki kosmiczne
odstrzelimy zanim tu przylecą.

1. Data: 2003-11-06 14:23:25

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek (b)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> telwizję oglądaj tylko do 19.00, a w lodówce na górnej półce masz
> pomarańczki i niebój się, my wszystkich obcych i wszystkie statki

Widzę, że zaczynasz się uczyć :-)))
Ale przyzwyczaisz się do Czarka
"Małpich wyskoków"
Ten typ tak ma
Edyta

1. Data: 2003-11-06 14:24:41

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Widzę, że zaczynasz się uczyć :-)))
> Ale przyzwyczaisz się do Czarka
> "Małpich wyskoków"
> Ten typ tak ma
> Edyta

jesteście rodzeństwem? - ciebie też mamusia zostawiła w ZOO jak byłaś
malutka? - :) - chcesz pokoich żółty, czy różowy? :)

1. Data: 2003-11-06 14:29:26

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek (b):
> Rozumiem cię Czarusiu doskonale.

Jacku, dzieki wielkie za wysilek, ale obawiam sie, ze nie
jestes w stanie zrozumiec nawet samego siebie, a co
dopiero kogokolwiek... :)
no moze troche poza wlasna mamusia, ktorej m.in. troska
o Ciebie odebrala zdrowie...
co jest chyba w pelni dla kazdego w miare normalnego
czlowieka. ;D

Czarek

1. Data: 2003-11-06 14:36:36

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> jesteście rodzeństwem? - ciebie też mamusia zostawiła w ZOO jak byłaś
> malutka? - :) - chcesz pokoich żółty, czy różowy? :)

Tak..to mój "brat" z PSP, :-))))
jak tak można powiedzieć..
albo lepiej spytaj Czarka
Edyta
PS: Masz problem ze swoim EGO?
Kolejny "pacjent" do "zestawu"
:-)))))

1. Data: 2003-11-06 14:42:58

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak..to mój "brat" z PSP, :-))))
> jak tak można powiedzieć..
> albo lepiej spytaj Czarka
> Edyta

Ale chyba nie nakleżycie do Ligii Polskich rodzin?

> PS: Masz problem ze swoim EGO?
> Kolejny "pacjent" do "zestawu"
> :-)))))

Mam problem ze swoim EGO, jest zbyt duże, i nie mieści mi to wszystko się w
głowie.

Ale sie rodzinnie robi. :) - wiedziałem, wkrótce swieta

przyznanie sie do bledu
Re: jak pomóc?
objawy nerwicy wegetatywnej
Przed użyciem leku przeczytaj ulotkę
Bliss is the complete elimination of fear. This can be accomplished through the scientific psychological procedure called neurolinguistic programming (NLP) also known as self-talk. To find out more go to news://alt.psychology.nl p